Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- شهردار مشهد گفت: نگاه مدیریت شهری، نگاه عدالت محور به تمامی نقاط شهر است و در این زمینه تمام اهتمام خود را برای تحقق این مهم معطوف کرده‌ایم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، سید عبدالله ارجایی در جریان حضور در رویداد ملی «ماه امت» در جمع خبرنگاران با بیان این که در دوره ششم مدیریت شهری، تعدادی راهبرد و چرخش تحول آفرین تعریف کردیم اظهار داشت: این رویداد برگرفته از سه راهبرد دوره جدید مدیریت شهری است یکی از این راهبردها توسعه متوازن و داشتن نگاه عدالت محور به تمامی نقاط شهر چه نقاط برخوردار و چه نقاط کم برخوردار، چه در بحث کالبدی و عمرانی و چه از حیث فرهنگی و رویدادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید بر این که این موضوع تبیین کننده و نمادی از نگاه متوازن به تمامی نقاط شهر است که رویداد این چنینی در این نقطه شهر انجام می‌شود ادامه داد: از طرف دیگر یک نگاه جهانشهری به مشهد وجود دارد؛ مشهد یک شهر بین‌المللی است که باید رویدادهای بین‌المللی در آن اجرا شود و «ماه امت» نیز یک رویداد بین‌المللی است که باعث شده از چند کشور همسایه به این شهر سفر کنند و هنر خودشان را به نمایش بگذارند.

رویداد ملی «ماه امت»، ظرفیت‌های نهان منطقه «گلشهر» را نمایان کرد/ اتصال حلقه‌های وحدت با نمادهای هنرلغو کنسرت قوالی پاکستان در مشهد تکذیب شد/ رویداد بین‌المللی «رمضان ماه امت» اجرا می‌شودرویداد بین المللی "ماه امت" در مشهد مقدس آغاز به کار کرد

شهردار مشهد موضوع سوم را بحث ایجاد نشاط و شادی بین خانواده‌ها دانست و گفت: این برنامه با کمترین تبعات در بهترین فضا برای خانواده‌های ما فراهم و باعث شده تا نظریه تفریح مومنانه برای خانواده‌ها در یک فضای امن تحقق یابد.

وی با بیان این که این سه راهبرد با هم تلفیق و باعث اجرای برنامه «ماه امت» در این منطقه شده است عنوان کرد: سلامت مردم از بعد جسمانی و روانی برای ما مهم است و برگزاری چنین رویدادهایی در این راستا به ما کمک می‌کند.

ارجایی با اشاره به اهمیت حضور مهاجران در این شهر گفت: منطقه گلشهر مانند گل شهر مشهد است و مردمانی که در اینجا بیش از 40 سال است که زندگی می‌کنند اینک جزو همشهریان ما هستند.

نخستین رویداد بین‌المللی «رمضان، ماه امت» تا 16 اردیبهشت‌ماه در سالن شهدای مدافع حرم واقع در آوینی (گلشهر) 57 برگزار می‌شود. شهروندان برای حضور در این رویداد می‌توانند عدد 8 را به 1000108 پیامک کنند یا در سامانه ثبت‌نام کنند. هزینه ثبت‌نام برای بلیت عادی پنج هزار تومان و بلیت ویژه 25 هزار تومان است. در این رویداد فرهنگی گروه‌های قوالی پاکستان، منقبت‌خوانی افغانستان و یک گروه لبنانی در کنار گروه‌های خراسانی برنامه اجرا می‌کنند.

انتهای پیام/281/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رویداد بین المللی تمامی نقاط شهر مدیریت شهری ماه امت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۷۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به روسای دانشگاه‌های آمریکا‌

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد پیرامون سرکوب اعتراضات مسالمت آمیز دانشگاه‌ها علیه جنگ غزه و جنایت رخ داده در فلسطین اشغالی به روسای دانشگاههای آمریکا نامه نوشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، مسعود میرزایی شهرابی در این نامه‌ نوشته است: دانشگاه‌های ایران اسلامی به عنوان حافظان آموزش عالی و آزاداندیشی، باید به عنوان سنگری برای تبادل آزاد نظرات و ایده‌ها عمل کنند.

وی افزود:در دانشگاه فردوسی مشهد، عمیقاً احساس می‌کنیم که باید نگرانی خود را نسبت به سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز دانشگاه‌ها علیه جنگ غزه و به طور مشخص تر، اقدامات و سیاست‌های بی‌رحمانه اسرائیل ابراز کنیم.

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد اظهارکرد: اقدامات خشنی که برای خفه کردن گفتمان آکادمیک در مورد این مسائل مهم حقوق بشری انجام شده است، عمیقاً نگران کننده است؛ این نه تنها قداست و حرمت آزادی آکادمیک را تحت الشعاع قرار می‌دهد، بلکه مانع تلاش جمعی‌ ما برای دستیابی به حقیقت و عدالت می شود.

میرزایی شهرابی ادامه داد:با توجه به تأثیر مخرب جنگ بر زندگی انسان‌های بی‌گناه، از جمله کودکان، این وظیفه اخلاقی ما است که اقداماتی را که حقوق بشر را نقض می کند، محکوم کنیم، و در مورد این نگرانی‌های فوری و حیاتی جهانی، گفت‌و‌گوی باز را تشویق کنیم.

وی در این نامه آورده است: به عنوان آموزگاران، ما باید از آرمان صلح و عدالت دفاع کنیم و اطمینان حاصل کنیم که جوامع دانشگاهی ما فضای امنی برای تحقیق انتقادی و حمایت [از آرمان‌ صلح و عدالت] هستند.

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد خاطرنشان کرد: ما از همه دست اندرکاران می خواهیم که قاطعانه از این اصول حمایت کنند، تا بر تعهد خود نسبت به آزادی اندیشه و کرامت انسانی مجدداً تاکید کنیم.

گفتنی است؛ از زمان شروع اعتراض ها به جنگ اسرائیل در غزه با عنوان «جنبش همبستگی با غزه» از دانشگاه کلمبیای نیویورک آمریکا و سرایت آن به سایر دانشگاههای آمریکا بر اساس گزارش رویترز، حدود 550 نفر دستگیر شده اند؛این اعتراض ها در پی حمایت های همه جانبه دولت بایدن از اسرائیل و کشتار بی وقفه مردم غزه به تلافی شکست این رژیم در عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر 2023 و نیز عدم اجرای هرگونه آتش بس فوری و به منظور پایان دادن به کمک های نظامی و امنیتی واشنگتن به تل آویو صورت گرفته است.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • توسعه متوازن و عدالت‌محور، نگاه شورای ششم به مسائل شهری
  • نامه رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به روسای دانشگاه‌های آمریکا‌
  • لزوم توجه جدی به بزرگسالان اتیسم / برگزاری سومین رویداد «هم‌مسیر اتیسم»
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • تعامل مسئله‌محور می‌تواند راه نجات سازمان‌ها و رسانه‌ها باشد
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار