Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه پنجشنبه محمد رشیدی عضو هیئت رئیسه مجلس و نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، در حاشیه بازدید از روند خدمات درمانی گروه جهادی دندانپزشکی منتظران ظهور به ساکنین منطقه محروم فیروزآباد اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب تاکید بسیار ویژه‌ای بر حمایت از گروه‌های جهادی و همچنین حضور این عزیزان در مناطق غیربرخوردار و تلاش برای محرومیت زدایی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از برنامه‌های ویژه دفتر ارتباطات مردمی، پیگیری جهت فراهم کردن مقدمات حضور گروه‌های جهادی توانمند برای ارائه خدمات باکیفیت به ساکنین مناطق کم برخوردار و محروم استان کرمانشاه است.

عضو هیئت رئیسه مجلس و نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با تلاش‌هایی که صورت گرفت چندی پیش اولین گروه جهادی در زمینه ارائه خدمات رایگان عمرانی به ساکنین روستاهای محروم برای ترمیم بناهای آسیب دیده در استان حضور یافتند و خدمات بسیار ارزشمندی را به مردم ارائه دادند.

وی ادامه داد: پس از پیگیری‌های مستمر امکان گروه جهادی دندانپزشکی منتظران ظهور در استان کرمانشاه فراهم شد.

نماینده مردم کرمانشاه با اشاره به اینکه اعضای گروه منتظران ظهور از پزشکان متخصص و نخبه تشکیل شده، گفت: این تیم متشکل از پزشکان متعهد و متخصص است که در مناطق برخوردار کشور، مطب و امکانات مناسب پزشکی دارند و جزو اساتید ممتاز دانشگاهی کشور محسوب می‌شوند ولی در این ایام تعطیلات، مشتاقانه در محروم‌ترین مناطق کشور مانند سرفیروزآباد کرمانشاه که سخت نیازمند خدمات دندانپزشکی هستند حضور یافته‌اند.

وی یادآور شد: هزینه‌های دندانپزشکی جزو گران‌ترین خدمات درمانی محسوب می‌شود و بسیاری از این افراد ساکن در مناطق محروم قادر به تأمین این هزینه‌ها نیستند و با همت این گروه جهادی، شرایطی فراهم شده تا این افراد خدماتی مانند ترمیم دندان، جراحی فک و همچنین خدمات ویژه کودکان در یک سطح عالی به صورت رایگان دریافت کنند.

رشیدی عنوان کرد: این گروه جهادی در مدت پنج روز حضور در منطقه محروم سرفیروزآباد به چهار هزار نفر خدمات بسیار ویژه دندانپزشکی و دارویی ارائه کرده‌اند.

وی بر اثرات فرهنگی پایدار ناشی از حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم تاکید کرد: این گروه‌های جهادی علاوه بر ارائه خدمات تخصصی دندانپزشکی، توصیه‌های فرهنگی و پزشکی پیرامون بهداشت دهان و دندان را نیز ارائه می‌دهند که سلامت جسمی مردم در دراز مدت نیز کمک می‌کند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی همچنین از کسانی که تمکن و تخصص دارند دعوت کرد تا در قالب گروه‌های جهادی به مردم محروم کمک کنند و در ادامه تاکید کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی هم با توان در کنار این عزیزان هستند و مقدمات این برنامه جهادی را فراهم می‌کنند.

وی در پایان از سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، مدیرکل آموزش و پرورش استان، نیروهای سپاه، بسیج و انتظامی، بخشداری و بزرگان منطقه در زمینه فراهم کردن محیط مناسب برای برگزاری موفق این برنامه جهادی، تشکر کرد.

کد خبر 5482803

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه محرومیت زدایی رفع محرومیت مناطق محروم دندانپزشکی گروههای جهادی محمد رشیدی عید فطر 1401 عید سعید فطر نماز عید سعید فطر بوشهر کرمانشاه گرد و غبار ویروس کرونا خراسان رضوی روز معلم بارش باران آمار کرونا مشهد گرد و خاک ماه رمضان 1401 نماینده مردم کرمانشاه مجلس شورای اسلامی گروه های جهادی ارائه خدمات گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۶۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در این اردو که به همت مدیریت تعالی فرهنگی دانشگاه و با هدف ارائه خدمات درمانی، آموزشی و فرهنگی به روستاییان برگزار شد، دانشجویان داوطلب در بخش خدمات آموزشی و بهداشتی آموزش هایی، چون راه‌های پیشگیری از بیماری سالک، درمان شته، آموزش به مادران باردار، اهمیت جوانی جمعیت و بحث فرزند آوری را به مردم روستا ارائه دادند.

زحمتکش افزود: درحاشیه این اردو، گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ضمن زیارت از مزار شهدا با خانواده شهید والامقام رضا دامرودی دیدار و ضمن ادای احترام به مقام شامخ این شهید با آنان گفتگو و از ایثار و فداکاری شهید تجلیل کردند.

مدیر تعالی فرهنگی دانشگاه نیز با قدردانی  از زحمات و تلاش‌های دانشجویان جهادگر، اعلام کرد که این اردو‌ها به طور مستمر در مناطق محروم شهرستان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ابلاغ شد
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • این افراد می‌‎توانند رایگان از اماکن تاریخی کرمانشاه بازدید کنند
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • مایه کوبی ۲۶ هزار رأس دام سبک در منطقه بارز و شوارز
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر