Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل هواشناسی استان گلستان با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی به استان و کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوا گفت: در این مدت احتمال آبگرفتگی و اختلال تردد در معابر استان گلستان وجود دارد. - اخبار استانها -

نوربخش دادشی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان ، با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی به استان و افزایش دمای محسوس در استان اظهار داشت: از دیشب شاهد ورود موج جدید بارشی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ابرناکی، گاهی وزش باد، در برخی نواحی رگبار باران و رعد و برق و کاهش نسبی دما از پیامد‌های فعالیت امواج کم دامنه است.

مدیرکل هواشناسی استان گلستان تصریح کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده عبور متناوب امواج کم دامنه تا اواسط هفته آینده از تراز میانی جو است.

هلال احمر استان خراسان رضوی به 14 شهر درگیر سیلاب و آبگرفتگی امدادرسانی کرد گزارش تسنیم از سیل گناباد/ از خسارت به کشاورزان تا آبگرفتگی منازل و مسدود شدن راه‌ها بارش رگباری باعث آبگرفتگی شدید معابر در شهر سمنان شد + فیلم‌

وی تاکید کرد : موج اصلی بارش‌ها در روز‌های شنبه و یکشنبه اتفاق خواهد افتاد و در این مدت دمای هوا نسبت به پنجشنبه  10 درجه سانتی گراد خنک‌تر می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان گلستان افزود: با توجه به تشدید فعالیت سامانه بارشی از بعد از ظهر یکشنبه و روز دوشنبه احتمال آبگرفتگی معابر در برخی نقاط استان گلستان  مورد انتظار است.

انتهای پیام /581/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۸۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان نیمه ابری در گلستان/ بارش پراکنده در ارتفاعات

سمیه ملاحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مطابق الگوهای هواشناسی به واسطه نفوذ امواج کم دامنه امروز آسمانی نیمه ابری خواهیم داشت.

وی افزود: برای پنج شنبه کاهش نسبی دما و در ارتفاعات بارش پراکنده و رعدوبرق پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی استان گلستان گفت: با افزایش فعالیت این سامانه از اواخر وقت جمعه تا عصر شنبه رگبار و رعدوبرق و کاهش دما مورد انتظار است.

وی دمای حداقل صبح امروز گرگان را ۱۳ درجه اعلام کرد و افزود: پیش بینی می شود حداکثر دمای امروز گرگان به ۲۷ درجه برسد.

کد خبر 6093916

دیگر خبرها

  • استمرار فعالیت سامانه بارشی در لرستان تا روز شنبه
  • کاهش ۵ درجه‌ای دمای هوا در خراسان شمالی از هفته آینده
  • دمای هوای اصفهان تا ۶ درجه کاهش می‌یابد/بارش رگبارهای بهاری
  • آسمان نیمه ابری در گلستان/ بارش پراکنده در ارتفاعات
  • ‌آغاز فعالیت سامانه بارشی از امشب در فارس‌/ مراقب آبگرفتگی معابر باشید
  • هوای گیلان خنک می‌شود
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در لرستان
  • سامانه بارشی جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • امواج بارشی آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • فعالیت امواج بارشی و وزش باد شدید از اواخر وقت امروز در آذربایجان‌غربی