Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بازی‌های آسیایی هانگژو که قرار بود شهریور و مهرماه امسال در چین برگزار شود، با تصویب هیات اجرایی شورای المپیک آسیا به تعویق افتاد و زمان جدید آن در طول یک ماه آینده احتمالا اعلام خواهد شد.

کیکاووس سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره اینکه با تعویق بازی‌های آسیایی بار سنگینی از روی دوش کمیته برداشته شد، عنوان کرد: ما باید تمهیدات لازم را پیش‌بینی می‌کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته ملی المپیک طبق روال در همه ادوار وظیفه خود را انجام داده است، ما هم تلاش می‌کردیم کاروانی مقتدر و کیفی اعزام کنیم.

دبیرکل کمیته ملی المپیک ادامه داد: شایعه تعویق بازی‌ها قبلا مطرح شده بود، فعلاً زمان جدید مشخص نیست و قرار است در کمیته اضطراری که در شورای المپیک آسیا تشکیل شده در این خصوص تصمیم‌گیری شود. ستاد برگزاری بازی‌های آسیایی آمادگی برگزاری مسابقات را داشت اما دولت چین تقاضا کرد به خاطر کرونا این مسابقات در زمان دیگری برگزار شود.

سعیدی در پاسخ به این سوال که آیا تعویق بازی‌های آسیایی هزینه‌هایی را به کمیته ملی المپیک و فدراسیون‌ها تحمیل کرده، تصریح کرد: ما طبق روال و برنامه جلو رفتیم؛ بحث لباس کاروان را داشتیم که قرار بود یکشنبه هفته آینده با تولیدکنندگان سه طرح نهایی و کمیسیون ورزشکاران جلسه‌ای برگزار و تصمیم پیشنهاد به ستاد عالی اعلام شود اما در آستانه قرارداد نبودیم. درباره بلیت هم همینطور، بحث کارشناسی مطرح بود اینکه بهترین پرواز چیست اما هیچ هزینه‌ای در این خصوص انجام ندادیم.

سعیدی خاطرنشان کرد: در خصوص هزینه‌های دیگر باید به مسائل فدراسیون‌ها اشاره کرد که آنها برنامه‌های مختلفی داشتند، اردوهایی را برگزار کردند، انتخاب مربی و تعیین کادر سرپرستی از جمله هزینه‌ها بود. البته ما بازی‌های کشورهای اسلامی را در پیش داریم که تمرکزمان را روی آن می گذاریم تا توانمندی خودمان را به نمایش بگذاریم.

دبیر کل کمیته ملی المپیک در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه قرار بود انتخابات کمیته بعد از بازی‌های آسیایی برگزار شود، با تعویق این بازی‌ها برنامه چه تغییری خواهد داشت؟ گفت: اجازه دهید این موضوع در هیات اجرایی بررسی و بعد اعلام شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک بازی های آسیایی هانگژو انتخابات کمیته کمیته ملی المپیک بازی های آسیایی تعویق بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۷۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!

نیما خوشبخت، واترپلوئیست ملی‌پوش اصفهانی را می‌توان از جمله مهره‌های تاثیرگذار این رشته قدرتی سرعتی و تجربه‌محور دانست که می‌تواند با تکیه به تجربه و تکنیک، نتیجه بازی را تغییر دهد. اما خوشبخت پس از طلسم‌شکنی در رقابت‌های آسیایی و در فاصله یک ماهه بازی‌های آسیایی با تجربه تلخی در مسیر تنها هدف باقی مانده‌ ورزشی‌اش روبه رو شد.

دریافت 125 MB

                   

دیگر خبرها

  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهمیه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهیمه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!
  • از «مصطفی سعیدی سیرائی» چه می‌دانیم؟مدیری اجرایی با سوابق شهرداری
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • پیشگیری از تحمیل هزینه‌های جانبی به جامعه با تجهیز خانه‌های بهداشت