Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مهدی سیدصالحی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد تساوی یک بر یک بازی شهرخودرو و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر اظهار داشت: واقعا نمی‌دانم چه حکمت و تقدیری برای تیم ما رقم خورده است که به این راحتی گل خراب می‌کنیم. واقعا با این فوتبالی که شهرخودرو بازی می‌کند، جایگاه ما، قعرنشینی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ابتدای فصل تمرکز را از تیم گرفته و به ما استرس دادند‌ و این موضوع همچنان دست از سر ما برنداشته است.

* زیرساخت‌های ورزشگاه برای بازی شهرخودرو از بین رفت ؟

وی با اشاره به بدون تماشاگر برگزار شدن بازی شهرخودرو و صنعت نفت ادامه داد: پنج روز قبل از بازی حیدرپور، قائم مقام باشگاه با ارسال نامه ای به مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی خواستار برگزاری بازی با تماشاگر شد اما گفتند ورزشگاه ثامن الائمه زیرساخت ندارد. این در شرایطی است که تیم پیام توس مشهد بازی هفته قبل خود را در لیگ دسته دو، در همین ورزشگاه با حضور تماشاگر برگزار کرد. برای آن بازی زیرساخت وجود داشت اما برای دیدار حساس لیگ برتری ما زیرساخت ها از بین رفت؟ شک نکنید اگر روز گذشته هواداران ما در ورزشگاه بودند نفت آبادان را می‌بردیم.

* رایگان شدن بلیت‌ها فقط برای شهرخودرو ایراد دارد؟

سرپرست تیم شهرخودرو عنوان کرد: میزبانی بدون هوادار هیچ فرقی با میهمانی ندارد اما به ما اجازه ندادند از حمایت طرفداران شهرخودرو استفاده کنیم. وقتی گفتیم چرا برخلاف بازی پیام باید دیدار ما بدون تماشاگر برگزار شود، جواب دادند سایت بلیت فروشی ندارید. شاید بخواهیم هواداران ما رایگان به ورزشگاه بیایند. رایگان کردن بازی که به بلیت فروشی نیاز ندارد.

سیدصالحی درخصوص اینکه سازمان لیگ رایگان شدن بازی‌ها را با توجه به لزوم کنترل دو دوز واکسن هوادارانی که بلیت خریداری می‌کنند ممنوع اعلام کرده است، گفت: آیا در کل ورزشگاه های ایران واکسن زدن هواداران را کنترل می‌کنند؟ یک بحثی را مطرح کنیم که همه تیم‌ها آن را رعایت کنند‌. مگر در همین بازی اخیر نفت مسجد سلیمان هواداران این تیم رایگان وارد ورزشگاه نشدند؟ رایگان شدن بلیت‌ها فقط برای شهرخودرو ایراد دارد؟ اتفاقاتی می‌افتد که واقعا ما را اذیت می‌کند‌.

* تماشاگر در سانتیاگو برنابئو نبود رئال می‌توانست منچسترسیتی را ببرد ؟

وی ادامه داد: مالک، مدیریت، سرپرست، بازیکنان، کادرفنی و اعضای تیم شهرخودرو فقط خدا را دارند و هیچکس به فکر این تیم نیست. چگونه تیم نفت مسجد سلیمان بلیت هایش را رایگان در اختیار هوادار قرار داد اما ما نمی‌توانیم بازی خود را رایگان کنیم‌. هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده، نباید فرافکنی نکنیم. فشار تماشاگر در فوتبال خیلی روی تیم‌های حریف تاثیرگذار است. اگر در همین بازی شب گذشته رئال مادرید با منچسترسیتی تماشاگر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو نبود، رئال می‌توانست در آن وضعیت برنده شود؟ صدای خود را به چه کسی برسانیم؟ 

* وقتی جلوی ورود تماشاگر را می‌گیرند فرقی ندارد در مشهد بازی کنیم یا شهری دیگر 

سیدصالحی ادامه داد: از مسئولان و بزرگان مشهد می‌خواهیم به فکر باشند. چیز زیادی هم نمی‌خواهیم و فقط می‌خواهیم حق خودمان را به ما بدهند. آیا این درخواست اشتباه است؟ اگر قرار است در مشهد بدون تماشاگر بازی کنیم چرا این همه برای سفر از تهران به مشهد هزینه کنیم؟ این تیم برای مردم مشهد است و وقتی جلوی آنها را برای حضور در استادیوم و حمایت از شهرخودرو می‌گیرند، چه فرقی دارد در مشهد بازی کنیم یا شهری دیگر؟

* باور داریم می‌توانیم از استقلال امتیاز بگیریم 

سرپرست شهرخودرو درخصوص دیدار بعدی این تیم مقابل استقلال، توضیح داد: وقتی در شهر خودمان که می‌توانیم از میزبانی استفاده کنیم اجازه این کار را به ما ندادند، طبیعی است در تهران که میهمان استقلال هستیم. شرایط از لحاظ ورود تماشاگران به سود این تیم است و کارمان در این وضعیت سخت خواهد شد. البته بازیکنان ما نشان داده اند مقابل تیم‌های بزرگ حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. تاکنون برابر همه مشکلات صبر کرده و از خدا مدد خواسته‌ایم. به رضای خدا راضی هستیم و هرچه خودش رقم بزند می‌پذیریم.

سیدصالحی اضافه کرد: بچه‌ها، کادرفنی و مدیریت شهرخودرو با هم یکدل و برادر هستند. تمام تلاش خود را برای دفاع از اعتبار این تیم و نماینده خراسان در لیگ برتر به کار گرفته‌ایم و امیدوارم خدا در روز پایانی لیگ ما و هواداران مان را شاد کند و این همه سختی که در یک سال کشیدیم در نهایت شیرین شود. مقابل استقلال هم ناامید نیستیم و باور داریم بازیکنان مان می‌توانند برابر تیم‌های بزرگ امتیاز بگیرند‌. برای هیچ تیمی هم بد نمی‌خواهیم. می‌گویند برای دیگری دعا کن تا دعایت اثر کند. برای تیم‌های دیگر خیر می‌خواهیم تا به ما هم خیر برسد. 

* با ۲ پرواز به تهران بازگشتیم 

وی درمورد بازگشت کاروان شهرخودرو پس از بازی با صنعت نفت به تهران، گفت: با وجود تمام محدودیت‌هایی که به دلیل تعطیلات عید فطر برای پرواز از مشهد به تهران وجود داشت، با دو پرواز به تهران برگشتیم. از هواپیمایی وارش، بایندریان و حدادیان تشکر می‌کنیم. حدود ۱۸ بازیکن ما پس از بازی با یک پرواز این هواپیمایی به تهران آمدند و سایر اعضای تیم شامل کادرفنی، تدارکات و ماساژورها هم ساعت پنج صبح خود را به تهران رساندند. مالک و مدیریت باشگاه برای هماهنگی این پروازها رایزنی‌های زیادی کردند تا بچه‌ها زودتر به تهران بیایند‌ و با استراحت بیشتر آماده بازی با استقلال شوند.

انتهای پیام /

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرخودرو سیدمهدی سیدصالحی استقلال صنعت نفت آبادان تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۴۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور

رویارویی آبی‌های پایتخت و پرشورهای تبریز از جایگاه ویژه‌ای در فوتبال ایران برخوردار است که در ادامه نگاهی به آمار بازی این دو تیم خواهیم انداخت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، دو تیم فوتبال تراکتور و استقلال طی تقابلی از هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر فوتبال از ساعت ۱۷:۰۰ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه یادگار امام (ره) به دیدار هم خواهند رفت.

تقابل این دو تیم جزو دیدنی‌ترین جدال‌های فوتبالی چند سال اخیر در لیگ‌برتر بوده است.

آبی‌های پایتخت و پرشورهای تبریز در طول تاریخ ۵۵ بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که ۲۷ بازی با برتری استقلال به پایان رسیده و تراکتور نیز در ۱۴ مسابقه پیروز بوده‌اند؛ ۱۴ دیدار از رویارویی‌های استقلال و تراکتور نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

در مجموع این بازی‌ها ۱۴۹ گل بین دو تیم رد و بدل شده که ۹۱ گل سهم استقلال و ۵۸ گل سهم تراکتوری‌ها بوده است.

۳۱ بازی در چارچوب لیگ‌برتر برگزار شده که ۱۳ بازی را استقلال برده، ۱۰ مسابقه را تراکتور و هشت بار هم نتیجه مساوی به دست آمده است.

در جدال‌های لیگ‌برتری استقلال و تراکتور ۸۲ توپ از خط دروازه هر دو تیم عبور کرده که ۴۲ گل از آن استقلال و ۳۵ گل سهم تبریزی‌ها بوده است.

در طول تاریخ نیز این دو تیم در هفت ورزشگاه کشور رو در روی همدیگر قرار گرفتند که سهم ورزشگاه آزادی تهران ۲۵ بازی، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز ۱۴ بازی، ورزشگاه تختی تبریز (باغشمال) ۹ بازی، ورزشگاه شهید شیرودی تهران دو بازی، ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز دو بازی و ورزشگاه‌های تختی تهران، ۲۲ بهمن اصفهان و امام رضا مشهد، هرکدام یک بازی بوده است.

کد خبر 749082

دیگر خبرها

  • برخی نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود/ سه امتیاز مهم است نه چند گل!
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • در تبریز استقلال نشان می‌دهد کت تن کیست | هر وقت کم آوردیم به سمت چپ سینه‌مان نگاه می‌کنیم
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران