Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-02@04:19:03 GMT

کرملین عذرخواهی پوتین از نفتالی بنت را تکذیب کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۶۶۶۹

کرملین عذرخواهی پوتین از نفتالی بنت را تکذیب کرد

آفتاب‌‌نیوز :

کرملین اخبار رسانه‌های صهیونیست درباره عذرخواهی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه از نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد.

المیادین گزارش داد که کرملین با صدور بیانیه‌ای اخبار رسانه‌های اسرائیلی درباره عذرخواهی پوتین از اسرائیل به خاطر سخنان لاوروف را تکذیب نمود.

نخست وزیری رژیم صهیونیستی پیش از این اعلام کرده بود که نفتالی بنت نخست وزیر این رژیم عذرخواهی پوتین درباره اظهارات سرگی لاوروف وزیر خارجه روسیه پیرامون ریشه‌های یهودی هیتلر را پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دفتر «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که «ولادیمیر پوتین» در گفتگوی تلفنی با بنت درباره اظهارات اخیر «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه، از بنت عذرخواهی کرده است.

دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه افزود که بنت عذرخواهی وی را پذیرفته و از شفاف سازی در این زمینه قدردانی کرده است!

این خبر در حالی منتشر می‌شود که پیشتر کرملین از تماس تلفنی بین پوتین و بنت خبر داده بود.

نهاد ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که دو طرف درباره اوکراین گفتگو کردند و همچنین نسبت به توسعه بیشتر روابط دوستانه روسیه و رژیم صهیونیستی ابراز علاقه کردند.

پیشتر «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه اعلام کرده بود این مسئله که «ولودیمر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین یهودی است وجود عناصر نازی در کشورش را نفی نمی‌کند چرا که «آدولف هیتلر» رهبر آلمان نازی هم خون یهودی در رگ‌هایش داشته است و خود یهودیان بدترین یهودستیزان هستند.

اظهارات و موضع گیری مقامات روسیه، اعتراض شدید مقامات رژیم صهیونیستی از جمله نفتالی بنت و «یائیر لاپید» وزیر خارجه این رژیم را در پی داشت.

همچنین رسانه‌های خبری گزارش دادند که اخیراً و در پی تحریم‌های غرب برضد مسکو و الیگارش‌های نزدیک به حکومت روسیه، رژیم صهیونیستی و سرزمین‌های اشغالی به پناهگاه خوبی برای الیگارش‌های روسی که تبار یهودی دارند تبدیل شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: نفتالی بنت اسرائیل ولادیمیر پوتین روسیه رژیم صهیونیستی نفتالی بنت وزیر خارجه نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۶۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دوگین»: اوکراین نباید وجود داشته باشد

«الکساندر دوگین» فیلسوف و نظریه‌پرداز برجسته روسی که برخی از او به عنوان «مغز متفکر پوتین» یاد می‌کنند، در مصاحبه‌ای با خبرنگار سرشناس آمریکایی ضمن حمایت بیشتر از عملیات نظامی روسیه گفت که کشور مستقل اوکراین «نباید وجود داشته باشد».

به گزارش ایسنا، «تاکر کارلسون» خبرنگار سرشناس آمریکایی که پیشتر هم مصاحبه‌ای طولانی با «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه داشت، این بار گفت‌وگو ۲۰ دقیقه‌ای را با متحد پوتین انجام داده و آن را روی کانال یوتیوب خود منتشر کرده است.

طبق گزارش راشا تودی، «الکساندر دوگین» که از منتقدان سرسخت غرب است، در این مصاحبه علاوه بر حمایت تمام‌عیارش از عملیات نظامی روسیه در اوکراین، تاکید کرد که کشور مستقل اوکراین «نباید وجود داشته باشد».

آقای کارلسون، دوگین را نویسنده‌ای توصیف می‌کند که «درباره ایده‌های بزرگ می‌نویسد» و هم‌چنین ادعا می‌کند که کتاب‌های او در سرتاسر ایالات متحده توسط دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا ممنوع شده است و امکان خرید در وبگاه آمازون وجود ندارد.

در قسمتی از این مصاحبه، «مغز متفکر پوتین» استدلال می‌کند: «ایدئولوژی لیبرال، که از زمان سقوط اتحاد جماهیر شوروی، عملا در غرب بی‌رقیب شد، منجر به نابودی مفهوم خانواده می‌شود؛ مفهومی که به نفع فردگرایی، در حال نابودی است. هم‌چنین پیشرفت طبیعی لیبرالیسم موجب طرد هویت انسانی می‌شود.»

این نظریه‌پرداز روس در ادامه می‌گوید: «فاز بعدی: نئو لیبرالیسم. اکنون در اینجا بحث اکثریت نیست بلکه بحث بر سر حکومت اقلیت‌هاست. نقش این تفکر در غرب به معنای دموکراسی نیست، بلکه توتالیتاریسم است.»

راشا تودی هم‌چنین به «داریا دوگینا» دختر این فیلسوف روسی و مفسر سیاسی اشاره می‌کند که در جریان بمب‌گذاری در خودروی شخصی‌اش کشته شد و مقامات روسیه گفتند که این حادثه توسط عاملان اوکراینی طراحی شد. هم‌چنین چندین رسانه آمریکایی به نقل از منابعی ناشناس گزارش دادند که واشنگتن معتقد است مقامات اوکراینی در این «ترور» دست داشتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد جدید می‌خرد
  • نتانیاهو: حالا دادگاه لاهه به جنگ ما آمده است
  • فشار بن گویر بر نتانیاهو: نخست وزیر قول حمله به رفح و عدم پایان جنگ را داده است
  • استانداردهای دوگانه آلمان در قبال پوتین و نتانیاهو
  • نتانیاهو: احتمال رسیدن به معامله تبادل اسرا اندک است
  • شست و شوی مغزی کودکان روسیه و مهیا کردن آنها برای جنگ/آموزش و پرورش در خدمت اهداف حکومت
  • تغییر مجدد معادلات جنگ اوکراین
  • «دوگین»: اوکراین نباید وجود داشته باشد
  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • اردن : نتانیاهو جنگ غزه را باخته است