Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، دور سوم از مرحله سوم و پایانی رقابتهای لیگ برتر آقایان باشگاههای کشور در آکادمی امیر احتشام زاده تهران پیگیری شد. در اولین دیدار تیم رعد پدافند هوایی اصفهان که در دو دوره قبل موفق به کسب ۱۷/۵ امتیاز شده بود، در برابر پادما یدک اصفهان با حساب ۳ بر ۲ به پیروزی دست یافت و با ۱/۵ امتیاز کسب شده، در مجموع با ۱۹ امتیاز کماکان در صدر جدول قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم پادما یدک نیز با کسب یک امتیاز در بازی اول با احتساب ۱۵ امتیاز پیشین در مجموع با ۱۶ امتیاز در رده سوم قرار دارد.

در دیگر بازی هم زمان نیز تیم پالایش نفت آبادان در برابر مقاومت تبریز با حساب ۵ بر صفر به پیروزی دست یافت. نفتی‌های آبادان که از دور قبل مسابقات ۱۱/۵ امتیاز بدست آورده بودند، هم اکنون با ۱۴ امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار دارند.

دیدار حساس فراسنج تهران در مقابل با دانشگاه آزاد اسلامی با حساب ۳ بر ۲ به سود فراسنج به اتمام رسید. فراسنج در دو دور قبل ۱۶ امتیاز داشت و هم اکنون با ۱۷/۵ امتیاز کماکان تعقیب کننده اصلی رعد پدافند هوایی بشمار می‌آید.

دانشگاه آزاد اسلامی در دو دور اول و دوم مسابقات صاحب ۱۴/۵ امتیاز بود که با ۱ امتیاز دور سوم، با ۱۵/۵ امتیاز در حال حاضر در جایگاه چهارم قرار دارد.

مصاف شهرداری کرج در برابر عقاب نهاجا تهران با حساب ۴ بر ۱ به سود شهرداری به اتمام رسید. شهرداری کرج با دو امتیاز بدست آمده در بازی اول صاحب ۱۴/۵ امتیاز شد و در جایگاه پنجم جدول قرار گرفت.

عقاب نهاجا نیز در دو دور قبل ۴/۵ امتیاز داشت که پس از پشت سر گذاشتن دیدار روز اول، با ۵ امتیاز در رده هفتم قرار گرفت.‌

بدین ترتیب جدول رده بندی مسابقات پس از پایان دور سوم از مرحله پایانی به شرح زیر است:

۱- رعد پدافند هوایی ۱۹ امتیاز
۲- فراسنج تهران ۱۷/۵ امتیاز
۳- ادما یدک اصفهان ۱۶ امتیاز
۴- دانشگاه آزاد اسلامی ۱۵/۵ امتیاز
۵- شهرداری کرج ۱۴/۵ امتیاز
۶-پ الایش نفت آبادان ۱۴ امتیاز
۷- عقاب نهاجا تهران ۵ امتیاز
۸- مقاومت تبریز ۴/۵ امتیاز

دور چهارم از مرحله پایانی مسابقات از عصر (جمعه) دنبال خواهد شد که طی آن تیم‌های زیر به مصاف هم خواهند رفت:

پادما یدک اصفهان – فراسنج تهران
عقاب نهاجا تهران – رعد پدافند هوایی اصفهان
پالایش نفت آبادان -دانشگاه آزاد
شهرداری کرج -مقاومت تبریز

کد خبر 5482903

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ تنیس روی میز تنیس روی میز جدول رده بندی فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال پیکان تهران باشگاه پرسپولیس کشتی فرنگی فدراسیون فوتبال سازمان لیگ فوتبال لیگ قهرمانان اروپا فیفا یحیی گل محمدی رعد پدافند هوایی دانشگاه آزاد شهرداری کرج عقاب نهاجا ۴ ۵ امتیاز دو دور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۷۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های قهرمانی بوکس جوانان و امید آسیا از شنبه ۸ اردیبهشت به میزبانی قزاقستان آغاز ‌شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت.

تیم‌های جوانان و امید ایران نیز با با ۱۸ بوکسور در این مسابقات حضور دارند. در دومین روز این مسابقات هر چهار نماینده ایران در بخش امید موفق به کسب پیروزی مقابل حریفان خود شدند.

آرشام حسنی در وزن ۴۸ کیلوگرم مقابل "لی جونگ هو" از کره‌جنوبی به برتری رسید. وی در دور بعدی به مصاف بوکسور هندی می رود.

نیما بیاتی نماینده ۵۷ کیلوگرم ایران در برابر "جان پائول‌" از فیلیپین‌ به برتری رسید تا در دور بعدی با بوکسور مغولستان به رقابت بپردازد.

امیرحسین پیشرو در ۶۳.۵ کیلوگرم مقابل "ویمارشانا" از سریلانکا موفق به پیروزی شد و در دور بعد با بوکسور ازبکستان روبه رو خواهد شد.

در وزن ۷۱ کیلوگرم نیز عیسی فردین در برابر "کرار اسماعیل‌" از عراق به پیروزی رسید تا در مرحله بعد به مصاف نماینده قراقستان برود.

پیش از این و در روز نخست این رقابتها، رضا فضلی در وزن ۵۷ کیلوگرم رده سنی جوانان برابر "بدر الصدرانی" از امارات به برتری دست یافته بود.

فردا و در ادامه این رقابتها در بخش جوانان در وزن ۴۸ کیلوگرم، مهدی شعبان با رابرت مالنوک‌ از فیلیپین رقابت خواهد کرد و در وزن ۵۴ کیلوگرم، مهدی سلطانی با دلگون‌سایخان از مغولستان مبارزه می کند.

کد خبر 6091503

دیگر خبرها

  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • برتری نیروی زمینی و گیتی پسند در روز جشن قهرمانی زود هنگام مسی‌ها
  • ممنوعیت ورود موتورسیکلت‌ به بازار اصفهان از ۱۷ اردیبهشت/بودجه مرمت بازار ۵ برابر شد
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • واکنش AFC به صعود افغانستان به جام جهانی فوتسال
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه