Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@19:55:56 GMT

آزمون استخدام آموزش و پرورش در اردبیل برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۵۷۸۸

آزمون استخدام آموزش و پرورش در اردبیل برگزار شد

داود شایقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: نهمین آزمون متمرکز استخدامی ویژه مشاغل اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با حضور ۸ هزار و ۴۴ داوطلب در ۲ نوبت صبح و عصر پنجشنبه برگزار شد و بخشی از آزمون نیز فردا جمعه در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود

وی خاطرنشان کرد: از سهمیه امسال استخدام دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل ۳۷۰ نفر مربوط به آموزش و پرورش است که امروز و فردا شاهد برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایقی با بیان اینکه سهمیه استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل در سال جاری ۴۲۲ نفر است، خاطرنشان کرد: بیشترین سهمیه مربوط به آموزش و پرورش است که آزمون استخدامی این نهاد در حال برگزاری است تا تکلیف استخدام این تعداد نیروی انسانی جدید در آموزش و پرورش استان اردبیل مشخص شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: آزمون سایر رشته‌های شغلی دستگاه‌های اجرایی که ۵۲ سهمیه استخدامی را شامل می‌شود ۳۱ تیرماه سال جاری با همت سازمان سنجش برگزار خواهد شد.

شایقی بیان کرد: مابقی استخدام‌ها مربوط به بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، بهزیستی، مرکز تحقیقات کشاورزی، منابع طبیعی، اقتصاد و دارایی و جهاد کشاورزی است.

وی ادامه داد: امیدواریم با جذب این نیروها پس از مراحل اداری و گزینشی بخشی از کمبود نیرو در این دستگاه‌ها برطرف شده و نیروهای جدید جایگزین نیروهای بازنشسته و خروجی دستگاه‌های اجرایی شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل با بیان اینکه آزمون روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت برگزار می‌شود، تصریح کرد: حوزه‌های محل آزمون اردبیل، پارس آباد، خلخال و مشگین شهر می‌باشد که سازمان سنجش آموزش کشور مجری این آزمون است.

شایقی اظهار کرد: با اعلام نتایج از سوی سازمان سنجش مراحل انجام مصاحبه، گزینش و صدور شماره مستخدم انجام می‌شود.

کد خبر 5482749

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل آزمون استخدامی معلم آزمون استخدامی آموزش و پرورش عید فطر 1401 عید سعید فطر نماز عید سعید فطر بوشهر کرمانشاه گرد و غبار ویروس کرونا روز معلم خراسان رضوی آمار کرونا بارش باران ایلام گرد و خاک ماه رمضان 1401 دستگاه های اجرایی آموزش و پرورش استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۵۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،، رئیس جهاد دانشگاهی استان گفت: در این آزمون ۸ هزار و ۱۵ نفر شرکت کردند که ۶ هزار و ۴۷۵ نفر خانم و هزار و ۵۴۰ نفر آقا هستند.
سیروس رضائی افزود: این آزمون در ۶ حوزه انتخابیه برگزار شد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان هم گفت: در آزمون مشاغل کیفیت بخشی مربی پرورشی، ورزشی، مراقب سلامت و مشاور جذب خواهند شد که از اول مهر امسال وارد آموزش و پرورش می‌شوند.
امیریان با اشاره به این که آزمون مرحله اول سال گذشته برگزار شد، گفت: آزمون مرحله سوم ویژه دبیری و هنر آموزی است که پایان اردیبهشت برگزار می‌شود.
وی گفت: نتیجه آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • اخذ سهمیه استخدام ۵۷۷۶ معلم در شهرستان های استان تهران
  • اعلام نتایج آزمون استخدام مشاور و معلم ورزش تا نیمه خرداد
  • جهاددانشگاهی متولی برگزاری آزمون کتبی استخدام در آموزش و پرورش است/ تشریح مراحل مصاحبه و گزینش
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل
  • برگزاری آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش
  • آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش صبح جمعه در فارس برگزار شد
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش با رقابت ۹۴۲۵ داوطلب در گیلان برگزار شد
  • آزمون بزرگ استخدامی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد
  • رقایت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • رقایت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون پرورش استخدامی آموزش و پرورش