Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، مهران فاطمی در نشست بررسی میزان پیشرفت و مسائل مربوط به پروژه‌های مصوب سفر رئیس جمهور به استان یزد که به ریاست معاون اجرایی رئیس جمهور و با حضور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در استانداری یزد برگزار شد، اظهار کرد: در جریان سفر رئیس جمهور به استان یزد حدود هفت هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان مصوبه و ۳۶ هزار میلیارد تومان تسهیلات تصویب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تخصیص نقدی یکهزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی از اعتبارات سفر رئیس جمهور طی دو ماه را اقدامی منحصربفرد و شاخص دانست و افزود:‌ این مهم برای اولین بار در تاریخ سفرهای استانی روئسای جمهور به استان یزد انجام شده که بیانگر عزم جدی دولت سیزدهم برای تحقق ۱۰۰ درصدی مصوبات خود در کشور است.

استاندار یزد با بیان این‌که اجرای مصوبات و تسریع کردن روند تکمیل آنها را یکی از جدی‌ترین اولویت‌های استان یزد عنوان کرد و گفت: در هفته‌های گذشته جلساتی برای بررسی مصداقی وضعیت اجرای مصوبات هر دستگاه در سطح استان برگزار و موانع و مشکلات پیش روی اجرای آن‌ها جهت انعکاس به معاون اجرایی رئیس جهمور و سرعت بخشی به اجرای مصوبات احصا شد.

فاطمی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم همراهی بیش از پیش نظام بانکی در ارائه تسهیلات مورد نیاز به واحدهای نیمه تمام تأکید و تصریح کرد: برای ارائه خدمات بهتر، بیشتر و به موقع تمام عناصر مدیریتی و اجرایی کشور باید پای کار باشند.

انتهای پیام/الف

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار یزد مهران فاطمی مصوبات رئیس جمهور در یزد معاون اجرایی رئیس جمهور سفر رئیس جمهور استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۸۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از ایرانیان خارج از کشور از دغدغه‌های مهم دولت است

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست شورای هماهنگی رؤسای کارگروه‌های تخصصی شورای عالی ایرانیان خارج از کشور به ریاست حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه و جانشین رئیس جمهور در شورای عالی ایرانیان و با حضور دبیران کارگروه‌ها و نمایندگان وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های ذیربط و همچنین رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.

امیرعبداللهیان با بیان اینکه رفع مشکلات و پیگیری حمایت از ایرانیان خارج از کشور از دغدغه‌های مهم دولت و تأکیدات مستمر رئیس جمهور است، بر اهمیت برقراری ارتباط دوسویه با ایرانیان خارج از کشور از جمله از طریق رسانه دیجیتال تاکید کرد.

جانشین رئیس جمهور در شورای عالی ایرانیان در بخش دیگری از این نشست با تاکید بر درایت و تصمیم اقتدار آمیز مقام معظم رهبری در تأمین حداکثری امنیت ملی گفت: عملیات غرور آفرین وعده صادق که در چارچوب دفاع مشروع انجام شد موجب احساس غرور، همبستگی هموطنان ایرانی و ایرانیان خارج از کشور شد و فرصت مطلوبی برای همدلی آحاد ایرانیان در اقصی نقاط جهان فراهم آورده است.

کد خبر 6095373 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • چرا متناسب سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین اجرایی نشد؟ | مابه‌التفاوت واریز خواهد شد
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • زمان واریز یارانه جدید دولت اعلام شد
  • زمان واریز یارانه اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد
  • رئیس جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر، منصوب و معرفی شدند
  • حمایت از ایرانیان خارج از کشور از دغدغه‌های مهم دولت است