Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم صدقی رئیس اتحادیه نانوایان، خشکه پزان و رسته‌های همگن شهرستان پردیس، در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص افزایش قیمت نان‌های حجیم و نیمه حجیم، اظهار کرد: از دهم اردیبهشت‌ماه سامانه مرتبط با خرید آرد واحدهای فانتزی و نان های حجیم و نیمه حجیم مسدود شده است و آرد این واحدها از یارانه‌ نوع ۲( ازمحل گندم کیلویی ۹۰۰ تومان) به صنف و صنعت با قیمت تمام شده(گندم کیلویی ۱۲ هزار تومان) تغییر پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه نانوایان، خشکه پزان و رسته‌های همگن شهرستان پردیس، گفت: این نرخنامه در فضای مجازی منتشر شده و به نظر مربوط به شهر تهران و مورد تایید مراجع این شهر است.

وی افزود: برای شهرستان پردیس تا این لحظه نرخنامه جدیدی صادر نشده و در این خصوص پس از تعطیلات تصمیمی گیری خواهد شد.

صدقی ادامه داد: طی بازدیدی که از صنوف شهرستان داشتیم قیمت نانهای حجیم و فانتزی در شهرستان هم افزایش پیدا کرده که به واحدها ابلاغ کردیم تا تصمیم گیری کارگروه آرد و نان شهرستان و اعلام نرخنامه رسمی از طریق اتحادیه هیچگونه افزایش قیمتی نداشته باشند.

رئیس اتحادیه نانوایان، خشکه پزان و رسته‌های همگن شهرستان پردیس، بیان کرد: در صورت عدم توجه به عدم افزایش قیمت‌ها با واحدهای متخلف بر اساس قانون برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: قیمت نان افزایش قیمت نان نرخنامه نان شهرستان پردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۵۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت امروز طلا توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلا را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین طلا را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 746318

دیگر خبرها

  • قیمت سکه ۱۱ اردیبهشت چقدر گران شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ سکه ۸۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت سکه امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ طلا و سکه باز هم گران شد
  • قیمت سکه امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست
  • قیمت سکه امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳