Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@09:29:34 GMT

حضور ۶۱۰ گروه جهادی در رزمایش جهادگران فاطمی

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۴۹۲۵

حضور ۶۱۰ گروه جهادی در رزمایش جهادگران فاطمی

هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی رسانه‌ای گفت: با توجه به پیش‌رو بودن هفته بسیج سازندگی و سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی، از ۱۷ تا ۲۶ اردیبهشت رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی در مناطق مختلف شهرستان‌ها همزمان با سرار کشور برگزار می شود.

او گفت: در این رزمایش ۶۱۰ گروه جهادی با حضور ۶ هزار نفر در قالب کارگروه‌های مختلف پزشکی، فرهنگی، آموزشی و عمرانی، اشتغال زایی، فنی و مهارت، اصناف و بسیج جامعه کشاورزی به مناطق مختلف استان اعزام شده و به مدت یک هفته یاری رساندن به مناطق محروم را دنبال می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنری گفت: همزمان با اجرای برنامه‌های جهادی، طرح‌های محرومیت‌زدایی و عمرانی و طرح‌های اشتغال زایی که با کمک صندوق‌های قرض الحسنه مردمی راه اندازی شده افتتاح می‌شوند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: همچنین در این ایام برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم تولیدات روستایی و مشاغل خرد خانگی ذیل صندوق‌های قرض الحسنه به مدت یک هفته در میدان ابوذر شهر بیرجند دایر خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گروه جهادی بسیج سازندگی بسیج سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۴۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وزش باد در مناطق مختلف استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سلطانی با بیان اینکه تا اواسط این هفته بارندگی برای استان پیش بینی نشده است، گفت: تا روز سه شنبه این هفته دمای هوا نیز به صورت تدریجی افزایش و از روز چهارشنبه تا آخر هفته دمای هوا در اغلب مناطق استان کاهش می‌یابد و هوا خنک خواهد شد.

وی افزود: دمای فعلی شهر زنجان ۱۲ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.

کارشناس هواشناسی استان با اشاره به میزان نوسان دمای شهر‌های استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان چهار و ۲۵ درجه، ابهر چهار و ۲۵، خرمدره ۶ و ۲۳ درجه، آب‌بر ۱۴ و ۲۹ درجه، قیدار ۶ و ۲۱ درجه، سلطانیه ۲ و ۲۳ درجه و ماهنشان ۱۱ و ۲۷ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • پیش بینی وزش باد در مناطق مختلف استان
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته