Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_استاندار همدان با بیان اینکه کمبود روغن و شکر در بازار همدان در دست پیگیری است، گفت به زودی سهمیه شکر و روغن استان به بازار تزریق می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد، در جلسه کارگروه اقدام مشترک و تنظیم بازار استان‌همدان، با بیان اینکه واحدهای صنفی تابع قوانینِ ستاد تنظیم بازار مورد تشویق قرار خواهند گرفت، اظهار داشت: با واحدهای صنفی متخلف به طور جدی و قانونی برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه شهرستان‌ها باید در راستای راه‌اندازی میادین میوه‌و تره‌بار اقدام کنند، تصریح کرد: جهاد کشاورزی گزارش مبسوطی در زمینه جوجه‌ریزی ارائه کرده که در این زمینه مشکل خاصی در استان وجود ندارد. 

استاندار همدان گفت: با توجه به مشکلاتی که در زمینه نهاده‌ها‌ی دامی در سطح کشور وجود دارد، پییگری‌هایی لازم انجام شده تا این مشکل مرتفع شود.

قاسمی فرزاد افزود: با رفع مشکل نهاده‌های دامی، روندجوجه‌ریزی‌های مرغداران نیز تقویت و پشتیبانی خواهد شد. 

وی عنوان کرد: از جهاد کشاورزی و تولید‌کنندگان مرغ انتظار می‌رود عرضه آن‌ها بیش از 200 تن در روز صورت گیرد و این مقدار کم نشود.

استاندار همدان اظهار داشت: کنترل‌ و نظارت‌های لازم در زمینه عرضه و توزیع آرد نانوایی‌ها و آرد صنف و صنعت استان انجام می‌گیرد.

روغن گران نمی‌شود/ معاون وزیر جهاد: دولت هزینه‌های سربار تولیدکنندگان را می‌پردازد40 تن روغن خوراکی احتکاری در بلوچستان کشف شددادستان مرکز گیلان: محموله 19 تنی روغن خام در بندر کاسپین ترخیص شدذخایر روغن ایران 100 هزار تن افزایش می‌یابدچرا روغن نباتی در بازار دچار کمبود مصنوعی شد؟

قاسمی فرزاد گفت: اتحادیه نانوایی‌ها در سطح استان، کنترل و نظارت‌های خود را بر نانوایی‌ها به طور مستمر انجام دهند.

وی افزود: برای کنترل هرچه بیشتر آرد، دفترچه‌‌هایی صادر می‌شود که روزانه متصدی‌ نانوایی‌ها از طریق آن میزان مصرف آب و برق خود را دقیق‌تر و تعداد کیسه‌ آردهای که مصرف شده را ثبت و ضبط خواهند کرد. 

استاندار همدان گفت: در آینده نزدیک، مسائل عرضه آرد به نانوایی‌های استان به صورت الکترونیک انجام خواهد شد. 

قاسمی فرزاد تصریح کرد: مشکل کمبود روغن و شکر بازار به طوری جدی پیگیری و دستورات لازم در این زمینه به جهاد کشاورزی جهت اقدام صادر شده است.  

وی تصریح کرد: طبق گزارش‌های موجود، به علت ذخیره برخی از اقلام اساسی مانند روغن و رب توسط برخی از مردم، تاریخ مصرف آن‌ها گذشته و غیر قابل استفاده شده‌اند. 

استاندار همدان تاکید کرد: از مردم تقاضا می‌شود به میزان مصرف خود خریداری کرده و از نگهداری بیش از حد خودداری کنند تا بازار به مشکل برنخورد. 

قاسمی فرزاد گفت: بیش از 800 تن سهمیه شکر، آماده است که در فرصت مقتضی به بازار تزریق خواهد شد. 

وی افزود: گشت‌های مشترک مرکب از جهاد کشاورزی، سازمان تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی، مجموعه پلیس اقتصادی و نمایندگانی از استانداری و فرمانداری فعالیت خود را به طور جد در سطح بازار ادامه خواهند داد.

استاندار همدان اظهار داشت: گشت‌های مشترک ستاد تنظیم بازار، نظارت خود را بر نانوایی‌ها و مغازه‌ها بیشتر خواهند کرد تا در حق مردم اجحافی صورت نگیرد. 

قاسمی فرزاد گفت: تاکید می‌شود که تمامی شهرستان‌های استان، در راستای راه‌اندازی میادین عرضه مستقیم میوه و تره‌بار اقدام کنند. 

وی افزود: بازرسی‌ها و گشت‌های دائم به صورت هوشمند در حال انجام، و با واحدهای صنفی متخلف به طور جدی و طبق قانون برخورد خواهد شد. 

 استاندار همدان عنوان کرد: واحدهای صنفی که کلیه قوانین و مصوبات کارگروه استانی اقدام مشترک و تنظیم بازار را رعایت می‌کنند مورد تشویق قرار خواهند گرفت. 

انتهای پیام/743/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار همدان جهاد کشاورزی واحدهای صنفی تنظیم بازار قاسمی فرزاد نانوایی ها خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۵۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۱۲ اردیبشهت ۱۴۰۳

قیمت روغن مایع در بازار روز برای تاریخ ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته روغن سرخ کردنی ۱۸۰۰ میلی لیتر ۳۱۹ هزار تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت روغن اصیل مایع ۱.۵ لیتر‌ی ۲۷۳ هزار تومان است.

قیمت روغن جامد ۴ کیلویی در بازار ۲۲۵ هزار تومان اعلام شده است و برای خرید روغن اصیل جامد باید ۱ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان پرداخت کنید.

قیمت روغن سرخ کردنی نیز در بسته‌های ۱.۵ لیتری ۷۲ هزار تومان است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع روغن خوراکی در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • مشکل کمبود شکر حل شد؛ متقاضیان ثبت نام کنند
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۱۲ اردیبشهت ۱۴۰۳
  • مشکل کمبود دبیر و آموزگار در سال تحصیلی جدید حل شد
  • ‌مشکل کمبود معلم در استان فارس حل می‌شود/ تشکیل قرارگاه تکریم مقام معلم
  • مصرف برق همدان در بخش‌های مختلف انضباط یابد
  • رفع مشکل کمبود فشار آب در مناطق کوی دانشگاه شهرستان نقده
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی