Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر آموزش و پرورش از پرداخت پاداش پایان خدمت به ۷۱ هزار بازنشسته تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش ایمنا، یوسف نوری در جمع فرهنگیان کردستان اظهار کرد: در گذشته هر چقدر راجع به رتبه‌بندی صحبت شده بود، فقط در حد حرف بود و کار اساسی صورت نگرفته اما این دولت به طور جدی در حال پیگیری و اجرای آن است.

وی افزود: طرح رتبه‌بندی در هیأت دولت در دستور کار قرار دارد و آئین نامه طرح رتبه‌بندی تدوین شده و دولت در زمان مناسب آن را اجرایی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد: هفته آینده نیز در کمیسیون دولت بررسی می‌شود، ضمن اینکه معلمان مطمئن باشند امتیاز آن از ۳۱ شهریور سال ۱۴۰۰ شامل حالشان می‌شود.

نوری از استخدام ۳۴ هزار و ۸۱۳ نفر در قالب آزمون استخدامی جدید در سال جاری خبر داد و گفت: با توجه به اینکه با کمبود نیرو در حوزه آموزش مواجه هستیم اما امیدواریم از طریق این آزمون، بخشی از کمبودها جبران شود.

وی افزود: تاکنون تکلیف ۲۰ هزار نفر از معلمان حق‌التدریسی، شرکتی و نهضتی مشخص شده و ۱۲ هزار نفر دیگر نیز در انتظار تعیین تکلیف هستند.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه سخنان خود اظهار کرد: پاداش پایان خدمت ۷۱ هزار بازنشسته تا پایان سال پرداخت خواهد شد.

نوری افزود: تیرماه امسال همچنین برای جبران کمبودهای آموزشی ناشی از کرونا و آموزش مجازی، دوره‌های ترمیمی و مکمل برای دانش‌آموزان دوره اول ابتدایی برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: سرانه فضای آموزشی در کردستان بیش از پنج مترمربع است اما توزیع آن نامتوزان است لذا امیدواریم در سفر رئیس جمهور این مشکل تا حدودی برطرف شود.

در ادامه این نشست، تعدادی از نمایندگان فرهنگیان، به بیان خواسته‌ها و دغدغه‌های خود در خصوص مباحث معیشتی، مسکن، انتقالی، استفاده از نیروهای اهل سنت در بدنه کارشناسی وزارت آموزش و پرورش و اعتماد بیشتر به نیروهای توانمند شهرستان‌ها پرداختند.

منبع: مهر

کد خبر 573041

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فرهنگیان صندوق ذخیره فرهنگیان پاداش پایان خدمت فرهنگیان افزایش حقوق فرهنگیان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۵۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما هستند

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمان هویت انقلاب را ساخته‌اند، گفت: امروز اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما شهدا هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش، رضامراد صحرایی در مراسم تشییع پیکر شهید معلم «حجت الله یوسفیه» با بیان اینکه معلمان هویت انقلاب را ساخته‌اند، اظهار کرد: امروز اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما شهدا هستند، به این شهید قول می‌دهیم و تلاش می‌کنیم که دانش‌آموزان خود را با فرهنگ اسلامی ایرانی تربیت کنیم.

وی با بیان اینکه در محضر این شهید تعهد می‌دهیم که راه او را ادامه خواهیم داد، افزود: تفحص این شهید در هفته معلم حاوی پیام‌های فراوانی برای ما است، از همکارانم می‌خواهم در مورد رجعت این شهید در هفته معلم رویدادی تعریف کنند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه انقلاب امانت شهدا است، تصریح کرد: به شهدا گواهی می‌دهیم که امانت دار هستیم و تعهد دهیم راه شهدا را ادامه می‌دهیم و نمی‌گذاریم استقلال کشور آسیب ببیند.

صحرایی با بیان اینکه به این شهید قول می‌دهیم دانش‌آموزان خود را با هویت ایرانی و اسلامی و فرهنگ اسلامی ایرانی تربیت کنیم، ادامه داد: این انقلاب امانت شهدا است، امانت ایثارگرانی که با بذل جان خود آن را رقم زده‌اند، شهید جایگاه رفیعی دارد و اگر معلم باشد به مراتب جایگاهش بالاتر است.

کد خبر 750870

دیگر خبرها

  • پایان انتظار تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ به زودی
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • چرا فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان استقبال نکردند؟
  • پیام توییتری وزیر سابق آموزش و پرورش به وزیر فعلی آموزش و پرورش : این صندلی ارزشش را ندارد...
  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • واکنش حاجی‌میرزایی به اظهارات صحرایی درباره سند 2030: از خدا پروا کنید!
  • شهدا اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما هستند
  • وزیر اسبق آموزش و پرورش: آقای صحرایی از خدا پروا کنید
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • چند درصد بودجه آموزش و پرورش صرف پرداخت حقوق می شود؟ | بیشترین جهش بودجه ای در این وزارتخانه