Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@05:59:23 GMT

عرضه گسترده روغن در ورامین آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۵۲۳۲

عرضه گسترده روغن در ورامین آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه تمهیدات لازم در راستای تامین کالاهای اساسی در شهرستان ورامین انجام شده است، اظهار کرد: خوشبختانه تمهیدات خوبی بین دستگاه های اجرایی برای تامین کالا های اساسی در شهرستان ورامین انجام شده است و مردم عزیز در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در چند روز گذشته به دلیل سود جویی برخی از افراد، بازار روغن دچار التهاب شده بود که با تلاش معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری از روز شنبه عرضه گسترده روغن در سطح شهرستان ورامین برای تامین نیاز مردم آغاز می شود.

فرماندار ورامین با تاکید بر ضرورت برخورد با متخلفین افزود: ۵ گروه گشت مشترک با بازرسی مستمر از فروشگاه ها و انبارها برای نظارت در تهیه و توزیع اقلام اساسی در شهرستان ورامین شکل گرفته است و با هرگونه تخلف در این زمینه باید قاطعانه برخورد کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس

کلیدواژه: مجید درویشی فرماندار ورامین شهرستان ورامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۵۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد ۳ بخار نیروگاه نکا از مدار تولید خارج شد

قلعه سری سرپرست معاونت تعمیرات شرکت مدیریت تولید برق نکا گفت:واحد ۳ بخار نیروگاه شهید سلیمی نکا به منظور انجام تعمیرات میاندوره‌ای و ارتقاء آمادگی برای تولید پایدار انرژی در فصل تابستان از مدار خارج شد.

او افزود: این واحد در آستانه آغاز پیک مصرف، طبق برنامه زمانبندی به مدت ۱۷ روز تحت عملیات تعمیرات میاندوره‌ای قرار می‌گیرد.

قلعه سری گفت: در طول تعمیرات این واحد علاوه بر فعالیت‌های معمول در تعمیرات میاندوره ای، تعمیرات اساسی اف دی فن‌ها (فن تامین کننده هوای بویلر) ۱ و ۲ و تعمیرات اساسی، اصلاح و ماشین کاری نشیمنگاه پمپ آب دریای شماره یک نیز انجام می‌پذیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • تامین بیش از یک میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی
  • تامین ارز واردات کالا‌های اساسی از ۴.۲ میلیارد دلار گذشت
  • تامین ۴.۲ میلیارد دلار ارز کالاهای اساسی، صنایع و خدمات
  • تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله
  • خروج از مدار واحد ۳ بخار نیروگاه نکا
  • واحد ۳ بخار نیروگاه نکا از مدار تولید خارج شد
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است
  • نخستین نشای مکانیزه برنج در شفت انجام شد