Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شعیب بحرینی عصر پنج شنبه در نشست با مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دو پروژه نیمه کاره در شهرداری جزیره وجود دارد که نیازمند بودجه برای تکمیل این پروژه‌ها هستند، پارک آبی گردشگری، پارک مسقف این جزیره با پیشرفت ۶۰ درصدی نیازمند اعتبارات جهت تکمیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار خارگ تصریح کرد: با توجه محدودیت‌های زمین در این جزیره نیازمند ساماندهی صنوف در این جزیره هستیم که نیازمند مساعدت شرکت ملی نفت ایران جهت تخصیص زمین هستیم که این روند را ساماندهی کنیم.

بحرینی خاطر نشان کرد: در بحث پرداخت عوارض شرکت پایانه‌های نفتی ایران و پتروشیمی اقدامات مناسبی صورت گرفته است ولی شرکت نفت فلات قاره در این زمینه با توجه جلسات متعدد برگزار شده تاکنون اقدام مناسبی در این زمینه صورت نگرفته است.

اشتغال پایداری در جزیره خارگ برای بومیان ساکن ایجاد شود

رئیس شورای شهر خارگ در این نشست اظهار داشت: مردمان خارگ در طی دوران با مشکلات فراوانی در حوزه زیر ساختی مواجه بودند.

یوسف وطن دوست افزود: ساماندهی مسولیت‌های اجتماعی یکی از خواسته‌های شورای شهر این جزیره است، نیاز سنجی در این حوزه بر اساس خواسته‌های اهالی این جزیره باشد.

رئیس شورای شهر خارگ تصریح کرد: استقرار دستگاه سی تی اسکن در این جزیره به آرزویی تبدیل شده است، ورزشکاران این جزیره همچنان منتظر تحقق وعده‌ها هستند.

وطن دوست گفت: شایسته نیست فرزندان بومی متخصص این جزیره بیکار باشند، اشتغال پایداری در این جزیره برای بومیان ساکن ایجاد شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اورژانس دریایی در این جزیره مستقر شود.

کد خبر 5482678

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر شرکت نفت فلات قاره شهرداری جزیره خارگ عید فطر 1401 عید سعید فطر بوشهر نماز عید سعید فطر کرمانشاه گرد و غبار ویروس کرونا روز معلم خراسان رضوی بارش باران آمار کرونا ماه رمضان 1401 ایلام فطریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۵۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمار خارگی با بالگرد در شرایط بد آب هوایی اعزام شد

حسین احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ظهر امروز و برابر اطلاعات دریافتی از بیمارستان خلیج فارس خارگ، نیاز به اعزام یک بیمار آقا با علائم سکته قلبی به مدیریت عملیات عمومی خارگ اعلام شد.

وی افزود: باهم افزایی و همگرایی مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران یک فروند بالگرد عملیاتی توسط شرکت نفت فلات قاره خارگ در شرایط بد اب و هوایی در اختیار تیم اعزام بیمار قرار گرفت.

مدیر عملیات عمومی خارگ تصریح کرد: این بیمار به اضافه ۲ همراه طبی ساعت ۱۳: ۳۰ دقیقه برای ادامه روند درمان به مرکز شهرستان اعزام شد.

احمدی خاطرنشان کرد: از درایت و حس مسئولیت پذیری خلبانان شرکت نفت فلات قاره و پرسنل فرودگاه شهدای خارگ که در این شرایط اورژانسی در کنار تیم اعزام حضور داشتند کمال تشکر و قدردانی را داریم.

کد خبر 6094466

دیگر خبرها

  • خدمات فرهنگی و عمرانی حوزه شهری خارگ افزایش یافت
  • اعضای شورای شهر سنندج چه مطالباتی را در حضور استاندار کردستان مطرح کردند؟
  • بیمار خارگی با بالگرد در شرایط بد آب هوایی اعزام شد
  • افتتاح زمین چمن مصنوعی شهر جورقان
  • احداث بوستان «کرامت» نیازمند بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • ارتقای شاخص‌های عمران شهری بجنورد نیازمند ۱۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار
  • احداث نخستین زمین چمن مصنوعی در ایلام
  • مصوبات شورای ترافیک شهرستان هرسین لازم الاجرا و الزام آور است
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد