Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@08:19:06 GMT

جریمه حمل سگ در خودرو چقدر است؟

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۴۰۲۳

جریمه حمل سگ در خودرو چقدر است؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهور پایتخت درخصوص چگونگی برخورد پلیس با سگ‌گردانی در خودرو اظهار کرد: نه تنها سگ گردانی اصولا حمل هرگونه حیوان در داخل خودرو ممنوع است؛ مگر اینکه حیوان داخل جعبه و در جایی امن مثل صندوق قرار بگیرد تا مزاحمتی برای راننده و سرنشینان خودروهای دیگر ایجاد نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اینکه سگ گردانی بیشتر مد نظر قرار گرفته شاید فراوانی آن باشد وگرنه حمل هرگونه حیوان در داخل خودرو ممنوع است.

سردار حمیدی در پاسخ به پرسشی در خصوص چگونگی برخورد با رانندگانی که اقدام به سگ‌گردانی می‌کنند افزود: باید گفت که جریمه قانونی سگ‌گردانی کم است و اثرگذاری ندارد؛ اگرچه پلیس با توجه به مشاهدات میدانی وارد عمل شده و برخورد می‌کند، اما وقتی هزینه جریمه سگ‌گردانی از مبلغ غذای آن سگ بسیار کمتر است اقدام پلیس چه تاثیری دارد؟

وی افزود:جریمه ۲۰ تا ۳۰ هزار تومانی در برابر غذای چند صد هزار تومانی که برای آن حیوان تامین می شود بسیار اندک بوده و بالعکس فرد متخلف رغبت می‌کند که پلیس جریمه اش کند؛ این بد است، آنجا که می‌گوییم نگاه تسامح به متخلفین باعث ترویج تخلف می‌شود اینجاست!

رئیس پلیس راهور پایتخت به مثال دیگری در زمینه بازدارنده نبودن تخلفات با توجه به میزان جریمه اشاره و بیان کرد: در همین حوزه مشروبات الکلی، وقتی مشاهده می‌کنیم که راننده مشروب مصرف کرده و مست است و حتی در تست هم جواب مثبت می‌شود میزان جریمه ۴۰۰ هزار تومان است که حتی برخی‌ها می‌گویند قیمت قوطی خالی آن مشروب بیشتر از این جریمه است! خب؛ این چه ضابطه ای است چه قانونی است؛ جز تساهل جز تشویق متخلف به تخلف!

وی افزود: مردم از پلیس می‌خواهند که برخورد کند؛ ما برخورد کردیم اما چه اتفاقی افتاد ، ۶ ماه گواهینامه فرد ضبط می‌شود که اتفاق مهمی نیست! اینجاست که ما اصرار داریم جرایم بازدارنده باشد.

سردار حمیدی با بیان این مطلب که هزینه جرم باید طوری باشد که بازدارندگی ایجاد کند خاطرنشان کرد: هزینه جرم باید بازدارندگی ایجاد کند نه به گونه‌ای که تشویق به جرم شود.

کد خبر 674352 برچسب‌ها پلیس راهور - شهر جامعه جريمه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس راهور شهر جامعه جريمه سگ گردانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۴۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) یک ایرانی این خودروری یک و نیم میلیون دلاری را نابود کرد!

ادموند بارسقیان یوتیوبر ایرانی ساکن کالیفرنیا که پست‌هایش مربوط به خودرو است، صبح امروز دوشنبه به وقت محلی در حال شوآف رانندگی با مک لارن سنا ۱.۵ میلیون دلاری بود که کنترل خودرو را از دست داد و ماشین گرانقیمت را به آهن پاره تبدیل کرد.

به گزارش خبرآنلاین، ماشین به دیوار نمایشگاه اتومبیل لکسوس برخورد کرد و متوقف شد.

ادموند موندی که خود را یک کارآفرین معرفی کرده، در پستهایش سوار بر خودرو‌های گرانقیمت شده و با آنها ویراژ می‌دهد.

به گفته کارشناسان نوع برخورد طوری است که شرکت بیمه خسارت را پرداخت نخواهد کرد و هزینه تعویض و تعمیر نیز سرسام آور خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # خودرو ، تصادفات رانندگی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • ممنوعیت استفاده از چراغ زنون و استیکر تزئینی برای خودرو
  • فیلم/ برخورد خشن پلیس با دانشجوی دختر
  • (ویدئو) یک ایرانی این خودروری یک و نیم میلیون دلاری را نابود کرد!
  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می شوند
  • چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • جریمه تاوان گرانفروشی خودرو
  • (تصاویر) شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه خودرو پکن
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز