Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با مراسم‌های شهرک‌نشینان به مناسبت سالروز اشغال فلسطین، هزاران فلسطینی در راهپیمایی بازگشت، در منطقه الجلیل کرانه باختری شرکت کردند.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از المیادین، هزاران نفر از فلسطینیان شامگاه پنجشنبه در در راهپیمایی بازگشت روستای متروکه «معیار» در سرزمین‌های اشغالی 1948 شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این راهپیمایی به مناسبت هفتاد و چهارمین سالروز اشغال فلسطین با حضور گسترده فلسطینیان و شخصیت‌های ملی و اسلامی فلسطینی برگزار شد.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با سردادن شعارهایی، پایبندی خود به سرزمین فلسطین را اعلام کرده و بار دیگر خواستار بازگشت آوارگان فلسطینی به شهر و دیار خود شدند که سال 1948 به زور از آن کوچانده شدند.

این راهپیمایی همزمان با مراسم‌ شهرک‌نشینان اشغالگر اسرائیلی در اراضی اشغالی به مناسبت سالروز اشغال فلسطین برگزار شد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: فلسطین ، اسراییل

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فلسطین اسراییل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۶۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی بانوان ساوجبلاغی در حمایت از مجریان طرح نور

بانوان ساوجبلاغی در حمایت از «طرح نور» از مسجد ولیعصر تا مسجد جامع هشتگرد راهپیمایی کردند.   بانوان شرکت کننده با سر دادن شعار‌هایی علیه بی حجابی و بدحجابی ضمن قدردانی ازنیروی انتظامی وپلیس، حمایت قاطع خود را از اجرای این طرح اعلام کردند.   شرکت کنندگان در ابن تجمع خواستار ترویج هر چه بیشتر فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه شدند.   راهپیمایی کنندگان در پایان با قرائت بیانه ای از اقدامات پلیس در حوزه عفاف و حجاب حمایت کردند و با اهدا گل از آنان قدر دانی شد.

دیگر خبرها

  • ساعت فعالیت اماکن تفریحی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • راهپیمایی بانوان ساوجبلاغی در حمایت از مجریان طرح نور
  • دبیرکل سازمان ملل: متعهد به صلح بر اساس پایان اشغال هستیم
  • تظاهرات حمایت از فلسطین در دانشگاه حاجت تپه آنکارا
  • تظاهرات حمایت از فلسطین در دانشگاه حاجت تپه آنکار
  • اسرائیل حزب‌الله را تهدید کرد/ جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • رژیم صهیونیستی: حزب‌الله از مرزها دور نشود جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • فراخوان ارسال مقالات به همایش بین المللی «۷۵ سال اشغالگری در فلسطین»
  • تخمین زده می شود 10 هزار فلسطینی در غزه زیر آوار مدفون باشند
  • ولیعهد عربستان: با کوچ اجباری فلسطینیان مخالفیم