Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@03:43:06 GMT

ماجرای حمله موشکی آمریکا به مکزیک!

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۷۰۷۷

ماجرای حمله موشکی آمریکا به مکزیک!

منابع خبری آمریکایی به نقل از کتاب «مارک اسپر» گزارش دادند که رئیس جمهور سابق این کشور به دنبال حمله موشکی مخفیانه به مکزیک و سپس انکار این حمله بوده است.

به گزارش مشرق، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی بر اساس کتاب خاطرات «مارک اسپر» رئیس سابق پنتاگون، نوشت که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا به دنبال حمله موشکی به مکزیک برای منهدم ساختن مراکز تولید و قاچاق مواد مخدر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر دفاع اسبق آمریکا در کتابش آورده است که ترامپ حداقل دو بار در تابستان ۲۰۲۰ از او پرسیده است که آیا ارتش آمریکا می تواند «موشک هایی را به مکزیک بزند تا آزمایشگاه های مواد مخدر را نابود کند» یا خیر.

طبق گفته نویسنده کتاب، ترامپ از هجوم مواد مخدر از طریق مرزهای جنوبی به شدت ناراضی بود و اظهار داشته بود که مقامات مکزیکی کشور خود را کنترل نمی کنند.

همچنین در کتاب آمده است که ترامپ ظاهراً در مخالفت‌ها با بمباران، گفته است: ما فقط چند موشک پاتریوت پرتاب می‌کنیم، هیچ‌کس نمی‌داند کار ما بوده است.

نیویورک تایمز در ادامه به نقل از اسپر می نویسد که وی چنانچه این حرف را مستقیما از خود ترامپ نشنیده بود، آن را بیشتر به عنوان یک لطیفه تلقی می کرد.

کتاب مارک اسپر با عنوان «سوگند مقدس» قرار است ۱۰ ماه مه منتشر شود. وزیر سابق دفاع قبلاً نیز از ترامپ به عنوان «تاریخ کامل و بدون رنگ آمیزی» ملت آمریکا «به ویژه در دوره های سخت» تاریخ اش، یاد کرده بود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت دونالد ترامپ پنتاگون مکزیک وزارت دفاع آمریکا موشک پاتریوت مارک اسپر نیویورک تایمز حمله موشکی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۷۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران درباره کشف پیکر قاضی سابق دادگاه ویژه زمین‌خواری در دادگاه ولنجک تهران و مرگ مشکوک وی توضیح داد.

به گزارش ایران، علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در همین خصوص اظهار کرد: این موضوع به عنوان مرگ مشکوک کالبدشکافی شده است. بررسی‌های لازم در این زمینه در حال انجام است که در صورت رسیدن به نتیجه اطلاع‌رسانی می‌شود.

مرحوم مهران رحیمی قاضی سابق دادگستری، ۵۲ ساله، اهل روستای دونه‌سر بابل، وکیل پایه یک دادگستری استان تهران و بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری دادگاه ولنجک تهران بوده که سال گذشته بازنشسته شده است.

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی تصویب شد
  • مکزیک: دیدید چه بلایی سر دانشجویان معترض در آمریکا آمد؟
  • انتقاد تند رئیس جمهور مکزیک از آمریکا
  • سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • سرنگونی پهپاد 30 میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین خواری
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • ادعاهای مقام سابق موساد درباره جزئیات شبکه مالی مخفی ایران | ماجرای عجیب یک شرکت انگلیسی | ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد!