Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@08:18:20 GMT

دست رد امید نورافکن به پیشنهاد یحیی و پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۶۵۵۴

دست رد امید نورافکن به پیشنهاد یحیی و پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

امید نورافکن پس از تساوی تیم‌های سپاهان و استقلال اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و ما می‌توانستیم برنده بازی باشیم، اما استقلال نشان داد تیمی مستحق قهرمانی است. امروز متوجه شدم که استقلال ۲۵ هفته است که باختی نداشته و شخصیت این تیم برای قهرمانی است. امیدوارم هر تیمی که کار می‌کند و استحاق قهرمانی را به این هدف برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره اینکه حضور در تیم استقلال در انگیزه‌های او برای این بازی تأثیر داشت، گفت: در حال حاضر بازیکن سپاهان هستم و برای استقلال همیشه احترام زیادی قائلم و همیشه نیز آرزوی موفقیت داشتم. باید به خاطر پولی که می‌گیرم عشقم را به تیمم نشان بدهم و امیدوارم در آخر تیمی که حقش است، قهرمان شود.

مدافع تیم سپاهان در مورد چالش‌هایش با هواداران استقلال گفت: اصلاً به دنبال چالش و این مسائل نیستم. خدا شاهد است و به جان خانواده‌ام قسم که یک درصد در جریان چیز‌هایی که برای من ساخته شد، نبودم. در برنامه نوروزی فوتبالی اسمی را به زبان آوردم و در جریان اتفاقاتش نبودم.

نورافکن راجع به عدم نفوذ در این بازی گفت: پستم دفاع چپ است و باید در ابتدا کار‌های دفاعی را انجام بدهم و در صورتی که توانستم در حمله شرکت کنم. بیشتر تمرکز خود را روی کار‌های دفاعی گذاشته بودم و امیدوارم روز به روز بهتر شویم.

وی درباره حضورش در تیم پرسپولیس در فصل آینده گفت: با سپاهان قرارداد دارم و همه این حرف‌ها شایعه است.

مدافع تیم سپاهان در پاسخ به این پرسش که همچنان تمایلات قلبی خود به باشگاه استقلال را دارد، گفت: بازیکن سپاهان هستم و درباره بعضی چیز‌ها نمی‌توان صحبت کرد. حرفه‌ای نیست در مورد تیم قبلی خود صحبت کنم و دوست ندارم درباره این مسائل صحبتی داشته باشم تا هواداران سپاهان از دست من ناراحت شود، اما مگر می‌شود این چیز‌ها از یادم آدم برود؟ آدم نمی‌تواند گذشته‌اش را فراموش کند.

نورافکن راجع به تیم ملی و نیاز به دیدار‌های تدارکاتی گفت: روز گذشته نیز صحبتی درباره بازی‌های تدارکاتی انجام دادم. آخرین بازی تیم ملی ۴۵ روز پیش بود و از آن زمان تمام پیشکسوتان فوتبال درباره نیاز انجام دیدار‌های تدارکاتی صحبت کردند. باید ببینیم برای دیدار‌های تدارکاتی چه کار کردیم و چرا نمی‌رویم ببینیم کره جنوبی و ژاپن با چه تیم‌هایی قرار است بازی کنند؟ کره جنوبی قرار است در فیفادی پیش رو با برزیل بازی کند و ما می‌خواهیم با چه تیمی بازی کنیم؟ امیدوارم بهترین بازی تدارکاتی را برای تیم ملی بگذارند، چرا که در جام جهانی کار سختی داریم.

وی در مورد درگیری تیم‌های اروپایی با لیگ ملت‌ها و دلایل غیرفوتبالی برای برگزاری دیدار‌های تدارکاتی گفت: شرایط ما سخت‌تر خواهد شد. ما در جام جهانی قرار است با انگلیس بازی کنیم. شما لیگ برتر انگلیس را نگاه و اسامی بازیکنان این کشور را سرچ کنید. ما چگونه می‌خواهیم مقابل تیم‌های بزرگ عرض اندام کنیم؟!

منبع: خبر ورزشی

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پرسپولیس امید نورافکن سپاهان دیدار های تدارکاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۶۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست

یاسین سلمانی، بازیکن جوان پرسپولیس که به دلیل آسیب دیدگی شانس همراهی این تیم در فصل جاری را از دست داد، جمعه شب در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد قبل از عقد قرارداد با پرسپولیس، پیشنهاد مالی بهتری از استقلال داشت اما با این که استقلال پول به مراتب بیش‌تری می‌داد، پرسپولیس را انتخاب کرد.

اما در واکنش به این ادعای یاسین سلمانی، یکی از مدیران استقلال مدعی شد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات، بالاترین مبلغی که به یاسین سلمانی پیشنهاد کرد، ۸ میلیارد تومان بود.

این مدیر باشگاه استقلال به خبرنگار ایسنا گفت: اگر یاسین سلمانی، ویس یا پیامی از باشگاه استقلال دارد که شخصی از مدیران این باشگاه به او مبلغی بالاتر از ۸ میلیارد پیشنهاد کرده، لطفا این سند را منتشر کند. باشگاه استقلال فقط در یک مقطع پیشنهاد جذب این بازیکن را به مدیر برنامه‌اش ارائه کرد و بالاترین پیشنهادی هم که به او دادیم، ۸ میلیارد تومان بود.

دیگر خبرها

  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم
  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • گزارش زنده: استقلال ملاثانی ۰ - 0 سپاهان
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!