Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@00:29:17 GMT

کسبه میتوانند پیاده رو را سد کنند؟

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۶۴۹۱

مسدود کردن معابر عمومی و اشغال پیاده رو‌ها از لحاظ قانونی جرم محسوب می‌شود و شهرداری مکلف است که با افراد مجرم مقابله کند. ناطقان: فضای عمومی خیابان و کوچه متعلق به همه افراد است و بر اساس قانون شهرداری هیچکس نمی‌تواند مانع عبور و مرور در آنجا شود و پیاده رو را ببندد.

گاهی اوقات بسیاری از کسبه پیاده رو را می‌بندند و کاربری‌های غیرمجاز را در آنجا انجام می‌دهند، اما باید گفت که مسدود کردن معابر عمومی و اشغال پیاده رو‌ها از لحاظ قانونی جرم محسوب می‌شود و شهرداری مکلف است که با افراد مجرم مقابله کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گاهی اوقات پیش می‌آید که افراد رأسا دکه در خیابان‌ها ایجاد می‌کنند که این کار موجب بروز مشکلاتی در رفت و آمد‌ شهروندان می‌شود.

اگر این دکه‌ها از جمله دکه‌هایی نباشند که شهرداری آن‌ها را تأسیس کرده است، باید با فرد خاطی برخورد کرد.

مطابق با قانون هیچ کسبه و مغازه‌داری نمی‌تواند مقابل درب مغازه خود سد معبر ایجاد کند و مانع از رفت و آمد افراد مختلف شود و در صورتی که معابر توسط مغازه‌داران بسته شوند، شهرداری باید با آن‌ها برخورد کند. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: کسبه ، پیاده رو ، سد کردن

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کسبه پیاده رو سد کردن پیاده رو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۶۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در دیواندره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،این برنامه ورزشی به منظور ایجاد شور و نشاط اجتماعی و نهادینه کردن ورزش همگانی انجام شده است.
در پایان این همایش به قید قرعه جوایزی ارزنده به شرکت کنندگان اهدا شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نوسازی پیاده‌رو‌های خیابان ۱۹ دی قم
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی /جزییات این طرح چیست؟
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در دیواندره
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • پیاده‌روی خانوادگی در شهرکرد
  • پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش» برگزار شد
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه
  • کاسب حبیب الله‌،طرحی برای تجلیل از کاسبان خوشنام