Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@09:18:24 GMT

هشدار کیفیت هوا در سرپل‌ذهاب و قصرشیرین

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۶۸۸۲

هشدار کیفیت هوا در سرپل‌ذهاب و قصرشیرین

احد جلیلیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از غلظت گرد و غبار در هوای استان کرمانشاه کم شده و بر اساس اطلاعات به دست آمده از ایستگاه‌های پایش کیفی هوا، وضعیت کیفیت هوا در ایستگاه‌های سرپل‌ذهاب و قصرشیرین در سطح هشدار قرار گرفت.

وی افزود: عدد شاخص لحظه‌ای کیفیت هوا در ایستگاه سرپل‌ذهاب ۲۰۰ و قصرشیرین ۱۶۵ بوده و وضعیت هوای گزارش شده از ایستگاه شهرداری مرکزی کرمانشاه نیز نشان‌دهنده کیفیت هوای ناسالم برای افراد حساس است و عدد شاخص لحظه‌ای کیفیت هوا در این ایستگاه ۱۲۷ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست محیط زیست کرمانشاه تصریح کرد: وضعیت کیفیت هوای گزارش شده از سایر ایستگاه‌های پایش کیفی هوای استان کرمانشاه شامل؛ اسلام‌آبادغرب، پاوه فرمانداری، زیباپارک کرمانشاه و کنگاور در شرایط استاندارد است.

جلیلیان خاطرنشان کرد: عدد شاخص لحظه‌ای کیفیت هوا در ایستگاه اسلام‌آبادغرب ۷۶، پاوه فرمانداری ۷۶، زیباپارک کرمانشاه ۹۰ و کنگاور ۹۹ است.

کد خبر 5482845

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه سرپل ذهاب قصرشیرین آلودگی هوا هوای ناسالم ریزگرد ریزگردها گرد و غبار گرد و خاک عید فطر 1401 عید سعید فطر نماز عید سعید فطر بوشهر کرمانشاه گرد و غبار ویروس کرونا خراسان رضوی روز معلم آمار کرونا بارش باران گرد و خاک مشهد ماه رمضان 1401 کیفیت هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۶۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای تهران در چه وضعیتی است؟

به گزارش «تابناک»، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۱ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران قابل قبول است.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۸۱ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۴ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۲ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • کیفیت هوای تهران در چه وضعیتی است؟
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • کیفیت هوای مشهد «قابل قبول» است
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است