Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@02:02:20 GMT

تقدیر امیرسیاری از ظرفیت‌های تفریحی ارزشمند شهر اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۴۱۷۳

تقدیر امیرسیاری از ظرفیت‌های تفریحی ارزشمند شهر اصفهان

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ظرفیت‌های تفریحی ارزشمندی در شهر اصفهان برای مردم فراهم شده، گفت: بدون شک، امنیت کشور نتیجه و ثمره اتحاد و انسجام بوده و یکی از بهترین مؤلفه‌های بهتر بودن، امنیت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» در بازدید از ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری مجتمع گردشگری صفه، تله‌کابین و تله‌سی‌یژ ناژوان با اشاره به سفر خود به اصفهان، اظهار کرد: مردم اصفهان در دوران دفاع مقدس، توانمندی‌ها و علاقه‌مندی خود را به دین اسلام، انقلاب اسلامی ایران و وطن خود به اثبات رسانده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشحالم که بازدید کوتاهی از یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در استان اصفهان، نیروی زمینی و هوانیروز نیروی هوایی داشته باشیم و توفیق پیدا کردیم که نماز عید سعید فطر را نیز در جمع هم‌رزمان خود در این منطقه به جا آوریم.

وی ادامه داد: مجموعه‌های گردشگری صفه، تله‌کابین صفه و تله سی‌یژ، دارای فضایی بسیار خوب و دلنشین هستند. به خاطر دارم سال‌ها پیش که به مجموعه کوه صفه آمده بودم، بسیاری از این امکانات و آبادانی‌ها نبود و خوشحالم که امروز این مجموعه‌ها فعال شده و در اختیار مردم قرار داده شده است.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: به دلیل تعطیلات از زمان استفاده کردیم و مناطق گردشگری اصفهان را مورد توجه قرار دادیم؛ در مجموعه‌های گردشگری اصفهان، تلاش بسیاری صورت گرفته و ظرفیت‌های گردشگری در شأن مردم اصفهان است. این موضوع نشان می‌دهد که پرسنل این شرکت، عاشقانه و با ایثارگری، کار کردند و فضای سبز زیبا و تله‌کابین زیبا و اسباب سرگرمی و تفریح مردم را فراهم کرده‌اند.

وی افزود: از زحمات تمام افراد به ویژه دست‌اندرکاران این امکانات خوب تفریحی برای مردم و گردشگران خوب اصفهان، تشکر می‌کنیم.
امیر سیاری تصریح کرد: افزود: فراهم‌سازی مجموعه‌های تفریحی و فضای سبز مناسب در کوه صفه، حاصل تلاش‌ها و زحمات فراوان است. همچنین امکانات تفریحی و گردشگری که امروز شاهد آن هستیم بسیار چشمگیر و زیبا است که مردم به خوبی از آن بهره‌مند می‌شوند.

اصفهان در جهان شهری نام‌آشناست

وی با بیان آنکه اصفهان در دنیا شهری نام‌آشنا است، تاکید کرد: به موجب همین ویژگی هر گردشگری که به این شهر گام می‌نهد، انتظار دارد تا از امکانات تفریحی مناسب و سالم استفاده کند. خوشحالم که در سفرمان به اصفهان شاهد امکانات خوبی در بخش‌های مختلف این شهر همچون تله‌کابین صفه، مجتمع گردشگری صفه، تله‌سی‌یژ ناژوان، باغ‌پرندگان و سایر اماکن تفریحی بودیم که تمامی این موارد نشان از تمهیدات اندیشیده شده مناسب برای میزبانی از گردشگران دارد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: مردم می‌توانند با حضور خود از این فضاها استفاده برده و قدردان تلاش افرادی که در این مسیر بی‌وقفه فعالیت کردند، باشند.
بدون شک همه «با هم بهتریم»

وی با اشاره به شعار شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی تحت عنوان «باهم بهتریم»، خاطرنشان کرد: به طور قطع همه با هم بهتریم. ما همیشه با هم بهتریم؛ چراکه اگر همدل، هماهنگ و دارای وحدت و انسجام باشیم علاوه بر آنکه بهتر هستیم، از دیدگاه نظامی نیز در برابر هر دشمنی مقاوم خواهیم بود.

امنیت کشور ایران نتیجه و ثمره اتحاد و انسجام است

امیر سیاری با بیان آنکه دشمن همیشه در بین ما به دنبال ایجاد تفرقه است، تصریح کرد: ما باید ضمن داشتن هشیاری نسبت به این موضوع، مراقب باشیم که این تلاش آن‌ها ناموفق بماند. باهم بودن قطعاً بهتر بودن و امنیت را با خود به همراه خواهد داشت. یکی از بهترین مؤلفه‌های بهتر بودن، امنیت است؛ چراکه امنیت نتیجه و ثمره باهم بودن، اتحاد و انسجام است.

وی تصریح کرد: به تمام هم‌وطنانم توصیه می‌کنم که باهم بودن و از یکدیگر حمایت کردن را هیچگاه فراموش نکنند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حضورش در شهر اصفهان و استفاده از امکانات تفریحی این شهر در بین مردم بدون تشریفات خاص سفر و حضور در صف‌های طولانی ورود به مجموعه‌ها در کنار مردم گفت: در سفرمان به اصفهان در برخی بخش‌ها دوستان به واسطه لطفشان هماهنگ کرده بودند که خارج از صف و نوبت از بعضی ظرفیت‌های اصفهان بهره‌مند شویم که ما به دلیل جایگاه ویژه مردم خارج از نوبت از این ظرفیت‌ها استفاده نکردیم.

وی خاطرنشان کرد: همیشه علاقه‌مند بوده‌ام که در سفرها در کنار مردم باشم؛ چراکه در بین مردم بودن خود لذتی جداگانه و ویژه دارد و مردم نیز به کسی که قواعد را رعایت می‌کند احترام می‌گذارند. بهترین تفریح ما با مردم بودن و با آن‌ها رفت و آمد کردن است.

کد خبر 572970

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تله کابین صفه معاون هماهنگ کننده ارتش کلانشهر شرکت توسعه مجتمع های سیاحتی فرهنگی و ورزشی سپاهان شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران مجموعه ها تله کابین هم بهتریم ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۴۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای معرفی ظرفیت های گردشگری

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا بایرام زاده روز پنجشنبه در جلسه کمیته فنی بازاریابی و تبلیغات با تأکید بر اهمیت استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان به گردشگران خارجی، اظهار کرد: بازاریابی با کمک تبلیغات رسانه‌ای برای رشد صنعت گردشگری استان مهم بوده و باید از ظرفیت‌های رسانه‌ای در کشورهای هدف گردشگری و همچنین نحوه حضور رسانه‌های استانی در این کشورها برای معرفی هرچه بهتر جاذبه‌های گردشگری آذربایجان‌شرقی استفاده کرد.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه تحولی صنعت گردشگری در آذربایجان شرقی، استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای با مشارکت و محوریت بخش‌های خصوصی و برگزاری رویدادهایی نظیر جشنواره‌های بین‌المللی حائز اهمیتی بوده که در این جلسه به تصویب رسید.

بایرام زاده گفت: در راستای تحقق هدف، افزایش رویدادهای گردشگری با کشورهای هدف گردشگری، برنامه‌هایی همچون برگزاری ۸۰ جشنواره گردشگری داخلی، برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی در مهرماه سال جاری و حضور توانمند در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، با محوریت جذب گردشگران خارجی در دستور کار معاونت گردشگری آذربایجان‌شرقی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: کشورهای هدف گردشگری برای استان آذربایجان‌شرقی کشورهایی همچون جمهوری آذربایجان، جمهوری ارمنستان، روسیه، ترکیه، چین، عراق و کشورهای اروپایی است اما محدودیتی در معرفی استان وجود نداشته و هدف نهایی معرفی جاذبه‌های گردشگری کم‌نظیر استان در ابعاد جهانی است.

کد خبر 6095210

دیگر خبرها

  • ضرورت استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای معرفی ظرفیت های گردشگری
  • مراسم تقدیر از استادان برتر حوزه علمیه اصفهان
  • ◄ ایجاد طرح جامع بندر شهید حقانی به عنوان قطب مسافری و تفریحی
  • ظرفیت شهرهای خواهرخوانده در گسترش دیپلماسی فرهنگی در اصفهان
  • اصفهانِ زیبا ظرفیت بالایی برای گردشگری و تجارت دارد
  • استقبال فعالان عرصه‌های اقتصادی از پروژه‌های تفریحی شرکت توسعه اصفهان
  • اقدام بانک ملی ایران در واگذاری پتروشیمی شازند بسیار ارزشمند است
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • بهره برداری از ۱۵ طرح تفریحی و گردشگری در اصفهان
  • مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد