Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@17:58:27 GMT

سیدصالحی: کاش ما را در این برهه حمایت می کردند 

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۶۱۸۴

سیدصالحی: کاش ما را در این برهه حمایت می کردند 

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، با وجود تلاش های مکرر مسئولان شهر خودرو برای انجام بازی در ورزشگاه امام رضا(ع) آن ها باز هم باید در ثامن بازی کنند. قضیه از این قرار است که مسئولان ورزشگاه مدرن امام رضا می گویند باید بدهی های قبلی این تیم پرداخت شود و شهر خودرویی ها نیز زیر بار نمی روند و می گویند بدهی برای زمانی است که مالکیت تیم بر عهده آن ها نبوده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید مهدی سید صالحی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: واقعا دیگر نمی دانیم مشکل کار کجا است؟ ما نامه نگاری کردیم تا هر طور شده در ورزشگاه امام رضا بازی کنیم اما نشد و در بازی حساس خانگی مقابل صنعت نفت باید از داشتن تماشاگر محروم باشیم چون ورزشگاه ثامن زیرساخت برای حضور تماشاگر ندارد، انتظار می رفت مسئولان خراسان رضوی در این شرایط حساس به ما کمک کنند اما این کار را نکردند. 

او در مورد شرایط تیمشان و اینکه امیدوار به بقا هستند یا خیر افزود: بچه های ما تمام تلاششان را به خاطر هواداران این تیم و اعتبار نماینده خراسان رضوی می کنند، ما پشتمان به خدا، امام رضا (ع) و ائمه گرم است. انشاالله که هر تیمی لیاقتش را دارد در لیگ بماند.

هومن جعفری کد خبر: 1139307 برچسب‌ها فوتبال ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فوتبال ایران امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۶۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمود شجاعی در نشست خبری پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر اظهار داشت: صنعت نفت تیم خوبی است و برابر شاگردان فراز کمالوند کار سختی را در پیش خواهیم داشت. امیدوارم روزی برسد مسئولان وزارت نفت دست از کج سلیقگی خود بردارند تا مشکلات این تیم ریشه دار و مردمی حل شود.

او ادامه داد: هفته گذشته در جام حذفی توانستیم حریف خود را شکست دهیم و بازیکنان با روحیه خوبی آماده مصاف با صنعت نفت هستند؛ تمرینات مناسبی را برای این بازی در نظر گرفتیم و از عملکرد بازیکنان در تمرینات رضایت داشتیم و امیدوارم آنها در زمین بازی هم خوش بدرخشند تا ۳ امتیاز این بازی را از آن خود کنیم.

شجاعی با درخواست از کمیته داوران و مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: از کمیته داوران خواهش می کنم تا در چینش داوران برای هفته های پایانی لیگ برتر دقت لازم را داشته باشند؛ ما در برابر پیکان متضرر شدیم و کارشناسان داوری نیز تایید کردند که گل تیم پیکان در شرایط خطا و آفساید به ثمر رسید. امیدوارم اشتباهات داوران سهوی باشد و باعث ضرر تیمی نشوند.

مربی تیم هوادار که اصالتی آبادانی دارد در پاسخ به این سوال که در صورت پیروزی هوادار برابر صنعت نفت این تیم به سقوط نزدیک تر خواهد شد، گفت: من آدم احساسی هستم و دخترم چند روزی است که به من می گوید بابا امکانش هست در این بازی شکست بخورید؟ اما من به او گفتم که در ورزش باید صادقانه عمل کرد و نسبت به قراردادی که با باشگاهی که دارد متعهد باشد.

کد خبر 6092928

دیگر خبرها

  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا«ع» مشهد (عکس)
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • روز صعود از لیگ یک به لیگ برتر: 16 خرداد
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • پای کار استقلال ملاثانی بوده ایم/ وقت حمایت ازتیم‌های خوزستان است