Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@22:17:12 GMT

رشد ۵۶ درصدی اهدای خون تهرانی‌ها در ماه رمضان

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۴۸۷۲

رشد ۵۶ درصدی اهدای خون تهرانی‌ها در ماه رمضان

مدیرکل انتقال خون استان تهران گفت: تهرانی‌ها در ماه مبارک رمضان امسال و نسبت به وضعیت زمانی مشابه در سال گذشته، حدود ۵۶ درصد بیشتر خون اهدا کردند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ محمدرضا مهدی‌زاده با اشاره به مراجعه 39 هزار و 973 نفری مردم پایتخت در ایام ماه مبارک رمضان به مراکز اهدای خون، اظهار کرد: از بین این مراجعه‌کنندگان، 31 هزار و 839 نفر موفق شدند که با اهدای خون به نجات جان بیماران کمک کنند و این آمار، نشان‌دهنده رشد 56 درصدی اهدای خون در استان تهران نسبت به ماه رمضان در سال گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از جمع اهداکنندگان خون استان تهران در ماه رمضان، 15 هزار و 111 نفر جزء اهداکنندگان مستمر هستند که در طول سال، حداقل دوبار این کار انسان دوستانه را انجام داده‌اند و همچنین 10 هزار و 879 نفر نیز از دسته اهداکنندگان با سابقه بودند که در سال‌های گذشته هم موفق به انجام این کار شده بودند.

مدیرکل انتقال خون استان تهران افزود: 5 هزار و 849 نفر برای اولین بار در ماه مبارک رمضان به جمع اهداکنندگان خون پیوستند که امیدواریم این نسل جدید و جوان به صورت مستمر، این کار حیاتی و نجات بخش برای بیماران را برنامه زندگی و مسئولیت های اجتماعی خود قرار دهند.

وی ضمن اشاره به رشد 46 درصدی اهدای خون بانوان تهرانی در ماه رمضان سال 1401 نسبت به ماه رمضان سال قبل، خاطرنشان کرد: نیاز بیماران به اهدای خون، یک نیاز روزانه و همیشگی است که امیدواریم همچنان شاهد مشارکت مطلوب پایتخت‌نشینان نوعدوست و وفادار برای انجام این کار خداپسندانه و انسان‌دوستانه باشیم.

افزایش 36 درصدی اهدای خون در شب‌های قدر تهران

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهداشت و درمان وزارت بهداشت اهدای خون بهداشت و درمان وزارت بهداشت اهدای خون درصدی اهدای خون استان تهران ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۴۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید

آفتاب‌‌نیوز :

یکی از مهمترین محور‌های زندگی بشریت حول مسئله مسکن عنوان شده و با توجه به اهمیت بازار مسکن در کشور به دلیل ارتباط مستقیم با وضعیت معیشت و رفاه زندگی مردم دارد.

در گزارش روز‌های اخیر با توجه به افزایش قیمت مسکن در پایان سال (۱۴۰۲)، به بررسی وضعیت نرخ خرید و فروش «منطقه ۱۳» و «منطقه ۱۴» و «منطقه ۱۵» و «منطقه ۱۶» و «منطقه ۱۷» و «منطقه ۱۸» پرداختیم؛ حال قصد داریم در گزارش پیش رو نرخ خرید و فروش در «منطقه ۱۹» تهران را بررسی کنیم.

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۷۸ متری در منطقه ۱۹ محله اسفندیاری - بوستان تهران، ۹ سال ساخت، نیازمند حداقل ۴ میلیارد و ۷۵۸ میلیون تومان است.

قیمت خرید واحد‌های دیگر در منطقه ۱۹ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • قتل خشن دو برادر تهرانی با وینچستر در نمایشگاه خودرو
  • صادرات دست آفریده‌های بانوان تهرانی
  • اهدای جوایز نفیس برای کاهش ۱۵ درصدی مصرف در ۲۱ هفته
  • هشدار هواشناسی به تهرانی‌ها/ جزئیات پیش بینی هواشناسی
  • ۷۷ درصد از مستاجران تهرانی موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی