Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، سید صولت مرتضوی پیش از ظهر امروز در جریان سفر خود به این استان، در حاشیه بازدید از چند طرح نیمه تمام شرکت فولاد میبد به خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه ۱۲۸ درصد تعهدات دولتی از محل منابع عمومی در سال ۱۴۰۰ ، محقق شده و این بالاتر از ظرفیت تعهد پیش بینی شده است.

وی بررسی روند پیشرفت مصوبات سفر رییس جمهور به یزد را مهمترین هدف سفر خود به این استان دانست و افزود: برای پروژه‌های راکد و صنعتی استان منابع مناسبی در قالب تسهیلات و اعتبارات پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجرایی رییس جمهور، کارخانه فولاد میبد را یکی از واحدهای صنعتی راکد کشور عنوان کرد و گفت: آیت الله رییسی در زمان مسئولیت خود به عنوان رییس قوه قضاییه ساماندهی صنایع تعطیل و راکد را در دستور خود داشت و این مهم در مسئولیت جدید(ریاست جمهوری) دنبال می‌کند.

مرتضوی تصریح کرد: با پیگیری‌های بعمل آمده از تهران و استانداری یزد، تفاهم نامه‌ای برای راه‌اندازی این واحد صنعتی با شرکت ایمیدرو قطعی شده و طی آخرین تماس با مسوولان شرکت وعده داده شد تا پایان سال این پروژه با تامین نیازها و سرمایه در گردش  و تامین مناسب برای بازسازی، راه‌اندازی شود.

 معاون اجرایی رییس جمهور گفت: بیش از هفت هزار میلیارد تومان در سفر رییس جمهور به یزد برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در این استان پیش بینی شده است.

فولاد میبد در سال ۱۳۸۲ با شاخص اولین کوره بلند در تولید چدن توسط متخصصان ایرانی و با حمایت شرکت ملی فولاد ایران، اعتبار بانکی و مشارکت مردمی به بهره برداری رسید؛ در سال ۱۳۸۸ و در راستای اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی، قریب ۴۶ درصد سهام دولتی این شرکت به بخش خصوصی واگذار که پس از مدتی شرکت تعطیل شد.

در سال ۱۳۹۱ بار دیگر سرمایه گذار این شرکت تغییر کرد و این تغییر نتیجه ای نداشته و تاکنون شرکت فولاد میبد با بدهی بالا در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

انتهای پیام/الف

منبع: فارس

کلیدواژه: فولاد میبد معاون رییس جمهور استان یزد مصوبات سفر رییس جمهور سید صولت مرتضوی فولاد میبد رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۴۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنرانی رییس‌جمهور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش سخنرانی آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

در حال تکمیل…

کد خبر 6089568 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • رییس‌جمهور فرانسه به آلمان می‌رود
  • برای روان سازی ترافیک ۶۰ هزار میلیارد اختصاص یافت
  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور
  • سخنرانی رییس‌جمهور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی آغاز شد
  • سخنرانی رییس‌جمهور آغاز شد