Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@01:38:01 GMT

٨٥۰معلم مشمول طرح رتبە‌بندی هستند

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۴۲۱۶

٨٥۰معلم مشمول طرح رتبە‌بندی هستند

وزیر آموزش‌وپرورش کشور گفت: ٨٥۰هزار معلم مشمول قانون رتبەبندی هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «یوسف نوری» امروز _پانزدهم اردیبهشت‌ماه_ در نشستی صمیمی با فرهنگیان استان کردستان، اظهار کرد: کردستان دارای ظرفیت‌های فرهنگی، اقلیمی و تاریخی بسیاری است کە نیازمند تلاش روزافزون از سوی سرمایەگذاران، دولت، دانشگاهیان و فرهنگیان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بە گفتە امام راحل، معلمی شغل انبیا است و برجستەترین انسان‌های روی زمین معلمان هستند.

وزیر آموزش و پرورش، هرم نظام آموزش و پرورش را وارونە خواند و گفت: باید معلمان در رأس امور قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: وقتی رهبر معظم انقلاب اسلامی معلمان را افسران سپاە خطاب می‌کند؛ بە این معناست کە هر پیشرفتی نیازمند برنامەریزی و نقش‌آفرینی افسران است.

نوری ادامه داد: معلمان در جنگ با کرونا بە بهترین نحو ممکن انجام وظیفە کردند و از هیچ تلاشی در راستای تعلیم و آموزش فروگذار نکردند.

وی اضافە کرد: مشکل ۲٥ تا ۳۰ هزار نیروهای خدمت خرید کە نصف حقوق و بیمە دریافت می‌کردند، حل شدە است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: احکام ۲۰ هزار نفر از معلمان حق‌التدریسی، خدماتی و نهضتی صادر و ۱۲ هزار نفر آنان اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: ۱۰۰ هزار نفر از فرهنگیانی کە هنوز تعیین وضعیت نشدەاند با برگزاری آزمونی مشخص خواهد شد.

نوری با اشارە بە اینکە اجرای طرح رتبەبندی معلمان نیازمند اعتبار است، گفت: ٦٨ هزار میلیارد تومان اعتبار برای رتبەبندی معلمان در نظر گرفتە شدە است کە ۳٨ هزار میلیارد تومان آن در سال جاری اختصاص پیدا خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: طرح رتبە‌بندی معلمان گرچە شروع شدە است، اما تا رسیدن بە نقطە مطلوب فاصلە دارد.

وزیر آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش خبر داد و گفت: آزمون جذب ۳٤ هزار و ٨۱۳ نیروی جدید طی امروز و فردا انجام خواهد شد.

به گزارش ایمنا، احکام معلمان شامل نظام رتبه‌بندی حداکثر تا نیمه خرداد صادر می‌شود، مابه‌التفاوت حقوق طبق احکام جدید از ۳۱ شهریور سال گذشته محاسبه و به صورت یک‌جا در وجه معلمان پرداخت خواهد شد. برای اجرای این طرح، ۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

کد خبر 572977

منبع: ایمنا

کلیدواژه: وزیر آموزش و پرورش وزارت آموزش و پرورش معلمان مشمول طرح رتبە بندی طرح رتبه بندی معلمان لایحه رتبه بندی معلمان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آموزش و پرورش وزیر آموزش خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۴۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله نخست کشور است

رئیس‌جمهور گفت: آموزش و پرورش ناظر بر عموم رفع دغدغه‌هایی است که امروز دغدغه‌مندان، آسیب‌شناسان، جامعه‌شناسان و خانواده‌ها دارند، بنابراین مسئله آموزش و پرورش نه مسئله‌ای با اولویت، بلکه مسئله نخست کشور است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز _ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت_ در آستانه روز معلم، در دیدار جمع زیادی از فرهنگیان و در آئین تجلیل از معلمان نمونه کشوری، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع فرهنگیان، معلمان و آینده‌سازان کشور، صمیمانه از تلاش همه مربیان و معلمان قدردانی کرد و روز معلم را به همه معلمان و دست‌اندرکاران آموزش و پرورش تبریک گفت.

رئیس جمهور نهاد تعلیم و تربیت را موضوعی بسیار با اهمیت توصیف کرد که باید همواره مورد توجه دولتمردان، معلمان، مربیان و خانواده‌های گرامی باشد و گفت: موضوع تعلیم و تربیت اساس ساختن کشور، صیانت از جامعه، رشد فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، آسیب‌شناسی و آسیب‌زدایی از جامعه و اساس برای ارتقای نسل‌ها است.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه تعلیم و تربیت ناظر به رفع همه آسیب‌هایی است که امروز جامعه را رنج می‌دهد، افزود: آموزش و پرورش ناظر بر رفع دغدغه‌هایی است که امروز دغدغه‌مندان، آسیب‌شناسان، جامعه‌شناسان و خانواده‌ها دارند، لذا مسئله آموزش و پرورش نه مسئله‌ای با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است و هدف انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب فرهنگی برای ارتقا و اعتلای فرهنگ، ساخت انسان‌ها، ساخت جامعه قرآنی و نمونه با کمک و محوریت آموزش و پرورش، معلم و مدرسه ممکن است.

تکمیل می‌شود ….

کد خبر 749054

دیگر خبرها

  • ۳۰ معلم نمونه استان سمنان تقدیر می‌شوند
  • وزیر آموزش و پرورش: جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • معلمان نمونه کردستان معرفی شدند
  • معلمان معمار آینده نظام هستند
  • ۳۲۰ دانش آموز برتر استان یزد تجلیل می‌شوند‌
  • آمار ۷۵۰۰ ترک تحصیل کرده در کرمان را قبول نداریم
  • آمار ۷۵۰۰ ترک تحصیل کرده در استان را قبول نداریم
  • آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله نخست کشور است
  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند