Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان از حمایت این اداره کل از تیم فوتبال شهرخودرو مشهد خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، سید علی اکبر هاشمی جواهری اظهار داشت: با توجه به اینکه نماینده لیگ برتر فوتبال استان خراسان رضوی شهرخودرو است، از ابتدایی که در اداره کل حضور یافتم، تصمیم گرفتم، هر گونه حمایتی را که می توانیم از این تیم و باشگاه انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه تا آخر فصل شهرخودرو دو بازی خانگی دارد و این دیدارها برای حفظ این تیم در لیگ برتر بسیار مهم است،  تصمیم گرفتیم زمین چمن اصلی استادیوم ثامن را با وجود هزینه‌های نگهداری آن، رایگان در اختیار شهرخودرو قرار داده تا تمرینات خود را انجام دهند.

سیدعباسی: از چه بهره بردیم که از حضور تماشاگران بهره ببریم؟!/ موقعیت‌های وحشتناکی را از دست می‌دهیمسیدعباسی: فشاری روی بازیکنان شهر خودرو وجود نداردسیدعباسی: با جریان‌های وحشتناکی می‌جنگیم و جز خدا کسی را نداریم/ زحمات بازیکنانم بی‌پاسخ نمی‌ماند

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: اگر تیم شهرخودرو نتواند امتیاز لازم را در دیدارهای پایانی کسب کند به لیگ دسته یک سقوط می‌کند، به نظر من، سالها کار دارد تا خراسان مجدد در لیگ برتر فوتبال، نماینده داشته باشد، بنابراین ما تمام تلاشمان را کردیم که بتونیم بخشی از مشکلات این تیم را رفع کنیم.

هاشمی جواهری یادآور شد: بخش زیادی از مشکلات این تیم، مربوط به حواشی است که جریان دارد، اما اکنون وقت پرداختن به این حواشی نیست، بنابراین از مردم علاقه‌مند به فوتبال و نماینده استان در لیگ برتر درخواست می‌کنیم در صورتی که می توانند از این تیم حمایت کنند تا بتواند در لیگ برتر بماند.

انتهای پیام/281/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۷۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامگذاری اداره تأسیسات آب شرب مشهد به نام سرلشکر شهید فلاحی

دریافت 57 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6092028

دیگر خبرها

  • آغاز عصر جدید مورایس در فوتبال ایران
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا«ع» مشهد (عکس)
  • نامگذاری اداره تأسیسات آب شرب مشهد به نام سرلشکر شهید فلاحی
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • حمایت مجلس ؛ به مردم زمین رایگان بدهید | زمین اگر برای خود مردم باشد ماشین و طلای خودشان را می‌فروشند تا زمین‌شان را بسازند
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد