Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات نمایشگاه با حضور ۲۸۶ شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد. - اخبار بازار -

به گزارش گروه بازار خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی، بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته با حضور مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ا.ایران، مدیر عامل شرکت سامع پاد نوین و جمعی از مسئولین در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.

این  نمایشگاه  286 شرکت داخلی و شرکت خارجی، نوین‌ترین تولیدات و خدمات خود را  از 14 تا 17 اردیبهشت‌ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران  ارائه و در معرض دید علاقه‌مندان و فعالان صنعت آرایشی و بهداشتی قرار می‌دهند.

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات  در فضایی به وسعت 31 هزار و 558 متر مربع طراحی شده و از ساعت 9:00 تا 16:00 برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

 شرکت‌های داخلی و خارجی محصولات تولیدی خود را در زمینه‌های محصولات شوینده، پاک کننده، سلولزی و مواد اولیه مرتبط، محصولات آرایشی، بهداشتی، رنگ مو، عطر، ادکلن و اسپری، محصولات محافظتی پوست، مو، دهان، دندان و ناخن، لوازم آرایشگری، آرایشگاهی و کلینیک‌های زیبایی، اسانس ها، مکمل ها و مواد اولیه واسطه ای، خوشبو کننده هوا، حشره کش، واکس و مواد اولیه مرتبط، محصولات محافظتی کودک، محصولات ماساژ و اسپا، ماشین‌های پر کن، بسته بندی، ظروف، دستگاه‌های نظافتی و قطعات وابسته، تجهیزات پزشکی زیبایی و لیزر درمانی، تشکل‌های مرتبط، مراکز علمی، تحقیقاتی و نشریات تخصصی،کلینیک زیبایی، بهداشتی و خدمات مشاوره‌ای را به معرض دید علاقه‌مندان و فعالان صنعت آرایشی و بهداشتی قرار می‌دهند.

 بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته از امروز ساعت 8صبح کار خود را در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز کردند و در این دوره از نمایشگاه 279 شرکت داخلی و 14 شرکت خارجی از 7 کشور آلمان، فرانسه، سوئیس، روسیه، ویتنام، ترکیه و هند حضور دارند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران سلولزی و ماشین آلات پاک کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۵۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی

محسن رستمی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قزوین در حاشیه بازدید از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ گفت: استان قزوین در حوزه صادرات محصولات صنعتی همواره روند رو به رشدی را سپری کرده و به لحاظ توانمندی در عرصه‌های تولیدی توانسته جنبه بین المللی پیدا کند.

وی به حضور هشت واحد تولیدی از استان قزوین در ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه واحد‌های تولیدی ارم چهلستون، آپادانا، زرین روی کاسپین، پارسا پلیمر شریف، سهیل گاز تهران، پویا چسب، خوشگوار و ویتانا حضور داشتند.

رستمی اضافه کرد: نمایش ظرفیت‌های صادراتی بنگاه‌های ایرانی در این نمایشگاه فرصت مناسبی برای رونق تولید و تحقق شعار سال در صورت بهره‌برداری درست از صنایع را فراهم خواهد ساخت.

این مسئول بیان کرد: در داخل استان قزوین و با برنامه ریزی صورت گرفته از همه ظرفیت‌ها برای تحقق جهش تولید استفاده شده که باید باید تلاش کنیم تا از ظرفیت‌های خارجی نیز در این مسیر بهره‌مند شویم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: سه هزار و ۷۴۰ واحد صنعتی در استان مستقر بوده که رقمی معادل ۳۵۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری درون آنها صورت گرفته و این استان را به قطب صنعتی کشور تبدیل کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ایران اکسپو سکوی صادرات دانش‌بنیان‌ها
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان