Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- جانشین معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی کشور گفت: نمونه‌ای از همت والای رزمندگان در عملیات بزرگ بازی دراز متبلور شد و غیرت و تعصب آن‌ها را به رخ جهانیان کشید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سرپل‌ذهاب، سردار حسن شرفی در حاشیه صعود به ارتفاعات بازی‌دراز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: برگزاری چنین برنامه‌هایی باعث افزایش قدرت فرهنگی نظام در مقابل هجمه‌های دشمنان و ایجاد رعب و وحشت میان آن‌ها می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: این برنامه‌ها که نوعی گرامیداشت یاد و خاطره شهدا نیز محسوب می‌شود زمینه‌های افزایش همدلی، وحدت و اتحاد میان مردم کشورمان را هم فراهم می‌کند.

شرفی با بیان اینکه یاد و خاطره شهدا و ایثارگری رزمندگان باید در تمامی عرصه‌ها زنده و جاری باشد افزود: فرهنگ ایثار و شهادت می‌تواند عامل بازدارنده‌ای در برابر تهدیدات و هجمه‌های دشمنان باشد.

جانشین معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی کشور عنوان کرد: امروز مسئولان نظام وظیفه دارند جهاد تبیین را در دستور کار قرار داده و رشادت رزمندگان و واقعیت‌های دوران دفاع مقدس را برای مردم و خصوصا نسل جوان بازگو کنند.

وی عملیات بازی دراز را یکی از عملیات‌های بزرگ و مهم دوران دفاع مقدس برشمرد و گفت: رزمندگان سلحشور و جان بر کف اسلام توانستند در آن دوران با غیرت مثال زدنی خود این ارتفاعات مهم و استراتژیک را از دست دشمنان خارج کنند.

شرفی گفت: دوران دفاع مقدس به دشمنان اسلام و انقلاب ثابت کرد زمانی که ملت بزرگ ایران متحد شده و دست به دست هم بدهند هیچ قدرتی قادر نخواهد بود مقابل آن‌ها ایستادگی کنند.

ارائه خدمات درمانی در صعود سراسری به یادمان شهدای بازی درازمحدودیت و ممنوعیت جاده‌ای در مسیر زائران یادمان بازی دراز اعمال می‌شوداینفوگرافیک | یادمان شهدای بازی دراز کجاست؟

آینده کشور و انقلاب اسلامی به فضل الهی درخشان‌تر از امروز خواهد بود

سردار علی اکبر جاویدان نیز در حاشیه صعود به بازی‌دراز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: امروز فرصت خوبی فراهم شد تا بار دیگر با آرمان های شهدا و رزمندگان تجدید عهد و پیمانی دوباره کنیم.

وی عنوان کرد: شهدای والامقام و رزمندگان سلحشور هشت سال دفاع مقدس، با دست خالی مقابل دشمنان ایستادند و برای انقلاب اسلامی و کشورمان عزت و آبرو کسب کردند.

جاویدان گفت: شهیدان و ایثارگران به ما آموختند که با توکل به خداوند متعال، توسل به اهل بیت علیهم السلام در کنار قدرت ایمان، روحیه جهادی و پیروی از ولایت فقیه می توانیم در برابر دشمنان ایستادگی و پیروز شویم.

وی به سفارشات مکرر رهبر معظم انقلاب در مورد میدان دادن به جوانان نیز گفت: معظم له همواره تاکید داشته‌اند که باید میدان را به جوانان سپرد چرا که آینده متعلق به آن‌ها است و به عنوان آینده سازان فردای کشور، ایران اسلامی را آبادتر از امروز خواهند کرد.

جاویدان افزود: یقینا جوانان عزیز ایران اسلامی ذخایر انقلاب هستند که رهبر فرزانه ما هم به آن ها امید زیادی دارند و به فضل الهی آینده کشورمان با حضور همین جوانان درخشان تر از امروز خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد که بیرق پرافتخار انقلاب اسلامی پرافتخار تر از گذشته در دنیا به اهتزاز درآید و توسط رهبر معظم انقلاب به دست صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر (عج) برسد.

انتهای پیام /832/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهدای دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس بازی دراز دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۸۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولیفقیه در سپاه انصار استان همدان، گفت: مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، محسن همدانی پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی، اظهار داشت: اگر اخبار اقدامات و فعالیت‌هایی که توسط نهادها انجام می‌شود، به هنگام نباشد جبهه دشمن دست به‌کار شده و زحمات افراد بی‌فایده می‌شود.

وی با تشریح جایگاه مهم اطلاع‌رسانی در فضای کنونی جهان درباره عملیات طوفان‌الاقصی، گفت: شاید روزمرگی‌ها سبب شده توجه مردم به این عملیات بزرگ کم شود، اما بزرگی این عملیات به این است که حماس به عنوان یک گروه کوچک هفت ماه است که در حال مقاومت در برابر یکی از قدرت‌های نظامی منطقه است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان همدان با اشاره به مقاومت مثال‌زدنی مردم غزه، درباره عملیات وعده صادق، افزود: از تمام اقصی نقاط کشور موشک‌هایی به سمت اسرائیل شلیک شده و پادگان و پایگاه‌هایی که از آنجا اقدام به ترور فرماندهان ما کرده بودند مورد هدف قرار گرفتند.

وی با بیان تاریخچه شکل‌گیری هفته عقیدتی پرداخت و عنوان کرد: رهبر گروه فرقان فردی تحصیل‌کرده بوده و حتی تفسیر قرآن دارد، اما بیماری فکری و اعتقادی او سبب شد افراد بسیاری همچون شهید مطهری به شهادت برسند.

همدانی با بیان نظرات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب پیرامون آثار برجسته و مهم شهید مطهری و همچنین لزوم مطالعه آنها گفت: 124 جلد کتاب از شهید مطهری در عرصه‌ها و موضوعات مختلف به جا مانده که به دلیل قلم روان و جذابی که دارند خواندن آنها، برای هر قشری مناسب است.

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام علیرضا جمشیدپور، معاون عقیدتی سیاسی سپاه استان نیز با گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی، اظهار داشت: علت ماندگاری انقلاب اسلامی این است که مبنای تئوری و فکری آن مستحکم است.

وی با بیان اینکه در هفته عقیدتی و سیاسی 30 عنوان برنامه برگزار می‌شود، افزود: برگزاری کوهپیمایی خانوادگی نیروهای کادر سپاه و بسیج، برگزاری همایش حکمت مطهر، تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی، عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری 15 مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مطهری، برپایی نمایشگاه کتاب با محوریت آثار شهید مطهری، برگزاری یادواره شهدای فرهنگی با محوریت شهید تقی بهمنی، تجلیل از مربیان جهادی، راه‌اندازی کانال‌های پاسخگویی به شبهات رایج در بین دانش‌آموزان، برگزاری لیگ‌های ورزشی، شرکت در نماز جمعه، برپایی نشست‌های بصیرتی و حلقات صالحین از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای هفته عقیدتی و سیاسی در استان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • وعده صادق قدرت اشغالگران قدس را به زیر کشید
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • عملیات وعده صادق توانمندی ایران را برای جهانیان ثابت کرد
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار