Web Analytics Made Easy - Statcounter

وام بانکی  مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و ... می‌تواند از وام بانکی به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام بانکی به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند.پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام بانکی و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه به آخرین خبر از وام بانکی می پردازیم.

 بانک ملی به منظور رفع کمبود نقدینگی مشتریان واجد شرایط خود، به آن‌ها وام ۵۰ میلیون تومانی با سود کم اعطا می‌کند. این وام بانک ملی با نام طرح «نیکان» به مشتریان واجد شرایط پرداخت می‌شود. تمامی افراد، اعم از حقیقی و حقوقی، امکان درخواست این نوع وام را دارند.

افرادی که خواهان استفاده از تسهیلات طرح نیکان هستند باید در یکی از شعب بانک ملی حساب قرض الحسنه داشته باشند. سپس متقاضیان باید یک میانگین حساب سه ماهه ایجاد کنند و بعد از آن برای دریافت وام ۵۰ میلیون تومانی طرح نیکان درخواست بدهند. براساس اعلام بانک ملی، سود این وام ۴ درصد است.

حداکثر مدت زمان برای بازپرداخت این تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی هم ۶۰ ماه اعلام شده است. افرادی که خواهان دریافت این نوع وام هستند باید ضامن رسمی و معتبری داشته باشند و به بانک ارائه دهند. بانک سپرده وام گیرندگان طرح نیکان را مسدود نخواهد کرد، یعنی افراد تا زمان اتمام پرداخت اقساط تسهیلات، امکان استفاده از حساب خود را بدون هیچ محدودیتی خواهند داشت.

بر اساس قوانین موجود برای وام‌دهی، وام گیرندگان نباید در سیستم بانکی بدهی معوق یا چک برگشتی داشته باشند. ضمنا پرداخت هزینه‌های جانبی مربوط به تشکیل پرونده و اعتبارسنجی هم برعهده خود متقاضیان است.

اگر افراد مبلغ ۵۰ میلیون تومان وام طرح نیکان را با نرخ سود مشخص شده دریافت کنند و مدت زمان بازپرداخت هم برای آن‌ها همان ۶۰ ماه تعیین شود، مبلغ هر قسط برایشان ۸۳۳ هزار و ۳۳۳ تومان خواهد بود. مجموع رقم این مبلغ وام طرح نیکان و سود آن هم به ۵۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان می‌رسد.

بانک کارگشایی از واحدهای تابعه بانک ملی ایران است که جهت رفع نیازها و احتیاجات ضروری متقاضیان در قبال ترهین طلا و جواهرات، وام قرض الحسنه و تسهیلات جعاله اعطا می کند.

متقاضیان تنها کافی است طلای خودشان را به عنوان وثیقه نزد بانک امانت بگذارند و یکی از وام‌های قرض‌الحسنه یا جعاله بانک کارگشایی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: ایران تسهیلات بانکی چک قرض الحسنه نقدینگی میلیون تومانی قرض الحسنه ۵۰ میلیون وام بانکی طرح نیکان بانک ملی وام بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۴۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ سود بین بانکی تغییر کرد/ جزییات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نرخ بهره بین بانکی مانند هفته قبل با کاهش بسیار جزئی همراه بود؛ این نرخ در هفته منتهی به ۱۲ اردیبهشت ماه با کاهش یک صدم درصدی نسبت به هفته قبل از آن به ۲۳.۵ درصد رسیده است.

نرخ سود بین بانکی در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ سود بین بانکی با کاهش یک صدم درصدی نسبت به هفته قبل از آن به ۲۳.۵۱ درصد رسیده بود. این نرخ از ابتدای سال جاری با روند کاهشی همراه بود به جز هفته منتهی به ۲۹ فروردین ماه. نرخ بهره بین بانکی در هفته پایانی فروردین با افزایش همراه شدو با ۴ صدم درصد افزایش نسبت به هفته قبل از آن به ۲۳.۵۲ درصد رسید.

نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به ۲۲ فروردین ماه با کاهش نیم درصدی نسبت به هفته قبل از آن به ۲۳.۴۸ درصد رسید. نرخ بهره بین بانکی که در هفته نخست فروردین ماه سال جاری ۲۳.۶۲ درصد شده بود در دومین هفته از نخستین ماه سال جدید با کاهش ۴ صدم درصدی همراه شد و به ۲۳.۵۸ درصد رسید.

این نرخ در هفته پایانی اسفندماه سال ۱۴۰۲ به ۲۳.۶۶ درصد رسیده بود که بالاترین نرخ بهره بین بانکی از آبان‌ماه به بعد محسوب می‌شود. بیشترین رکورد این نرخ در هفته نخست مهر ۱۴۰۲ ثبت شده است. نرخ بهره بین بانکی در پایان هفته منتهی به ۵ مهرماه سال ۱۴۰۲ با رکوردشکنی ۱۰ سال به ۲۳.۸۰ درصد افزایش یافته بود؛ البته بعد از آن روند کاهشی نرخ سود بین بانکی آغاز شد و در هفته نخست آبان‌ماه به ۲۳.۷۱ درصد کاهش یافت و بعد ان آن وارد کانال‌های پایین‌تر شد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902141

دیگر خبرها

  • نرخ سود بین بانکی تغییر کرد/ جزییات
  • جذب ۴۰ میلیارد تومانی تسهیلات بانکی دانشجویی در مازندران
  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵ درصد رسید + جدول
  • ۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • ۵۳۰۰واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • بانک ها با تسهیلات مسکن چه می‌کنند؟
  • بانک‌ها برنامه‌های خود برای تحقق شعار سال را ارائه کنند
  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها