Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- روزنامه انگلیسی "سان" فاش کرد که کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی تصمیم گرفته از پوشیدن شلوارهای تنگ شهروندان جلوگیری کند.

به گزارش سرویس بین‌الملل آریا به نقل از سان؛"حکم مد" به دلیل افزایش تعداد جوانانی که لباس های نامطلوب می پوشند یا از گرایش های غربی تقلید می کنند صادر شد.

رهبر کره شمالی پس از مشاهده تعداد فزاینده جوانان که شلوار جین تنگ می پوشند و محبوبیت آنها اخیراً "پلیس مد" ویژه ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روند گسترش این مد باعث خشم اتحادیه ناسیونال سوسیالیست جوانان شد.

این روزنامه گفت که سازمان دولتی جوانان شروع به عکاسی از زنان بیست و سی ساله ای کرده است که از "اقلام توهین آمیز" استفاده می کنند.

پس از دستگیری مردان و زنان جوان، زنان برای یک جلسه انتقاد از خود به شعبه‌های محلی اتحادیه جوانان سوسیالیست ملی برده می‌شوند و در آنجا مجبور می‌شوند نامه‌هایی بنویسند و متعهد شوند که دیگر هرگز از این ساق‌ها استفاده نکنند؛و" جنایات مد" را تکرار نکنند.زمانی که آزاد شدند، اعضای سازمان کلیپ هایی از آنها را با پوشش شلوارهای ساق دار نگه می دارند و از آنها به عنوان مواد آموزشی برای دیگران استفاده می کنند

در یکی از ویدئوها، زنان به کسانی که  «لباس‌های بی‌حیا» می پوشند و نیز دارای «ایدئولوژی ناپاک» توصیف شده‌اند.

از دیگر قیافه های ممنوعه می توان به موهای رنگ شده، مدل مو های خاص، تی شرت و ژاکت های مارک های غربی اشاره کرد.

همچنین مردان و زنان جوان از هر گونه سوراخ کردن صورت مانند سوراخ کردن لب و بینی منع می شوند. منابع می گویند که این سخنرانی ها در اوایل آوریل در استان هامگیونگ شمالی آغاز شد و مقامات تاکید کردند که لباس و موی سبک کره شمالی نقش مهمی در تحکیم سبک زندگی سوسیالیستی دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کره شمالی ممنوعیت کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۷۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی هنگام اجرای حکم جلب/ ۴ پلیس کشته شدند

‌به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، به دنبال وقوع تیراندازی در کارولینای شمالی در هنگام ابلاغ و اجرای حکم جلب، چهار نیروی پلیس کشته شدند.

معاونت پلیس شهر شالوت که تیراندازی در حوزه آن رخ داده است، اعلام کرد که ماموران مقابل منزل یک مجرم فراری، در حال ابلاغ حکم جلب بودند که این فرد به روی نیروهای پلیس آتش گشود. به گفته پلیس، متهم نیز در جریان تیراندازی کشته شد و دو مظنون دیگر دخیل در این تیراندازی بازداشت شدند.

‌کاخ سفید اعلام کرد که گزارش این تیراندازی مرگبار به اطلاع جو بایدن، رییس جمهور آمریکا رسیده و او متعاقباً با «روی کوپر» فرماندار کارولینای شمالی صحبت کرده است.

بایدن در واکنش به این تیراندازی، خواستار تشدید تدابیر در راستای مبارزه با خشونت با سلاح گرم در آمریکا شد.

کد خبر 6092789

دیگر خبرها

  • تاسیس مؤسسات خدمات هوشمند ترافیک/ برای واردات خودرو هیچ چیزی معطل پلیس نیست
  • کشته شدن ۴ افسر آمریکایی بر اثر تیراندازی در کارولینای شمالی
  • نوشتن و برچسب زدن روی خودرو ممنوع است | بیشترین شکایت مردم به پلیس راهور از ۳ مورد
  • بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمالی کشور
  • استفاده از «چراغ زنون» و «استیکر تزئینی» روی خودرو مطلقاً ممنوع است
  • رفتار شرم آور پلیس آمریکا با یک زن مسلمان | ویدئو
  • هر گونه بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • استفاده از چراغ زنون و استیکر تزئینی مطلقاً ممنوع است
  • تیراندازی هنگام اجرای حکم جلب/ ۴ پلیس کشته شدند