Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@05:41:40 GMT

قیمت‌های جدید نان در اصفهان هفته آینده مشخص می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۶۵۹۷

قیمت‌های جدید نان در اصفهان هفته آینده مشخص می‌شود

امید شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه افزایش قیمت نان سنتی در دولت مطرح نیست و نرخ‌ها همچنان طبق روال سال گذشته است، اظهار داشت: با توجه به آزادسازی قیمت آرد برای نان‌های صنعتی نیز روند قانونی وجود دارد که طی آن اتحادیه نانوایان قیمت‌های پیشنهادی را احصا کرده و سپس از طریق سازمان‌های جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و حمایت از مصرف کنندگان بررسی و در کمیسیون نظارت استان مصوب و ابلاغ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه صنف نانوایان استان قیمت‌های پیشنهادی را مشخص کردند، افزود: فردا شنبه با محوریت سازمان‌های جهاد کشاورزی، صمت و حمایت از مصرف کنندگان جلسه‌ای درباره تعیین نرخ جدید انواع نان برگزار می‌شود که اگر به تصویب کمیسیون نظارت استان برسد تا اواسط هفته پیش رو قیمت‌ها به صنف نانوایان ابلاغ و عملیاتی می‌شود.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان ابراز داشت: تا زمانی که نرخ‌های جدید از طریق مرجع قانونی و دولتی به صنف و اتحادیه نانوایان استان ابلاغ نشده، کماکان قیمت انواع نان مانند گذشته است و بازرسان و تعزیرات با هرگونه افزایش قیمت بدون هماهنگی دستگاه‌های نظارتی و دولتی برخورد می‌کنند.

شریفی در پاسخ به تأثیر افزایش هزینه‌های تولید و حقوق و دستمزد کارگران در سال جاری در تعیین قیمت‌های جدید نان، خاطرنشان کرد: هیئت کارشناسی در روند بررسی و نرخ گذاری، همه این موارد را در نظر می‌گیرند که حق مردم پایمال نشود و از سوی دیگر حق و حقوق صنف زحمتکش نانوایان نیز لحاظ شود.

وی با تاکید بر اینکه نرخ‌های جدید نان برای امسال هنوز کارشناسی و ابلاغ نشده است، افزود: در روزهای اخیر نرخ‌های پیشنهادی اتحادیه و صنف نانوایان تهران در رسانه‌ها منتشر شد که البته تکذیب شد زیرا تنها پیشنهاد اولیه این اتحادیه بوده که آن را تأیید و مصوب نکرده بودند.

مشکلی برای تأمین آرد در اصفهان وجود ندارد

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با بیان اینکه مشکلی برای تأمین سهمیه آرد در استان وجود ندارد، گفت: وضعیت ذخایر استراتژیک گندم در اصفهان خوب است و خرید این محصول از منابع داخلی استان در سال جاری نیز به زودی آغاز می‌شود ضمن اینکه ورودی گندم به استان از محل بنادر روزانه انجام می‌شود.

شریفی تصریح کرد: شهروندان اطمینان خاطر داشته باشند که به لحاظ تأمین کالاهای اساسی و کیفیت و فراوانی آن در استان اصفهان هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی افزود: استان اصفهان، به مقدار مطلوب کالا و ماده اولیه مورد نیاز خود و استان‌هایی را که معین آنهاست تأمین کرده است و مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با تاکید بر لزوم تشدید نظارت در حوزه مصارف و تخلفات احتمالی در زمینه آرد، خاطرنشان کرد: الگوی مصرف در کنار فراوانی محصول باید رعایت شود تا شرایط خوبی را شاهد باشیم.

کد خبر 5482801

منبع: مهر

کلیدواژه: قیمت نان اتحادیه نانوایان اصفهان جهاد کشاورزی اصفهان حذف ارز ترجیحی عید فطر 1401 عید سعید فطر نماز عید سعید فطر بوشهر کرمانشاه گرد و غبار ویروس کرونا خراسان رضوی روز معلم بارش باران آمار کرونا مشهد گرد و خاک ماه رمضان 1401 استان اصفهان جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۶۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فصل آینده مهدی قایدی مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی قایدی در فصل جاری با پیراهن اتحاد کلباء عملکرد بسیار خوبی داشته و از بهترین بازیکنان این تیم و لیگ امارات بوده است. او بازیکن الاهلی است و در این فصل به صورت قرضی در اتحاد کلباء بازی می‌کند.

درخشش این بازیکن ریزنقش ایرانی باعث شده است تا گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشتش به الاهلی برای فصل بعد زیاد باشد. روزنامه اسپورت ۳۶۵ امارات درباره وضعیت قایدی برای فصل بعد نوشت: قایدی در اتحاد کلباء عملکرد بسیار خوبی داشته است، اما هنوز تکلیفش برای فصل بعد مشخص نیست و باشگاه در این زمینه تصمیمی نگرفته است. سرمربی الاهلی باید درباره بازگشت قایدی نظر بدهد که هنوز رای نهایی‌اش را اعلام نکرده است.

این روزنامه اماراتی درباره پیشنهاد‌هایی که برای مهدی قایدی ارائه شده است، نوشت: تاکنون هیچ پیشنهاد رسمی به الاهلی برای جذب مهدی قایدی داده نشده است و همه آنچه در رسانه‌ها آمده، گمانه‌زنی است و صحت ندارد.

پیش از این رسانه‌های عربی اعلام کرده بودند مهدی قایدی پیشنهاد‌های خارجی بسیار خوبی دارد و حتی بحث حضورش در پورتو و جایگزینی‌اش با مهدی طارمی مطرح شد که اسپورت ۳۶۵ امارات چنین خبر‌هایی را رد کرد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد / پیاز در مزرعه چه قیمتی دارد؟
  • استقبال از «مدل مشارکت» در حوزه حمل‌ونقل/ هفته آینده ۲ قرارداد همکاری مشارکت امضا می‌شود
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • ببینید | ️جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد‌
  • آینده لئون گورتسکا در دستان سرمربی بعدی بایرن مونیخ
  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • سرفصل های درآمدزایی برای پرسپولیس هفته آینده مشخص می شود
  • تیم فصل آینده مهدی قایدی مشخص شد