Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر نمی‌رسد که پس حذف مقابل رئال مادرید و ناکامی ادامه دار منچسترسیتی در اروپا، ذره‌ای از عطش مدیران این باشگاه برای کسب لیگ قهرمانان کم شده باشد و حال آن‌ها در حال آماده‌سازی خود برای پنجره تابستانی هستند

سران منچسترسیتی با امید به حفظ پپ گواردیولا، در حال آماده شدن برای بازسازی ترکیب تیم‌شان در تابستان آتی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طرفداری | به گزارش تلگراف، پس از حذف تلخ مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، سیتیزن‌ها در حال آماده کردن خود برای بازسازی ترکیب تیم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش‌رو هستند. در باشگاه امیدوارند که پپ گواردیولا قراردادش را تمدید کند. اما بدون توجه به آینده گواردیولا، انتظار می‌رود که منچسترسیتی با پرداخت بند 63 میلیون پوندی ارلینگ هالند، این بازیکن را از بروسیا دورتموند به خدمت بگیرد تا به نبود یک مهاجم نوک در ترکیب تیم‌شان پایان دهند. همچنین خولیان آلوارز نیز که در حال حاضر به صورت قرضی در ریورپلاته حضور دارد، هنوز مشخص نیست که آیا فصل آینده به منچستر باز خواهد گشت یا خیر.

با این حال سیتی با توجه به جدایی فرناندینیو در پایان این فصل، به دنبال جذب یک هافبک دیگر نیز هست. همچنین آینده حداقل 5 بازیکن دیگر تیم نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. رحیم استرلینگ‌، گابریل ژسوس، ایلکای گوندوعان، ریاض محرز در آستانه ورود به اخرین سال قراردادشان با منچسترسیتی هستند و همچنین بنجامین مندی به دلیل اتهام به تجاوز جنسی قرار است در ماه ژوئیه محاکمه شود. مذاکرات برای تمدید قرارداد برناردو سیوا نیز در پایان این فصل از سر گرفته خواهند شد. منچستر علاقه به تمدید قرارداد این هافبک پرتغالی خود دارد.

در مورد، گوندوعان، او قبل‌تر نیز اعلام کرده بود که علاقه به ماندن در سیتی دارد اما با توجه به 31 ساله بودنش، مانند محرز تردید‌هایی در مورد او وجود دارد. رحیم استرلینگ نیز در پایان فصل با باشگاه مذاکره خواهد کرد. این بازیکن می‌خواهد به طور منظم بازی کند، مخصوصا به خاطر آنکه جام جهانی را پیش روی خود می‌بیند. اما به نظر می‌رسد خروج گابریل ژسوس از باشگاه، محتمل‌تر از دیگر بازیکنان باشد. آرسنال علاقه زیادی به این بازیکن دارد، هر چند که توپچی‌ها تاکنون اقدام رسمی در این رابطه نکرده‌اند. با توجه به اینکه سیتی از فروش فران تورس 46.7 میلیون پوند به دست آورد، امیدوار است با فروش برخی از بازیکنان مازاد خود مانند پدرو پورو، یانگل هررا و مورگان راجرز در حدود 40 میلیون پوند دیگر به دست آورند تا به راحتی مبلغی بیش از 100 میلیون پوند را به بودجه نقل و انتقالاتی‌شان اضافه کنند.

در هر حال سلسه مراتب مدیریتی باشگاه امیدوارند که پپ گواردیولا قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کند و نسل جدیدی برای این تیم بسازد. آن‌ها امیدوارند که بالاخره روی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شوند و با توجه به آنکه گواردیولا برای آخرین بار در سال 2011 همراه با بارسلونا به قهرمانی در این تورنومنت رسید، این عامل می‌تواند انگیزه‌ای مضاعف برای ماندن این مربی در باشگاه باشد. به گفته منابع نزدیک به باشگاه، پس از حذف مقابل رئال مادرید به جای آنکه بازیکنان در رختکن یکدیگر را سرزنش کنند و تقصیر را به گردن دیگر بیاندازند، جو آرامی برقرار بوده است.

اخبار داغ 

رکنا برگشت مدیر رسانه ای پیکان: کاش عالیشاه اخراج نمی شد؛ به کمیته داوران اعتراض می کنیم جدول لیگ برتر تا پایان هفته بیست و پنجم؛ فاصله در صدر جدول کم تر شد واکنش محمد صلاح به فینال لیورپول - رئال مادرید: تسویه حساب! واکنش جالب تونی کروس به کامبک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید ترکیب تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۸۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس بایرن: قرار نیست از رئالی‌ها الگو بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ و رئال مادرید از دقایقی دیگر در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم‌دیگر می‌روند. هربرت هاینر در مصاحبه با نشریه بیلد با تمجید از رئال مادرید اعلام کرد که آنها در پروژه بازسازی تیم، به جای مادریدی‌ها، از گذشته خودشان الگو می‌گیرند.

او ابتدا در مورد بازی امشب گفت: «من بازی را به‌عنوان یک ال‌کلاسیکو در سطح اروپا توصیف می‌کنم. هیچ دیداری تاکنون در تاریخ لیگ قهرمانان بیشتر از این دیدار تکرار نشده است. اگر جام ملت‌های اروپا را هم در نظر بگیریم، فکر می‌کنم ۲۶ بار با هم بازی کرده‌ایم. ما ۱۲ بار برده‌ایم، رئال ۱۱ بار. بنابراین بازی این دو تیم همیشه هیجان‌انگیز است. رئال در تمامی سه دیدار اخیر برنده شده بنابراین باید اطمینان حاصل کنیم که امروز موفق به تغییر وضعیت می‌شویم.»

رئال در چند سال اخیر موفق به انجام کاری شده که بایرن هم باید آن را انجام دهد: بازسازی تیم. آیا باشگاه شما می‌تواند چیزی از آنها بیاموزد؟

ما همیشه به آنچه دیگران انجام می‌دهند نگاه می‌کنیم تا از آنها یاد بگیریم. اما بایرن در دهه‌های اخیر بارها موفق به بازسازی تیمش شده. مطمئناً دوباره هم می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

با توجه به فرم تیم‌ها و آمادگی بازیکنان رئال، به‌نظر می‌رسد آنها شانس بیشتری داشته باشند، نظرتان چیست؟

تیم ما در دیدارهای اخیر عالی بازی کرده است، هم در برابر آرسنال و هم در لیگ. با وجود مصدومانی که داریم، تیم در چند هفته گذشته خوب کار کرده است که این موضوع باعث افزایش اعتمادبه‌نفس من و تیم شده است.

دیگر خبرها

  • مورد عجیب بازگشت تیبو کورتوا به ترکیب رئال
  • یک احتمال جدی: حضور تیبو کورتوا در ترکیب رئال مادرید برای فینال احتمالی لیگ قهرمانان اروپا
  • تاتنهام با دو سناریو به سراغ نقل و انتقالات تابستانی می‌رود
  • شاهین رئال قصد فرود ندارد!
  • ترکیب رسمی بایرن مونیخ در برابر رئال مادرید اعلام شد
  • ترکیب رسمی رئال مادرید در برابر بایرن مونیخ اعلام شد
  • ترکیب بایرن مونیخ و رئال مادرید مشخص شد
  • رئیس بایرن: قرار نیست از رئالی‌ها الگو بگیریم
  • بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • ترکیب احتمالی بایرن: آماده انتقام در جهنم مونیخ