Web Analytics Made Easy - Statcounter

اوپک با بی توجهی به خواسته غربی ها تولید نفت را تنها بر اساس برنامه قبلی خود افزایش خواهد داد، آنها به دنبال افزایش بیشتر بودند.

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل ایران اکونومیست به نقل از رویترز، اوپک پلاس امروز پنجشنبه با این استدلال که نمی توان گروه تولیدکننده را به دلیل اختلال در عرضه روسیه تحت فشار قرار داد با یک افزایش ​​ماهانه کمتری موافقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سازمان در عین حال تاکید کرد که قرنطینه های ناشی از ویروس کرونا در چین چشم انداز تقاضا را تهدید می کند.

امروز پنجشنبه اوپک پلاس با نادیده گرفتن درخواست‌ کشورهای غربی برای افزایش تولید بیشتر، موافقت کرد که  تولید خود را 432000 بشکه در روز برای ماه ژوئن افزایش دهد و این  مطابق با برنامه موجود برای کاهش محدودیت‌هایی است که در سال 2020 در دوران همه‌گیری کووید-19 برای کاهش عرضه نفت انجام شد.

نشست روز پنجشنبه اوپک پلاس متشکل از سازمان کشورهای صادرکننده نفت و متحدانش از جمله روسیه در بحبوحه افزایش قیمت نفت برگزار شد.

 

منبع: خبرگزاری فارس برچسب ها: وزارت نفت ، اوپک ، قیمت ، صادرات

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: وزارت نفت اوپک قیمت صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۵۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای استان کرمانشاه روز‌های پنجشنبه و جمعه بارانی است


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، حق پرست افزود : بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، این وضعیت به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد، رعدوبرق و رگبار پراکنده تگرگ در استان می‌شود.
بارش که در نیمه غربی و نواحی شمالی از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود؛ بخصوص در ساعاتی از روز‌های پنجشنبه و جمعه و در مناطق یاد شده، با آبگرفتگی معابر و رواناب نیز همراه می‌گردد.
طی ساعتی از امروز و فردا، به دلیل تقویت نسبی باد‌های جنوبی در منطقه، امکان نفوذ غبار نسبتاً رقیق به نیمه غربی (بویژه در مناطق مرزی) چندان دور از انتظار نمی‌باشد.
در روز یکشنبه موقتاً از شدت ناپایداری کاسته می‌شود؛ اما در روز‌های دوشنبه و سه شنبه، با گذر موج ناپایدار دیگری، مجدداً شاهد بارش‌هایی همراه با رعدوبرق در استان خواهیم بود. همچنین؛ دمای روزانه‏ هوا که از امروز تا پایان هفته بتدریج و بشکلی نسبتاً محسوس کاهش می‌یابد؛ در روز‌های شنبه و یکشنبه به طور نسبی افزایش خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات ایران‌خودرو پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳/ قیمت روز دنا و تارا
  • بارش شدید برف و باران در بیشتر مناطق کوهستانی
  • تولید نفت اوپک در آوریل کاهش یافت
  • برای فروش سفره یکبار مصرف چه باید کرد
  • کاهش ۱۰۰ بشکه ای تولید روزانه نفت اوپک
  • هوای استان کرمانشاه روز‌های پنجشنبه و جمعه بارانی است
  • هرمزگان بارانی می‌شود
  • بی توجهی بانک‌ها برای تحقق شعار سال در بخش مسکن/ سهم صفر درصدی ۱۸ بانک در تأمین مالی نهضت ملی مسکن/ نظارت بانک مرکزی کجاست؟
  • حماس: هر توافقی مشروط به موافقت اسرائیل با خواسته‌های ماست
  • قیمت محصولات ایران خودرو امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول