Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@12:56:10 GMT

بازگشایی مراکز معاینه فنی در روز یکشنبه

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۵۶۳۰

بازگشایی مراکز معاینه فنی در روز یکشنبه

مقدم گفت: به دلیل اختلال در سامانه سیمفا در روز یکشنبه، همکاران ما امروز و فردا سامانه را از دسترس خارج کردند تا اختلال را برطرف و سامانه را به روز رسانی کنند و از این رو امروز و فردا، مراکز فنی سراسر کشور قابلیت فعالیت ندارند.

به گفته مقدم با هماهنگی‌هایی که با پلیس راهور صورت گرفته تا خودرو‌هایی که معاینه فنی آن‌ها در این دو روز به اتمام می‌رسد؛ جریمه نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقدم با اشاره به اینکه نوبت معاینه فنی کسانی که برای این دو روز نوبت گرفته بودند باطل شده گفت: افرادی که برای این دو روز نوبت گرفته بودند، مبلغ معاینه فنی به حساب آن‌ها باز می‌گردد و دوباره برای انجام معاینه فنی باید نوبت بگیرند.

گفتنی است که امروز مراکز معاینه فنی در سراسر کشور به دلیل اختلال در سامانه سیمفا تعطیل شدند که این تعطیلی فردا (جمعه شانزدهم اردیبهشت) نیز ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معاینه فنی معاینه فنی خودرو پلیس راهور معاینه فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۵۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با اعلام محمدباقر قالیباف به پایان رسید.

رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از نواختن زنگ پایان جلسه نوبت صبح صحن مجلس اعلام کرد: ساعت ۱۴:۳۰ امروز، جلسه مجلس با دستورکار رسیدگی به لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 6091938 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • توقف اعزام قطار‌های تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • توقف اعزام قطارهای تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • حقیقتی که در برنامه المیرا شریفی‌مقدم فاش شد
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود
  • واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی
  • تعرفه معاینه فنی تنها یک سوم از هزینه این خدمات را پوشش می‌دهد
  • درخواست افزایش تعرفه معاینه فنی خودرو در سال ۱۴۰۳
  • رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند
  • بارش‌های رگباری و بهاری از بعد از ظهر امروز در فارس