Web Analytics Made Easy - Statcounter

آغاز عملیات ترخیص و بارگیری ۴۰ هزار تن روغن خام خوراکی از مجتمع بندری کاسپین منطقه آزاد انزلی به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی با نظارت میدانی مهندس علی اوسط اکبری مقدم مدیرعامل سازمان، ابوالقاسم یوسفی نژاد ناظر گمرکات گیلان و معاون امور بندری و حوزه خزر سازمان عملیات اجرایی بارگیری وترخیص محموله‌های روغن خام خوراکی به مقاصد کارخانجات تولیدی آغاز و این عملیات بدون وقفه و بصورت شبانه روزی دنبال خواهدشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لازم به ذکر است این محموله‌های روغن که در یک ماهه اخیر به این مجتمع بندری واردشده و ترخیص آن به صورت ویژه در دستور کار قرارگرفت، که از صبح امروز، با صدور مجوز‌های قانونی ترخیص تمامی ۴۰ هزارتن موجود در مخازن این مجتمع بندری جهت تأمین نیاز‌های کارخانه‌های تولیدکننده روغن خوراکی آغاز شد.
گفتنی است در یک ماه اخیر با هشت فروند کشتی تانکر این حجم روغن وارد بندر کاسپین شده، بندری که با وجود زیرساخت‌های مناسب ایجاد شده توسط بخش خصوصی و سازمان، زمینه تسریع در تخلیه و بارگیری روغن خام خوراکی را فراهم نموده و به یکی از مبادی تامین کالای اساسی کشور تبدیل شده است.
از آغاز راه اندازی بندر کاسپین تا کنون بیش از ۵۶۰ هزار تن روغن خام از طریق این بندر وارد و به واحد‌های تولیدی حمل شده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: سازمان منطقه آزاد انزلی اکبری مقدم مدیرعامل سازمان انزلی کاسپین منطقه آزاد منطقه آزاد انزلی روغن خام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۸۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، در پی ارزیابی عملکرد دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در شاخص های عمرانی، فرهنگی، تصویرسازی، حقوقی، آی تی و منابع انسانی مناطق آزاد اروند و ارس در بین مناطق آزاد حائز کسب مقام برتر شدند.

سهولت کسب کار، جذب سرمایه گذار و دیگر  معیارها، ۳ منطقه ویژه و دو منطقه آزاد توانستند عنوان برتری را به خود اختصاص دهند.

طی نامه حجت اله عبدالملکی دبیرشورایعالی مناطق آزاد به ریاست محترم جمهور و بر اساس امتیازات به دست آمده اروند و ارس بعنوان مناطق سبز انتخاب شده بودند و امروز توسط وزیر کشور رسما مورد تجلیل قرار گرفتند.

 در ادامه این همایش نیز و با توجه به عناوین به دست آمده در حوزه های مختلف، از «علی زارعی» رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • تولید ۵.۵تن گندم آبی در هر هکتار از مزارع لرستان
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران