Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، در دیدار برگشت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا تیم‌های فرانکفورت و وستهام مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود فرانکفورت  خاتمه پیدا کرد. در بازی رفت فرانکفورت موفق شد در زمین وستهام به برتری 2 بر یک دست پیدا کند.

به این ترتیب تیم فوتبال فرانکفورت در مجموع با نتیجه 3 بر یک از سد حریف خود گذشت و توانست به فینال لیگ اروپا راه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این در حالی است که فرانکفورت در 6 میزبانی گذشته خود از تیم‌های انگلیسی تنها یک شکست را متحمل شده بود. وستهام هم پیش از این در دیدارهای خارج از خانه‌اش برابر تیم‌های آلمانی پیروز نشده بود.

در دیگر دیدار این مرحله تیم‌های لایپزیک و گلاسکو رنجرز به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 3 بر یک به سود گلاسکو رنجرز تمام شد. لایپزیک موفق شد در بازی رفت یک بر صفر به پیروزی دست پیدا کند.

به این ترتیب تیم فوتبال گلاسکو رنجرز توانست در مجموع با نتیجه 3 بر 2 از سد حریف خود عبور کند و به فینال صعود کند.

این در حالی است که رنجرز تنها در 4 دیدار از 20 بازی قبلی خانگی‌اش برابر تیم های آلمانی شکست خورده بود. لایپزیک هم در تنها دیدار خارج از خانه‌اش برابر تیم‌های اسکاتلندی شکست خورده بود.

فینال لیگ اروپا روز چهارشنبه، 28 اردیبهشت ماه بین تیم‌های  گلاسکو رنجرز و آینتراخت فرانکفورت در سویای اسپانیا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرانکفورت وستهام لایپزیک گلاسکو رنجرز لیگ اروپا گلاسکو رنجرز لیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۶۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم

19 سال پیش در چنین روزی و در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2004/05،‌ لیورپول و چلسی در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند. در حالی که بازی رفت دو تیم در استمفورد بریج با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود،‌ این بازی که با گل زودهنگام لوئیس گارسیا آغاز شد در نهایت با همین گل به سود شاگردان بنیتز به پایان رسید تا لیورپول راهی فینال استانبول شود.

دانلود (39.6MB)

دیگر خبرها

  • ژابی آلونسو: همه به دنبال شکست دادن بایرلورکوزن هستند
  • وضعیت مبهم آزمون برای بازی مقابل یوونتوس
  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم
  • رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون
  • شاهکار المپیاکوس در ویلا پارک و برد دراماتیک بنفش‌ها در لحظات پایانی
  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم