Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که پنج به علاوه یک عضو هیات رییسه خواهان برکناری حسن کامرانی‌فر و تغییر دبیرکل هستند، اتاق فرمان فدراسیون فوتبال امروز یک خبر فیک به یکی از خبرگزاری ها داد و مدعی شد فقط سراجی و براتی می خواهند دبیرکل فدراسیون عوض شود...

مهرداد سراجی به وضوح اعلام کرده به دلیل رفتارهای خودسرانه سرپرست فدراسیون در جلسه یکشنبه هیات رییسه شرکت نخواهد کرد اما اتاق فرمان فدراسیون فوتبال که معمولا توپخانه اش به سمت مهرداد سراجی است، ادعا کرده این عضو هیات رییسه در حمایت از علی خطیر نمی خواهد به جلسه یکشنبه هیات رییسه برود!

به گزارش طرفداری، یکشنبه آینده جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال برگزار می شود و مهرداد سراجی اعلام کرده در اعتراض به رفتارهای خودسرانه میرشاد ماجدی حاضر نیست در جلسه شرکت کند و از تشکیل کمیته فنی به شکل رفاقتی ایراد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر مهرداد سراجی در این جلسه شرکت نکند، مطابق استعلامی که حسن کامرانی‌فر از فیفا گرفته، جلسه از رسمیت خواهد افتاد و به همین دلیل اتاق فرمان فدراسیون فوتبال که میرشاد ماجدی را کنترل می کند، یک خبر جعلی و فیک به یک خبرگزاری داد و به دروغ این جو را راه انداخت که مهرداد سراجی و احمدرضا براتی در حمایت از دبیرکلی علی خطیر نمی خواهند در جلسه یکشنبه شرکت کنند.

این خبر از سوی اتاق فرمان به یک خبرگزاری سپرده شد و در حالی که اهالی فوتبال می دانند انتقادها از میرشاد ماجدی و حسن کامرانی‌فر به دلیل ناتوانی آنها در اداره فدراسیون و وابستگی بیش از حد معمول شان به اتاق فرمان و ترس وحشتناک شان از حیدر بهاروند است که تهدید کرده اگر علی خطیر به جای کامرانی فر دبیرکل فدراسیون شود، میرشاد ماجدی را هم در لیست استیضاح می گنجاند، انتقادهای اخیر منتقدان را به پای فشار آوردن به فدراسیون فوتبال برای تغییر دبیرکل نوشتند. یک سایت خبری هم که برای حفظ دراگان اسکوچیچ در تیم ملی با اتاق فرمان فدراسیون فوتبال وارد معامله شده و حاضر است تمام منتقدان رسانه ای و تمامی اهالی فوتبال را لگدمال کند تا همچنان منافعش حفظ شود و بتواند بازیکن پولی به تیم ملی بیاندازد، این خبر فرمایشی و دستوری را بازنشر داد.

اما محمد زارعی، ورزشی نویس همشهری که با تمامی اعضای هیات رئیسه در ارتباط است و از تمایلات آنها خبر دارد، ساعتی بعد در توییتر نوشت خبر زورکی یک خبرگزاری مبنی بر اصرار مهرداد سراجی و احمدرضا براتی به دبیرکلی علی خطیر که در یک سایت بازنشر شده، اشتباه است و غیر از میرشاد ماجدی تمامی اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال خواهان انتخاب علی خطیر به عنوان دبیرکل هستند و فقط سرپرست فعلی فدراسیون از ترس اینکه مبادا مورد خشم حیدر بهاروند قرار بگیرد و همچنین زیر سایه خطیر بماند، نمی خواهد دبیرکل فدراسیون تغییر کند.

البته مطابق پیگیری خبرنگار طرفداری، بدون احتساب شهره موسوی، از هفت عضو قانونی باقی مانده، پنج عضو هیات رئیسه خواهان دبیرکلی علی خطیر هستند، یک عضو نظر ممتنع داده و تنها میرشاد ماجدی مخالف است و با خط و خطوطی که از مشاوران خود می‌گیرد، هر بار یک مانع جلوی پای اعضای هیات رئیسه می گذارد تا آنها موفق به تغییر دبیرکل فدراسیون فوتبال نشوند و همچنان حسن کامرانی‌فر که نقش ماشین امضا را بازی می کند، در این منصب باقی بماند.

 

اخبار داغ 

رکنا برگشت مدیر رسانه ای پیکان: کاش عالیشاه اخراج نمی شد؛ به کمیته داوران اعتراض می کنیم جدول لیگ برتر تا پایان هفته بیست و پنجم؛ فاصله در صدر جدول کم تر شد واکنش محمد صلاح به فینال لیورپول - رئال مادرید: تسویه حساب! واکنش جالب تونی کروس به کامبک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دبیرکل فدراسیون حسن کامرانی فر تغییر دبیرکل مهرداد سراجی میرشاد ماجدی هیات رئیسه هیات رییسه علی خطیر یک خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۶۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«خطیر» دیگر مسئولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی افضلی رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال با تایید خبر برکناری علی خطیر از مدیرعاملی این باشگاه گفت: شامگاه چهارشنبه جلسه هیات مدیره برگزار و طی آن تصمیم بر برکناری علی خطیر گرفته شد.

به نقل از مهر وی ادامه داد: با تصمیم اعضای هیات مدیره فرشید سمیعی تا انتخاب مدیرعامل جدید به عنوان سرپرست اداره باشگاه را برعهده خواهد داشت. این تصمیم جمعی بود تا سمیعی عهده دار باشگاه شود.

افضلی با اشاره به وضعیت علی خطیر گفت: وی پس از برکناری از مدیرعاملی باشگاه دیگر سمتی در استقلال نخواهد داشت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901921

دیگر خبرها

  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • فصل جدید آبی
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم
  • «خطیر» دیگر مسئولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها