Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@02:41:14 GMT

هشدار برای قوهای سپید/ملوان باخت و صدر تقدیم مس شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۵۹۴۰

هشدار برای قوهای سپید/ملوان باخت و صدر تقدیم مس شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، دیدار تیم‌های خوشه طلایی ساوه و ملوان بندرانزلی از هفته بیست و هشتم لیگ دسته یک فوتبال ایران در استادیوم یادگار امام قم با نتیجه ۲ بر یک به سود خوشه طلایی ساوه به پایان رسید. 

ملوان امروز در شرایطی مغلوب خوشه طلایی شد که قصد داشت با برد در این مسابقه از رکورد ۶۰ امتیازی عبور کند اما با باختی که شاگردان مازیار زارع مقابل خوشه طلایی تحمل کردند، سومین بازی بدون برد ملوانی‌ها هم از راه رسید تا آن‌ها با ۵۵ امتیاز و به واسطه تفاضل گل کمتر، پایین‌تر از مس کرمان قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مازیار زارع سرمربی ملوان بندرانزلی در این دیدار رضا حیدری، سعید کریمی، عظیم گوک، پوریا غلامی، پدرام قاضی‌پور، میلاد شعبانلو، صادق بارانی، آرمین انبساطی، سجاد بازگیر، مهدی مومنی و حمید کاظمی را در ترکیب تیمش قرار داده بود. 

تک گل ملوان را در این دیدار سبحان پسندیده در دقیقه ۷۰ به ثمر رساند.

دیگر بازی حساس امروز را تیم‌های مس شهربابک و آرمان گهر انجام دادند که این بازی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید تا آرمان گهر نتواند به آن معنا از توقف ملوان استفاده کند. آن‌ها در حال حاضر ۵۰ امتیاز دارند و به عنوان یک تیم تعقیب کننده ۸ امتیاز از ملوان و مس فاصله گرفته‌اند که به نظر جبران این فاصله کار ساده‌ای نیست. 

نکته جالب اینکه گل مساوی مس در دقیقه ۹۰+۷ به ثمر رسید درحالیکه سیرجانی‌ها اعتراض شدیدی به وقت اضافه بر سر داور داشتند که وقت تلف شده را پنج دقیقه اعلام کرده بود. آرمان گهر در این بازی در دقیقه ۲۵ توسط وزیری پناه به گل رسیده بود. 

نتایج بازی‌های هفته بیست و هشتم به شرح زیر است: 
استقلال خوزستان ۴ – ویستا توربین ۲
مس شهربابک ۱ – آرمان گهر سیرجان ۱
خوشه طلایی ساوه ۲ – ملوان ۱
شمس آذر قزوین ۲ – شاهین بوشهر ۰
سایپا ۰ – استقلال ملاثانی ۰
مس کرمان ۱ – قشقایی شیراز ۰
شهرداری آستارا ۰ – رایکا بابل ۱
پارس جنوبی جم ۲ –۱ ماشین‌سازی تبریز
خیبر خرم آباد ۱ –۰ شهرداری همدان 

به گزارش فارس، با این نتایج مس کرمان ۵۸ امتیازی شد و هم امتیاز با ملوان اما با تفاضل گل بهتر در صدر جدول لیگ قرار گرفت. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: آرمان گهر ملوان آرمان گهر سیرجان خوشه طلایی ساوه مازیار زارع ملوان بندرانزلی خوشه طلایی آرمان گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۵۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه شعر «رو به جهان ایستاده ام رو به تو» منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر انتشارات قلمداران جنوب ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران یادآور شد: این مجموعه شامل ۱۸۸ شعر سپید می باشد که با مقدمه سید بشیر علوی در ۲۳۳ صفحه، طراح جلد سپیده شیرکو و صفحه آرا پری ناز شیرکو منتشر شده است.

مسعود عرب زاده از ویژگی های این اثر پرداخت و گفت: صورخیال جوهر اصلی و عنصر ثابت شعرهای معصومه افکار آزاد است که به فور در این مجموعه نیروی تخیل دیده می شود و ارزش و اعتبار شعر را دو چندان می کند.

این پژوهشگر خاطرنشان کرد: از این شاعر کتاب های آفتاب بر شانه دریا، نغمه های یا کریم، رزهای سپید من، از من، منِ دیگری برون خواهدزد قبل از این چاپ شده است.

کد خبر 6093155

دیگر خبرها

  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است
  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • مجموعه شعر «رو به جهان ایستاده ام رو به تو» منتشر شد
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A