Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفر بد موقع بازیکنان بایرن مونیخ، حواشی جدیدی را پیرامون این باشگاه به وجود آورد‌اند

پس از باخت 3-1 مقابل ماینتس، بازیکنان در اقدامی تعجب آور با اجازه باشگاه به تعطیلات دو روزه‌ای در ایبیزا (جزیره‌ای متعلق به اسپانیا در دریای مدیترانه) رفتند که این اقدام آن‌ها حواشی بسیاری را پیرامون اف سی هالیوورد به وجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طرفداری | این اقدام بازیکنان و باشگاه بایرن مونیخ در فضای رسانه‌ای آلمان انتقادات زیادی مواجه شده است. لوتار ماتئوس کارشناس اسکای آلمان و اسطوره بایرن مونیخ نیز انتقادات شدیدی را روانه بازیکنان و کادر فنی بایرن مونیخ کرد. ماتئوس در این‌باره گفت:

به خصوص بعد از چنین بازی، این اصلا قابل قبول نیست. اگر آن‌ها دیروز پیروز شده بودند، من می‌گفتم که سه روز در ایبیزا بمانید اما در چنین شرایطی اگر جای یولیان ناگلزمان بودم، اقدامات سخت‌ گیرانه‌تری را انجام می‌دادم و روز‌های تعطیل پس از این بازی را لغو می‌کردم. نباید چنین کاری را در این شرایط انجام دهید. نه فقط به خاطر بازیکنان، بلکه به خاطر وجهه عمومی باشگاه بایرن مونیخ چنین مسئله‌ای اهمیت دارد. هواداران بایرن مونیخ خشمگین هستند و سپس بازیکنان به تعطیلات می‌روند. آن‌ها جام را برده‌اند و فکر می‌کنند همه چیز تمام شده است.

اما در طرفی دیگر مدیران و بازیکنان چنین سفری را اقدامی مناسب برای نزدیک‌تر شدن اعضای تیم به یکدیگر و قوی‌تر شدن ساختار تیمی دانسته‌اند و با علم آنکه این بهترین فرصت برای انجام دادن اینکار است، چنین زمان‌بندی را انتخاب کردند. به گزارش اشپورت آینس، این سفر به دلیل قوی‌تر کردن ساختار تیمی صورت گرفت. بازیکنان اخیرا به دلیل شیوع ویروس کرونا به ندرت فرصتی برای با هم بودن داشتند و آن‌ها به این نتیجه رسیدند که چنین جشن‌هایی برای دور هم بودن بسیار خوب است.

همچنین از آنجایی که تدارک دیدن چنین سفری در چند هفته آینده به سختی امکان پذیر بود، آن‌ها تصمیم گرفتند در این زمان، اینکار را انجام دهند. یوسوا کیمیش، لوکاس هرناندز و سرژ گنابری مسئول سازماندهی این سفر بودند. هفته آینده بایرن باید به مصاف اشتوتگارت برود و بازیکنان تنها یک روز تعطیلی پس از این دیدار خواهند داشت و پس از آن نیز بایرن باید در آخرین بازی فصلش مقابل وولسفبورگ قرار بگیرد و همچنین باشگاه خود را برای جشن سنتی با هواداران در میدان مارین پلاتز (از میدان‌های تاریخی شهر مونیخ که بازیکنان بایرن مونیخ در آنجا همراه با هواداران، قهرمانی‌هایشان را جشن می‌گیرند) آماده کند. در هر حال سران باشگاه امیدوارند که این سفر اعضای تیم را به یکدیگر نزدیک‌تر کند و آن‌ها در فصل بعد برای کسب قهرمانی در تورنومنت‌های بزرگ‌تر آماده باشند. حسن صالح حمیدزیچ نیز در این‌باره گفت:

هفته گذشته تیم  ما را از قصدش برای گذراندن این تعطیلات دو روزه در ایبیزا مطلع کرد. ما نیز آن را به خاطر نزدیک‌تر و قوی‌تر شدن رابطه بین اعضا و ساختار تیم پذیرفتیم. تیم ما در فصل آینده اهداف بالاتری را برای خود در نظر گرفته است و از زمان حذف در لیگ قهرمانان اروپا در مورد مسیر آینده خود بسیار فکر کرده است. به نظر ما اینکار بسیار مثبت است. به عنوان یک بازیکن، من نیز می‌دانم که چگونه می‌توانید از شکست‌ها، قدرت خود را افزایش دهید. چنین اقداماتی، می‌تواند یک پایه و اساس مهم برای تیم باشد. شکی نیست که بازیکنان ما تمام توانایی خود را برابر اشتوتگارت به کار خواهند گرفت تا به عنوان قهرمان با پیروزی در خانه، هواداران‌مان را خوشحال کنند.

با این حال به نظر نمی‌رسد که تمامی افرادی درون باشگاه از این سفر راضی بوده باشند و حتی در اتفاقی تعجب آور، کادر مربی‌گری و یولیان ناگلزمان نیز از این برنامه بازیکنان، دیر هنگام مطلع شدند و به همین خاطر نتوانستد مانع از رخ دادن این سفر شوند. به نقل از کیکر، کادر مربی‌گری از این تصمیم بازیکنان و مدیران چندان راضی نبودند و حتی شگفت زده شده بودند. چرا که آن‌ها روز پنج‌شنبه توسط کاتلین کروگر از این موضوع خبردار شدند. زمان بندی این سفر پس از شکست مقابل ماینتس، بسیار تاسف بار بوده است. کادر مربی‌گری تاکید بسیاری روی مسئولیت پذیری بازیکنان داشت و معقتد است که طول فصل، چنین سفری نباید انجام شود.

به نقل از اشپورت آینس، شکست مقابل میانتس، یولیان ناگلزمان را بسیار آزار داد و سفر بازیکنان به ایبیزا چندان مورد میل او نبوده است. ناگلزمان از بازیکنان‌ش خواسته است که واکنشی مناسب به این باخت در مصاف با اشتوتگارت و وولفسبورگ بدهند. همچنین ناگلزمان می‌خواهد با خیالی آسوده به تعطیلات تابستانی برود. این مربی از اتهام فلیکس ماگات به بایرن مونیخ مبنی بر کم‌ کاری‌شان خبر دارد و می‌خواهد خلاف آن را ثابت کند. این مربی قصد ندارد چیزی را به شانس واگذار کند و می‌خواهد بهترین ترکیب ممکن را به مصاف با اشتوتگارت بفرستد.

اخبار داغ 

رکنا برگشت مدیر رسانه ای پیکان: کاش عالیشاه اخراج نمی شد؛ به کمیته داوران اعتراض می کنیم جدول لیگ برتر تا پایان هفته بیست و پنجم؛ فاصله در صدر جدول کم تر شد واکنش محمد صلاح به فینال لیورپول - رئال مادرید: تسویه حساب! واکنش جالب تونی کروس به کامبک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۷۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعظیم وینیسیوس جونیور به تونی کروس به خاطر پاس گل زیبایش مقابل بایرن مونیخ / فیلم

وینیسیوس جونیور پاس گل تماشایی تونی کروس در جریان دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را وارد دروازه بایرن مونیخ کرده و سپس از هافبک آلمانی رئال مادرید تشکر کرد.

دانلود (1.1MB)

دیگر خبرها

  • لوئیز انریکه: در پاریس تیم بسیار قدرتمندی خواهیم بود
  • با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند
  • تعظیم وینیسیوس جونیور به تونی کروس به خاطر پاس گل زیبایش مقابل بایرن مونیخ / فیلم
  • هری کین یک تنه بیشتر از مهاجمان تاتنهام گل زده است!
  • کروس: وینیسیوس یکی از بهترین بازیکنان دنیا است
  • شاهکار کارلتو؛ ادامه شکست‌ناپذیری کارلو آنچلوتی مقابل بایرن مونیخ
  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ
  • ارتقای رکورد یا شکستن طلسم؟ 12 سال شکست‌ناپذیری رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ! / عکس
  • بایرن - رئال: در این‌جا همه‌چیز با شکوه‌ است
  • تکراری‌ترین نیمه‌نهایی اروپا با معرکه مونیخ