Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@07:37:40 GMT

قیمت ۱۰ محصول پرمصرف اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۷۲۷۰

قیمت ۱۰ محصول پرمصرف اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد سراب نشین در بازدید از میادین میوه و تره بار با تاکید بر لزوم حمایت جدی تر از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، گفت: بستر لازم برای عرضه مستقیم محصولات در میادین میوه و تره بار فراهم شده است و از حضور تولیدکنندگان برای عرضه بی واسطه تولیداتشان، استقبال می‌کنیم.

معاون بهره برداری و بهداشت سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران خاطرنشان کرد: با تکمیل زنجیره تأمین و کاهش فاصله تولید تا مصرف محصولات باغی و کشاورزی، شاهد افزایش کیفیت و کاهش قیمت این محصولات در میادین میوه و تره بار شهرداری خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، طبق آخرین نرخ‌نامه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، قیمت ۱۰ محصول پرمصرف به شرح زیر اعلام شد.

۱_ توت سفید هر کیلوگرم ۱۹ هزار تومان

۲_ توت سیاه هر کیلوگرم ۱۵ هزار تومان

۳_ خربزه هر کیلوگرم ۱۱,۵۰۰ تومان

۴_ ملون هر کیلوگرم ۱۰,۵۰۰ تومان

۵_ هندوانه (بالای ۴ کیلوگرم) ۶,۵۰۰ تومان

۶_ بادمجان هر کیلوگرم ۱۰,۵۰۰ تومان

۷_ باقلا سبز هر کیلوگرم ۵,۹۰۰ تومان

۸_ خیار رویال و رسمی هر کیلوگرم ۸,۵۰۰ تومان

۹_ انواع گوجه فرنگی هر کیلوگرم ۱۰,۹۰۰ تومان

۱۰_ سیب زمینی تازه هر کیلوگرم ۱۳,۶۰۰ تومان

کد خبر 5482881

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تهران میدان میوه و تره بار گوجه فرنگی شهرداری تهران آموزش و پرورش عید فطر 1401 نیروی انتظامی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران عید سعید فطر آلودگی هوا روز معلم امداد رسانی سازمان امداد و نجات هلال احمر شرکت کنترل کیفیت هوای تهران عملیات امداد و نجات نظام رتبه بندی معلمان فطریه ۵۰۰ تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۷۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش دریافت کد شناسه محصولات کشاورزی در مرودشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، منصور امیریان گفت: این همایش با هدف ارتقای شاخص سلامت، پیشگیری و کاهش مخاطرات و آلودگی‌های تهدید کننده سلامت، در زنجیره مواد غذایی با منشا گیاهی و لزوم و اهمیت تولید و عرضه محصولات تولیدی شناسه دار با حضور تولیدکنندگان محصولات کشاورزی و مسئولین شهرستانی و استانی در سالن اجتماعات فرهنگیان شهرستان مرودشت شد.

او افزود: با توجه به اهمیت موضوع سلامت و امنیت غذایی جامعه و اولویت موضوع در سازمان جهاد کشاورزی فارس، مقرر شد محصولاتی که شناسه محصول را دریافت کنند، اجازه صادرات به خارج از کشور و فروش در بازار داخلی را خواهند داشت.

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: محصولات باغی شامل کیوی، انگور، سیب، پسته، انار، خرما و مرکبات و محصولات مزرعه‌ای و گلخانه‌ای شامل خیار، گوجه، فلفل دلمه ای، بادمجان و کرفس برای صادرات به خارج از کشور و محصولات بازار داخلی شامل گوجه و خیار گلخانه‌ای و مزرعه ای، پیاز، سیب زمینی، پرتقال و سیب، ملزم به دریافت کد شناسه محصول هستند.

امیریان تصریح کرد: تولید کنندگان محصولات برای ثبت نام و دریافت کد شناسه محصول برای صادرات، قبل از کاشت و بازار داخلی یک ماه قبل از برداشت، به دفاتر نظام مهندسی کشاورزی و مراکز جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • تأمین ۴۰ درصدی نیاز داخلی به دستگاه نوار قلب با محصول ایران‌ساخت
  • قیمت محصولات ایرانخودرو پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین محصول ایرانخودرو؛ ۶۵۰ میلیون
  • همایش دریافت کد شناسه محصولات کشاورزی در مرودشت
  • قیمت جدید برنج اعلام شد
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی