Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: ساماندهی سیستم اقتصادی کشور جزو ضروریاتی است که باید توسط دولت و همراهی نهادهای دیگر اجرایی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، ماموستا مامد کلشی‌نژاد  امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اهل‌سنت ارومیه با اشاره به شهادت شهید مطهری و روز معلم اظهار داشت: شهید مطهری از فیلسوفان، بزرگان و علمای برجسته عصر حاضر در دنیای اسلام بود که توسط دشمن که همواره درصدد از بین بردن مغزهای متفکر بوده است، به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: متاسفانه کوردلان و منافقان، تاب دین بسیاری از بزرگانی را که چراغ راه اسلام بوده و برای جامعه بشری عدالت‌محور بودند و از سوی دیگر راه سعادت، هم‌زیستی مسالمت‌آمیز و عشق به انسانیت را به انسان نشان دادند را برنتافته و استاد مطهری را به شهادت رساندند.

امام جمعه اهل‌سنت ارومیه گفت: این شخصیت از علمای سرآمد جهان اسلام بود و شهادت ایشان به نام روز معلم برای آنان که در راستای علم و علم‌آموزی قدم برمی‌دارند نامگذار شد.

وی تاکید کرد: معلمان مقام بسیار والایی دارند و همه مدیون معلمان در تمام ابعاد زندگانی خود هستند چون آنان تلاش دارند که همه را به جایگاه انسانی برسانند.

ماموستا کلشی‌زاد بیان کرد: معلم به مثابه مناره‌های تابنده‌ای است که بشریت را از ظلم رهایی کرده و به ساحل استقلال سوق می‌دهد و در این راستا سیستم دنیا باید به معلمان افتخار کنند و از سوی دیگر در خانواده‌ها باید به فرزندان آموخت که قدر و احترام معلمان را بدانند و همچنین جایگاه معلمان در جامعه حفظ شود.

امام جمعه اهل‌سنت ارومیه: پایه‌های پوشالی رژیم صهیونیستی با تشکیل جبهه مقاومت به لرزه افتادامام جمعه اهل سنت ارومیه: سازمان‌های حقوق‌بشری هتک حرمت قرآن را محکوم کنند

امام جمعه اهل‌سنت ارومیه با اشاره به وضعیت معیشتی مردم اظهار داشت: در حال حاضر تورم مردم را آزار می‌دهد و بنابراین مسئولان باید به سرعت اقتصاد و بازار را مدیریت کنند تا مردم فقیر بتوانند به امکانات معیشتی دسترسی پیدا کنند چون زیبنده مردم نیست که در مشکل باشند.

انتهای پیام/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی آذربایجان غربی امام جمعه اهل سنت ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۸۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی

امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفای خود از امامت جمعه این شهر توضیحاتی ارائه داد.

 به گزارش گروه استان های خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام اصغر عسکری گفت: بنده ۱۵ آذر سال ۹۸ به عنوان امام جمعه رفسنجان معرفی شدم و بنا را بر این گذاشتم که سه سال بیشتر نمانم؛ لذا چند ماه قبل از پایان دوره سه‌ساله در ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ استعفا دادم.
وی افزود: از طریق روال اداری استعفای خود را به کرمان دادم و کرمان حاضر به ارسال استعفای من به تهران نشد؛ لذا در سمیناری که در تهران برگزار شده بود استعفایم را تقدیم آقای حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور کردم.
او اظهار داشت: همان‌جا جلسه‌ای با هم داشتیم و امر کردند که تا آخر ۱۴۰۱ بمانید.
وی افزود: در پایان سال ۱۴۰۱ گفتند ۱۴۰۲ انتخابات مجلس است بمانید تا انتخابات برگزار شود و باز هم اطاعت کردیم؛ لذا در ابتدای امسال استعفای من مورد پذیرش قرار گرفت.
امام جمعه رفسنجان با بیان این‌که بنده به جز دو دولت بنی‌صدر و مرحوم شهید رجایی با همه دولت‌ها کار کردم، ادامه داد: با دو دولت قبلی و فعلی در رفسنجان کار کردم و هر دو دولت کمال صمیمیت و همراهی را با بنده انجام دادند.
عسکری افزود: دلیل استعفای خود را نوشته‌ام و این است که پاسخ عملی مثبتی به اندیشه متعالی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای مبنی بر جوان‌گرایی و واگذاری مسئولیت‌ها به جوان‌تر‌ها است.
وی گفت: من سال ۱۳۶۴ از طرف امام راحل (ره) امام جمعه کوهبنان شدم و تاکنون ۳۹ سال امام جمعه بودم.
او توضیح داد: هم در جهاد سازندگی و در آموزش و پرورش کار کرده‌ام؛ مردم چه گناهی کرده اند که فردی که ۴۰ سال کار کرده را تحمل کنند؟ گفتیم جوانی سرحال بیاید؛ یکی از مخاطبان حرف آقاخودمان هستیم.
عسکری ادامه داد: قرار بود قضیه محرمانه بماند و امروز آقای محی‌الدینی در مهریز از مردم این شهر خداحافظی و هفته آینده در رفسنجان معارفه شوند، اما قضیه لو رفت.
او گفت: پس از اصرار و پافشاری مردم، بنده پذیرفتم در خدمت شما باشم؛ از لطف و صمیمیت و بنده نوازی مردم رفسنجان تشکر می‌کنم.

دیگر خبرها

  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟
  • عزاداری مردم آذربایجان غربی در سوگ شهادت امام صادق(ع)
  • تاکید امام جمعه اهل سنت ارومیه برتکریم کارگران و معلمان
  • خداوند همه را مکلف کرده که به معلمان احترام بگذارند
  • لزوم اجرای وعده صادق اقتصادی در کشور
  • مدیریت دوگانه آب بزرگترین ضربه به کشاورزان کشور
  • کشور در حوزه اقتصاد نیاز به وعده صادق دارد
  • اکنون مهم‌ترین زمان برای اجرای وعده صادق در حوزه اقتصاد کشور است
  • دولت بدون مماشات با سوداگران امنیت اقتصادی کشور مبارزه کند