Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@13:43:14 GMT

دستگیری 16 نفر از مخلان نظم و امنیت در اسفراین

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۷۸۱۴

دستگیری 16 نفر از مخلان نظم و امنیت در اسفراین

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین، صبح امروز سرهنگ محمد روهنا، فرمانده انتظامی اسفراین در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهارکرد: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و در پی دستور قضایی طی ۲۴ ساعت گذشته با همکاری چند اکیپ از یگان امداد، مواد مخدر، آگاهی، اطلاعات، کلانتری و پاسگاه‌های تابعه طرح برخورد با مخلان نظم و امنیت در مناطق حاشیه‌ای به مرحله اجرا گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مأموران با هماهنگی مقام قضایی و اشراف اطلاعاتی ۱۶ نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی در محل تجمعشان دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی اسفراین افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی ابزارآلات جرم کشف و ۴ دستگاه خودرو و ۱۲ دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف و به پارکینگ دلالت نمودند.

سرهنگ روهنا با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: پلیس و دستگاه قضایی مصمم هستند با کسانی که نظم و آرامش عمومی شهروندان را خدشه‌دار و باعث سلب آسایش مردم می‌شوند برابر قانون به‌شدت برخورد کنند و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای‌پیام/د

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگیری مخلان نظم ارتقاء امنیت اجتماعی امنیت عمومی مخلان نظم و امنیت عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۷۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ سعید زینلی اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۷ با اطلاع از اینکه دو نفر اقدام به فروش باتری به مغازه داری کرده اند، ضمن هماهنگی با مقام قضایی جهت دستگیری سارق به محل مورد نظر اعزام شدند. 

سرهنگ زینلی افزود: ماموران کلانتری با حضور در محل، ۲ متهم سابقه دار را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: از سارقان یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و ۳ عدد باتری خودرو کشف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • شناسایی و دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • باید با شکات حرفه‌ای که قصد تخریب قضات و قوه قضاییه را دارند، برخورد شود
  • دادسرای انتظامی قضات با شکات حرفه‌ای برخورد کند
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد