Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@23:46:15 GMT

تقدیر مدیرکل ارشاد گیلان از مبدع شعر فرانو

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۴۴۹۱

تقدیر مدیرکل ارشاد گیلان از مبدع شعر فرانو

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان در آستارا با حضور در منزل «اکبر اکسیر» مبدع سبک شعر فرانو، از چندین دهه فعالیت ادبی وی قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا ثقتی امروز پانزدهم اردیبهشت ماه، در آستارا با حضور در منزل «اکبر اکسیر» مبدع سبک شعر فرانو، از چندین دهه فعالیت ادبی وی قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اکبر اکسیر در سال ۱۳۹۹ نشان درجه یک هنری را از سوی شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور دریافت کرده است.

اکبر اکسیر متولد ۱۳۳۲ در آستارا -شاعر، آموزگار بازنشسته زبان و ادبیات فارسی، گرافیست، طنزپرداز معاصر ایرانی و صاحب نظریه شعر فرانو است و مجموعه شعرهای در سوگ سپیداران، بفرمائید بنشینید صندلی عزیز، زنبورهای عسل دیابت گرفته‌اند، پسته لال سکوت دندان شکن است، ملخ‌های حاصلخیز، مالاریا، ما کو تا اونا شیم، من هارا شورا هارا، مارمولک‌های هاچ بک و رادیاتور از آثار اوست.

کد خبر 572984

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آستارا اكبر اكسير طنز شعر و ادبیات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گيلان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اکبر اکسیر شعر فرانو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۴۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن به دنبال تأثیرگذاری بر قوه تشخیص و شناخت مردم است

به گزارش خبرگزاری مهر، دریادار حبیب الله سیاری ظهر پنجشنبه در آئین پایانی صد و سی و یکمین همایش توانمندسازی استادان دروس عقیدتی سیاسی، معارف و قرآن آجا در مشهد اظهار کرد: در تزریق سیاست و فرهنگ استکباری برای جلوگیری از پیشرفت است، اگر مواظبت نکنیم و این فرهنگ نفوذ کند، نمی‌توانیم از منابع کشور بهره ببریم.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: با نفوذ فرهنگ استکباری نمی‌توانیم تصمیم گیران و تصمیم‌سازانی برای آینده تربیت کنیم که بتواند با جنگ نرم و سیاست استکبار مبارزه کند.

وی بیان کرد: امروز دشمن به دنبال تأثیرگذاری بر قوه تشخیص و شناخت مردم است.

سیاری گفت: اکنون در مرحله استعمار فرانو قرار داریم که تأثیرگذاری بر افکار از طریق شبکه‌های ارتباطی و تسلط بر مغز نسل آینده‌ساز صورت می‌گیرد، جهاد تبیین در شرایط کنونی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: دشمن در استعمار کهن لشکرکشی داشت و استعمار نو با حاکمان دست نشانده به اهداف خود می‌رسید. در استعمار فرانو، دشمن می‌خواهد عقاید، باور، ارزش‌ها، تفکر و رفتار نسل جوان و نوجوان عوض شود، در نتیجه نسل ما بر مبنای خواست آنها حرکت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین داشته هر سازمان سرمایه انسانی است، افزود: در میدان رقابت، امروز سرمایه انسانی است که می‌تواند سازمان را رشد و تعالی بدهد.

سیاری گفت: نباید دچار روزمرگی شویم و خواب حرفه‌ای بر ما غلبه کند باید در امور مختلف به دنبال نوآوری و افزایش علم و روش نو باشیم.

کد خبر 6095171

دیگر خبرها

  • هوای گیلان بعد از چند روز آفتابی ، بارانی می‌شود
  • دشمن به دنبال تأثیرگذاری بر قوه تشخیص و شناخت مردم است
  • هدف استعمار فرانو تسلط بر مغز جوانان است
  • لزوم توانمندسازی بازرسی کار / تقدیر از شهرداری اصفهان برای پیاده‌سازی نظام یکپارچه HSE
  • آیین افتتاح بلوار جدید «شورا» در آستارا
  • رشد صادرات و ترانزیت آستارا؛ مرز مهم اقتصادی کشور
  • اعلام محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان
  • اعلام محدودیت ترافیکی در محورهای قدیم گیلان
  • طرح «نور» آرامش را به خانواده‌ها برمی‌گرداند
  • بحران ادبیات داریم