Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@13:34:49 GMT

کاهش محسوس جرائم در شهرستان ایلام طی ماه رمضان

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۶۱۲۱

کاهش محسوس جرائم در شهرستان ایلام طی ماه رمضان

به گفته سرهنگ قدرت حیدری زاد، کاهش چشمگیر جرائم در ماه مبارک رمضان به خوبی بیانگر برکات و اثرات این ماه پر فیض است که این رحمت الهی شامل حال همه افراد قرار می‌گیرد.

او گفت: اثری که ماه مبارک رمضان بر قلب و روح آدمی می‌گذارد باعث می‌شود برخی افراد که ممکن است در ماه‌های دیگر جرائمی مرتکب شوند در این ماه عزیز و به حرمت آن از ارتکاب جرم خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: امیدوارم اثرات این ماه در سایر ایام سال هم بر روح و جان همه ما باقی بماند و همچنان شاهد کاهش جرائم در روز‌ها و ماه‌های پیش رو باشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: البته در ماه ضیافت الهی خادمان مردم و سربازان ولایت در مجموعه انتظامی شهرستان ایلام همانند سابق در همه حوزه‌ها به صورت شبانه روزی پای کار بوده و برای امنیت و آسایش مردم تلاش کردند.

او گفت: در ماه مبارک رمضان شاهد برگزاری مراسم شب‌های قدر و همچنین راهپیمایی روز جهانی قدس بودیم که همکاران ما برای تامین نظم و امنیت مردم مومن و روزه دار تلاش و نسبت به برقراری امنیت مراسم اقدام کردند.

او همچنین با اشاره به برگزاری کلاس‌ها و جلسات قرآنی در سطح کلانتر‌های شهرستان گفت: همکاران ما در مجموعه انتظامی شهرستان حضور بسیار خوب و پرشوری در برنامه‌های مذهبی داشتند.

او گفت: ماموران و کارکنان انتظامی شهرستان ایلام پس از ماه مبارک رمضان نیز با روحیه و انگیزه‌ای مضاعف که حاصل شرکت در محافل قرآنی و مذهبی ماه مبارک رمضان است آماده خدمت به مردم شریف شهرستان ایلام و آحاد هموطنان خواهند بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نظم و امنیت ماه مبارک رمضان انتظامی شهرستان ماه مبارک رمضان شهرستان ایلام او گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۶۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ قدرت حیدری زاد صبح شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهارداشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به چاقو کشی در میدان دفاع مقدس شهر ایلام، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده توسط ماموران کلانتری ۱۱، دو نفر باهم درگیر که فرد ضارب پس از مجروح کردن نفر دیگر از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه هویت فرد ضارب مشخص شده بود ادامه داد: عامل چاقوکشی پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه در کمتر از یک ساعت دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شد.

سرهنگ حیدری زاد با بیان اینکه در این درگیری فرد مجروح از ناحیه گوش دچار جراحت شده بود تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه خود را اختلافات شخصی اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با بیان اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد گفت: برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و پلیس اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد و بدون اغماض برابر قانون برخورد خواهدکرد.

کد خبر 6096156

دیگر خبرها

  • کاهش محسوس میانگین سنی حجاج سمنان
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام
  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام
  • تغییر محسوس در وضع اقتصادی و بهبود معیشت مردم ایجاد شود
  • خبر مهم برای معلمان غیردولتی؛‌ کاهش محسوس ساعات کاری در هفته با بیمه کامل
  • کاهش سرقت در کشور/ تاکید بر ارتقاء قدرت کشف جرائم و برخورد قاطع با سرقت
  • محلات بی دفاع مستعد وقوع بزه سرقت و سایر جرائم