Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از نکا، حجت‌الاسلام سیدعلیرضا ادیانی شامگاه پنج شنبه در یادواره شهدای اردیبهشت مقاومت یادبود شهید مدافع حرم حسین مشتاقی در مصلای امام خمینی(ره) نکا اظهار کرد: شهدای ما با ولایتمداری و شناخت دشمن در مسیر مقابله با دشمنان گام نهادند و قدرتمندانه در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادند تا آسیبی به مملکت و ارزش‌ها نرسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: ملت ما با تقدیم این شهدا به اهداف بلند خود رسیده است، چرا که برای آرمان‌ها و ارزش‌های خود و رسیدن به تمدن نوین اسلامی، جوانان خود را تقدیم کرده است و همه ما در برابر این جوانان و شهدای انقلاب و دفاع مقدس و مدافع حرم مسؤولیم.

وی بیان کرد: رزمندگان ما در طول ۸ سال دفاع مقدس جانانه جنگیدند و در مقابل تهدیدات داخلی و خارجی مقاومت کردند؛ تا ایران اسلامی همچنان در اوج قدرت باشد.

ادیانی با بزرگداشت نام و یاد شهدای اردیبهشت مقاومت و خان‌طومان گفت: رزمندگان و شهدای خان‌طومان ما در برابر دشمنان و تهدیدات خارجی ایستادند و از جان خود گذشتند تا دشمن چشم طمع به انقلاب و کشور ما نداشته باشد و جانانه از مرزها دفاع کردند. 

رئیس سازمان عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: استقلال و عزت انقلاب اسلامی ایران، رهاورد خون پاک شهیدان است و در این مسیر باید بیش از پیش ادامه دهنده راه و روش شهدا باشیم و تجلیل از خانواده شهدا در اولویت ما باشد.

ادیانی بیان کرد: یادواره شهدا یعنی یاد ارزش‌های مقاومت فرزندان این مرز و بوم بودن و این کمترین کاری است که در مقابل شهدا می‌توان انجام داد.

وی افزود: فرزندان ما در طول سال‌های مختلف در برابر کل جهان ایستادند و جنگیدند و انقلاب ما را به جهان صادر کردند اما یک وجب از خاک این سرزمین را به دشمن ندادند.

رئیس سازمان عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: روحیه حفظ ارزش‌های انقلاب و اسلام با یاد شهدا احیا می‌شود و همچنان که اسلام ناب در دل فرزندان این مرز و بوم در طول ۸ سال دفاع مقدس و بعد از آن شعله‌ور بود و شهدای مدافع حرم تربیت شدند؛ اکنون هم باید با ادامه راه و روش شهدا در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم.

شهید مدافع حرم حسین مشتاقی متاهل و دارای دو فرزند دختر و پسر به نام‌های نازنین زهرا و امیرمهدی است که در ۱۶ اردیبهشت ماه ۹۵مصادف بود با روز مبعث به شهادت رسید که بعد از چهل روز مفقودالاثر بودن از طریق دی ان ای شناسایی شد و پیکر مطهرش در روز یکم تیرماه مصادف با پانزده رمضان ولادت امام حسن مجتبی (ع) به خاک سپرده شد.

شهیدان عبدالرحیم فیروزآبادی، حسین مشتاقی، ابراهیم عشریه، محمدتقی سالخورده، سعید کمالی و محمد معافی از شهدای مدافع حرم شهرستان نکا ۶ شهید مدافع حرم شهرستان نکا هستند.

انتهای پیام/۸۶۰۰۲/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: حجت الاسلام ادیانی رییس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نکا مازندران اسلامی ایران مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۶۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد آدیگوزل زاده، اظهارکرد: درهفته‌های اخیر در راستای اجرای برنامه‌های "سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران"به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، اقدامات موثری صورت گرفته از جمله یادواره‌ها، همایش‌ها و برنامه‌های فرهنگی  و دیدار با خانواده معظم شهدای دانشگاه که با مدیریت کنگره در سطح استان در حال اجرا است.
وی افزود: اقدامات مختلفی از قبیل ساخت یادمان شهدای استان در واحد تهران شمال، فضاسازی، دیوارنگارها، نصب عکس شهدا، نامگذاری اماکن به نام شهدا، تبلیغات شهری به مناسبت کنگره شهدا انجام و پیش بینی شده است.
این مسئول ادامه داد: به همین منظور هماهنگی‌هایی در خصوص ساخت تیزر تبلیغاتی اجلاسیه، تولید و پخش مستند روایی از شهدای استان تهران، ضبط مستند شفاهی خانواده شهدا و منسوبین و پادکست زندگینامه شهدا در دست اقدام است.
وی اظهار کرد: جلسات استانی با مجموعه اعضای دستاندرکار این کنگره بزرگ در حال انجام بوده و آمادگی لازم برای برگزاری "سومین کنگره دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران" در روز دهم خرداد وجود دارد.
دبیر دبیرخانه کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به برگزاری یادواره‌های شهدا در واحد‌های استان اشاره نمود و تأکید کرد: همچنین بخش زیادی از اسناد و آثار شهدا در راستای اجرای کنگره جمع‌آوری و مستندسازی شده و تعداد زیادی از زندگینامه‌ها و آثار شهدا تبدیل به کتاب شده است.  
آدیگوزل زاده تأکید کرد: پیش از این تولیداتی با محوریت شهدا شامل ابعاد مختلف زندگی و وصیت‌نامه‌های شهیدان تولید و در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده است، البته با برگزاری این کنگره ۲۰ مستند از مجموعه ۷۰ شهیدگرامی، تولید و آماده پخش می‌باشد و به نحو ویژه‌تری تولیدات در حوزه شهدا استمرار می‌یابد.
وی گفت: تمامی ارکان و تولیدات کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، همچون دو دوره قبل با محوریت دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در حال انجام است  و این یکی از دستاورد‌های بزرگ کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی است.  
پیش از این نیز شورای سیاست گذاری  و کمیته‌های این کنگره از جمله کمیته مالی، فرهنگی، تدارکات و پشتیبانی، فناوری و فضای مجازی، روابط عمومی و تبلیغات، انتظامات و نظارت و بازرسی فعالیت خود را آغاز کرده اند. همچنین به زودی اهم فعالیت‌های کمیته اجرایی اعلام و در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است