Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@12:20:17 GMT

افتتاح اولین کلنیک درمان سوختگی در زرند

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۴۸۱۳

افتتاح اولین کلنیک درمان سوختگی در زرند

طی مراسمی با حضور حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند، حسن زاده معاون فرماندار زرند، نورالدینی رئیس دفتر نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان اجرایی و بهداشتی، اولین کلینیک درمان سوختگی شهرستان زرند افتتاح شد. 

فاطمه حسین زاده مدیر کلینیک درمان سوختگی شهرستان زرند گفت: در این مجموعه برای تمامی زخم‌های بیماران سرپایی از جمله: زخم‌های سوختگی، تروما، و زخم‌های بعداز عمل جراحی، زخم بستر و هر نوع دیگری از سوی تیم تخصصی این مجموعه با استفاده از دستگا‌ه های بروز دنیا، پانسمان‌های نوین انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 فاطمه رجبی، مدیر فنی کلینیک درمان سوختگی شهرستان زرند گفت: در پانسمان نوین برخلاف پانسمان‌های متداول و سنتی که بیشتر پماد و غیره استفاده می‌شد، با استفاده از پانسمان بیولوژیک که با بدن سازگاری بیشتری دارد، درمان زخم‌ها خیلی سریع‌تر انجام می‌شود و از طرفی عوارض بسیار کمتری برای بیمار دارد؛ بنابراین، علاوه بر کاهش طول درمان، هزینه‌های بیمار هم به مقدار قابل توجهی کاهش می‌یابد. 

گلنوش محمدی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرند هم با ابراز خرسندی از توجه بخش خصوصی به بحث درمان گفت: این مرکز، دومین کلنیک درمان سوختگی در  استان کرمان و اولین کلینیک شهرستان زرند است که با راه اندازی آن، بیماران نیاز نیست برای درمان به مرکز استان مراجعه کنند. 

به گفته او خوشبختانه کلینیک درمان سوختگی شهرستان زرند با مجهز‌ترین دستگاه‌های پیشرفته فعالیت خود را آغاز کرده است.

محمدی هزینه راه اندازی این کلینیک را ۹ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با راه اندازی این مجموعه درمانی برای ۱۳ نفر شغل ایجاد شده است.

این مرکز درمانی در خیابان فردوس ۱ شهرستان زرند قرار دارد. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کلینیک ویژه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۴۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ پل خرپائی بقعه آقا سید ابراهیم روستای نوخاله بخش تولمات شهرستان صومعه سرا باحضور رضا اکبری معاون راهداری و حمل و نقل کشور افتتاح شد.

پل روستای نوخاله صومعه سرا به طول ۶۰ متر و عرض ۴ متر، با بیش از ۱۱۱ میلیارد ریال هزینه ساخته شد.

معاون راهداری و حمل و نقل کشور در حاشیه مراسم افتتاح این پل و در جمع مسئولان استانی، شهرستانی و اهالی روستای نوخاله صومعه‌سرا گفت: با اجرای طرح نهضت آسفالت دریک سال گذشته، ۲۰ هزار کیلومتر جاده‌های کشورآسفالت شده و ۳ هزار کیلومتر جاده شهری و روستایی ساخته شده است.

رضا اکبری افزود: با تلاش جهادی همکاران راهداری و حمل و نقل و پلیس راه گیلان، در مدت ۲ سال میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای استان کاهش چشمگیری یافته است.

دیگر خبرها

  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • راور، بافت و زرند شوراهای اسلامی نمونه استان کرمان شدند
  • دستگاه های حمایتی از خسارت دیدگان سیل اخیر زرند حمایت کنند
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر زرند کرمان بررسی می‌شود
  • شهروندان از شنا در آب‌های جمع شده ناشی از رواناب‌ها و سدهای خاکی خودداری کنند
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پایگاه اورژانس۱۱۵ در شهرستان اردل
  • ۷میلیون ایرانی مبتلا به دیابت؛ زخم‌های دیابت، از سرطان کشنده‌تر است
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • آزمایش اولین «واکسن شخصی» برای نوعی از سرطان روی بیمار انگلیسی