Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@08:20:33 GMT

خنثی کردن حیله‌های دشمن با جهاد تبیین

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۵۷۳۴

خنثی کردن حیله‌های دشمن با جهاد تبیین

موسوی نژاد در دیدار با خانواده‌های معلمان شهید محمدرضا بهمن آبادی و سیدهاشم کوشه ای که به مناسبت هفته معلم برگزار شد، گفت: امروز جوانان و نوجوانان آماج حمله‌ها و اطلاعات غلط و بی‌اساس دشمن در فضای مجازی قرار گرفته اند که باید این حیله را با جهاد تبیین و تقویت خودباوری خنثی کنیم.

او گفت: تزریق روح ناامیدی و تضعیف روحیه جوانان مهم‌ترین اهداف دشمن در نبرد فرهنگی و جنگ نرم است و مهمترین دستاورد و برکات خون پاک شهدا، امنیت و آزادی است از این رو برای حفظ این امنیت، آزادی، عزت و اقتدار ضرورت دارد دانش آموزان با سیره شهدا و خط سرخ شهادت آشنا شده و این مهم، در کنار آموزش علوم نظری و تجربی مهم‌ترین رسالت خادمین نظام تعلیم و تربیت و معلمان مدارس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی نژاد گفت: دشمن از روحیه انقلابی، ایثارگری و شهادت طلبی جوانان غیور ایران زمین همواره در هراس و وحشت است و جوان انقلابی، بصیر و ولایت مدار ایرانی در مکتب سید و سالار شهیدان درس ایثار و شهادت آموخته و تحت لوای ولایت فقیه در برابر دشمنان ایستادگی و مقاومت می‌کند از این روز سربلند و عزتمند است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی عدم عبور همیشگی از ارزش‌ها و خطوط قرمز انقلاب را از جمله گام‌های اساسی برای صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی برشمرد.

او گفت: دور شدن و غفلت از آرمان‌ها و شعار‌های امامین انقلاب در برخی از مقاطع تاریخ انقلاب موجب تألم خاطر خانوداه‌های معزز شهدا و صدماتی به جریان‌های دلسوز و انقلابی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش جهاد تبیین دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۵۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد

دریافت 19 MB

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم معرفی برترین چهره هنر انقلاب اسلامی در استان خوزستان، حجت الاسلام آرش نیک نژاد هنرمند نقاش خوزستانی و مبدع سبک تداعی به عنوان چهره هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب و معرفی شد.

کد خبر 6090503

دیگر خبرها

  • قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند
  • رویداد «دختران حاج قاسم» آموزش فرماندهی جهاد تبیین است
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند