Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدصادق باطنی تهیه کننده و برنامه ساز با اشاره به ویژگی‌های نادر طالب زاده در حوزه‌های مختلف به خبرنگار مهر بیان کرد: زنده یاد نادر طالب زاده ابعاد متفاوتی داشت از اتفاقات بین‌المللی و کار در صحنه جهانی گرفته تا ابعاد هنری و حتی رویکرد بدیع او در تولید و محتواسازی همه وجوه متفاوت او بود.

وی اضافه کرد: آنچه که به نظرم در بیش از سایر حوزه‌ها می‌توان به آن پرداخت بعد مربی گری نادر طالب زاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی در عمر هنری خود تعداد آثار زیادی برنامه تلویزیونی، فیلم و سریال می‌سازند و شاید طالب زاده از این حیث تعداد بالای محصول هنری نداشت. با این حال محصول اصلی او تعداد افرادی بودند که یا غیرمستقیم آنها را تربیت کرد و یا غیرمستقیم منشاء الهام آنها شد. او از این حیث هیچ کم نگذاشت و اساساً پرانرژی و امیدبخش بود.

باطنی با اشاره به تاثیر طالب زاده بر افراد بیان کرد: او برای این الهام بخشی مایه می‌گذاشت و از هیچ چیز دریغ نمی‌کرد. من خودم معلم هستم و وقتی کلاسم تمام می‌شود همه چیز تمام می‌شود اما او اینگونه نبود برای آنکه شاگردش حتی بهتر از او شود تلاش می‌کرد و بین شاگردهایش اختلاف می‌افتاد.

وی با اشاره به یک ویژگی دیگر او عنوان کرد: نادر طالب زاده جزو افراد قلیلی بود که محل رفع اختلاف بچه‌های جبهه فرهنگی انقلاب می‌شد. وقتی کار به نقطه‌ای می‌رسید که انگار همه دکترها جواب می‌کردند بچه‌ها پیش حاج نادر می‌رفتند. او کمش نمی‌آمد از بزرگ شدن دیگری از اینکه شاگردانش از خودش بزرگ‌تر شوند و می‌توان گفت او یک معلم مستغنی بود.

این مستندساز با اشاره به برنامه‌های «راز» و «عصر» تصریح کرد: او یک برنامه تلویزیونی داشت و یک ویدئووال و در قالب برنامه گفتگومحور براساس سوژه با یک سناتور امریکایی به گفتگو می‌نشست و با زبان مسلط انگلیسی با او دیالوگ برقرار می‌کرد. بعد به استودیو برمی‌گشت و باز به تناسب موضوع با عضو مجلس سنای انگلیس صحبت می‌کرد. چه کسی چنین اتفاقی را در دیگر برنامه‌های تلویزیون دیده است؟ چه کسی می‌تواند اینقدر اعتبار داشته باشد که آنها به خاطر او در برنامه ظاهر شوند؟

وی در پایان گفت: آنتن تلویزیون که هست و برنامه سازان هم هستند اما چه کسی توانسته است به این ترتیب چهره‌های بین‌المللی را درگیر کند و آنها را برای یک دغدغه و یک گفتمان هدفمند پای میز بیاورد و به نظرم سال‌ها باید بگذرد تا بفهمیم چه کسی را از دست داده‌ایم.

کد خبر 5482543 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: نادر طالب زاده جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی نادر طالب زاده تئاتر ایران کارگردان تئاتر فیلم کوتاه موسیقی ایرانی شبکه تماشا سریال ایرانی موسیقی نواحی کنسرت موسیقی هنرمندان تئاتر عید فطر 1401 سینمای مستند تالار حافظ نادر طالب زاده چه کسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۴۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، برترین‌های هنر انقلاب اسلامی در استان خوزستان ویژه سال ۱۴۰۲ در آئینی با حضور خانواده شهدا، مسئولان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر معرفی شدند.

از سوی هیأت داوران متشکل از مسئولان و کارشناسانی خبره، برترین‌های هنر انقلاب در خوزستان در سال ۱۴۰۲ و همچنین چهره و هسته سال این عرصه انتخاب شدند.

در این مراسم «حجت الاسلام آرش نیک نژاد» هنرمند نقاش خوزستانی و مبدع سبک تداعی به عنوان چهره هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب و معرفی شد.

همچنین «علی اکبر فلاحیان» سرپرست گروه سرود زهرائیون به عنوان هسته برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد.

در بخش ادبیات پایداری هنرمند نویسنده» علی هاجری»، «حسین گلچین» و «بهنام کاوه» در رشته نمایش، «علی زارعی رضایی» در رشته شعر و در هنرهای تصویری «اُمید مدحج» و «سید مهدی ابطحی» در بخش دفاع مقدس و مصطفی محسنی برنده جایزه ویژه وعده صادق در بخش گرافیک؛ به عنوان شایسته‌های تقدیر هنر انقلاب استان خوزستان معرفی شدند.

پخش مستند به» رنگ جاودانگی» که گزارشی از برخی فعالیت‌های هنری شاخص استان خوزستان به شمار می‌آمد، سخنرانی علیرضا سمیعی پژوهشگر هنر انقلاب اسلامی، شعر خوانی حجت الله کفشیری، اجرای سرود حیدر علی حزباوی با موضوع وعده صادق و تجلیل از تعدادی از خانواده‌های معزز شهدا و همچنین خانواده مرحوم حاج احمد یلالی به عنوان پیشکسوت ادبیات پایداری آبادان و خرمشهر از دیگر بخش‌های این آئین بود.

کد خبر 6090505

دیگر خبرها

  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • چند حقیقت درباره نادر طالب‌زاده
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • دشمن از اقتصادوحجاب در حوزه امنیتی علیه کشورمان سواستفاده می کند
  • همایش «قدس از چشمان آقای نادر» برگزار می‌شود
  • کار بزرگ شهید شفیع زاده در توپخانه سپاه
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد