Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-02@06:40:18 GMT

جسد مرد غرق شده پس از چهار روز پیدا شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۴۱۵۰

جسد مرد غرق شده پس از چهار روز پیدا شد

به گزارش جام جم آنلاین، رئیس جمعیت هلال احمر پارس‌ آباد روز پنجشنبه گفت: جسد مرد حدود ۴۲ ساله که در کانال انحرافی دریاچه شهرک مغان غرق شده بود صبح امروز در کانال آب روستای قباد کندی کشف شد.

محمدعلی هادی افزود: جسد این مرد توسط یکی از اهالی روستا که در حال آبیاری مزرعه خود بود دیده شده و سپس با یک تور صیادی به حاشیه کانال کشیده و از آب بیرون آورده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: جسد برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی و انتظامی شهرستان شد.

او با بیان این که سالانه تعدادی از شهروندان در اثر بی‌احتیاطی و سهل‌انگاری در کانال‌های آبرسانی و رودخانه ارس غرق می‌شوند، از مردم منطقه خواست از تردد، نزدیک شدن، اتراق کردن در حریم کانال‌ها و رودخانه ارس و شنا کردن در تاسیسات آبی و در محل‌های شنا ممنوع و پرخطر خودداری کنند.

پارس آباد مغان در شمال استان اردبیل و کناره‌های رودخانه مرزی ارس واقع است.   منبع: ایرنا

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: جسد مرد مغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۴۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: باید فشار به رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رهبر انقلاب: به ما می‌گویند چرا شما از فلسطین حمایت می‌کنید؛ امروز تمام دنیا از فلسطین حمایت می‌کنند (فیلم) نقض حکم اعدام بابک زنجانی با تائید و موافقت رهبر انقلاب (فیلم) رهبر انقلاب در دیدار معلمان: تبیین مصالح بنیادی کشور و نظام از وظایف معاونت پرورشی است (فیلم)

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته از داروخانه های پارس آباد
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد
  • رهبر انقلاب: باید فشار به رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند (فیلم)
  • احتمال طغیان رودخانه‌ها در چهار منطقه ایران
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • زکات مستحبی گره های اقتصادی جامعه را می گشاید
  • افزایش یک و نیم برابری کشت دانه روغنی در پارس آباد
  • جسد کودک غرق شده در رودخانه خرسان هنوز پیدا نشده است